Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markkinointisuunnitelman tekoon vinkkejä

Vierailija
21.02.2023 |

Moikka,

Meillä olis ajankohtaista tehdä yrityksen markkinointisuunnitelma, joka on mun vastuulla. Saisko täältä vinkkejä tai jotain hyviä sivustoja aiheeseen liittyen. Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoinen yritys kyseessä ja minkä alan? Onko kysymys tosiaan ihan perussuunnitelmasta vai yksittäisestä kampanjasta?

Vierailija
2/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä... tulit... AV:lle... hakemaan... apua... markkinointisuunnitelman... tekoon?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ilmoituksen että teidän firmasta saa kaikkea halvalla. Kyllä suomalainen ostaa kun halvalla saa.

Vierailija
4/7 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Sinä... tulit... AV:lle... hakemaan... apua... markkinointisuunnitelman... tekoon?!!

Saa antaa vinkkejä myös paremmista keskustelukanavista :)

Vierailija
5/7 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain apua tästä oppaasta, jossa on kerrottu lyhyesti ja ytimekkäästi oleelliset asiat markkinointisuunnitelman tekoon. Oppaan voi ladata maksutta tuolta Yritysakatemian sivulta, https://www.broaden.fi/markkinointisuunnitelma/. 

Kiitos! Tutustun tähän! 

Vierailija
6/7 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI auttaisin LOKKIA , lennä lokki lennä!

Vierailija
7/7 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö jo tutustua tähän? Tuliko mieleen vielä jotain kysymyksiä? Tein itse vasta omalle toiminimiyritykselleni markkinointisuunnitelman tuossa oppaassa olleiden ohjeiden mukaan ja sain mielestäni aika kivan paketin kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä