Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pieni asia tai teko saa sydämesi läikähtämään pitkässä parisuhteessa? Ev

Vierailija
21.02.2023 |

Ev

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyti on niin kylmää, että työhuolet kyllä unohtuu.

Vierailija
22/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Oletko itse jo vastannut?

Ei kovin pieni juttu tämä, mutta jaksoi seisoa rinnallani vakavan sairauden aikana. Uskoi minuun ja paranemiseeni enemmän kuin itse uskoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin lyhyt tämä ketju ja vähän peukkuja verrattuna miesten haukkumisketjuihin.

Vierailija
24/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä taivalta takana n. 30 vuotta...No, joka kerta kun näen mieheni jossain vähän kauempana niin ajattelen, että "voi jukra miten hyvän näköinen..." tai ne hetket kun hän juttelee hempeitä koiran tai kissan kanssa tai tekee minulle viikonloppuisin ruokaa.

Vierailija
25/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso siirtää käteni peppureiälleen, kun tietää että tykkään räplätä sitä.

Tuo on oikeaa rakkautta.

Tosin on niin erogeeninen alue, että siitä räpläilystä tykkää varmasti molemmat.

Vierailija
26/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla auton ikkunat valmiiksi rapattu, lumet harjattu ja auto lämmitetty yllätykseksi.

Rapattu? Eikö olisi parempi, jos olisi raapattu?

Vierailija
27/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pelkkiä alapeukkuja, mutta se kun mies ottaa silmälasit pois päästä. Sai silmälasit oltuamme naimisissa jo lähemmäs 10 vuotta ja kyllä se jotenkin on muuttanut ilmettä paljon. Pitää niitä vielä ihan koko ajan, ei siis oikeastaan edes tarvitsisi laseja, mutta näöntarkastuksessa myivät kuitenkin (hän ei siis oikeasti edes huomaa jos joskus unohtaa lasit vaikka pöydälle siivotessa, on niin pienet vahvuudet). Kyllä meillä menee kivasti, mutta kun ottaa lasit päästään niin katson häntä että vau, on niin komeat kasvot. Ärsyttää ne kehykset kun ovat tiellä. Toisaalta jos ei olisi laseja, en saisi tällaisia muistutuksia tasaisin välein kuin paljon mieheni silmät ja poskipäät muhun vetoaa. 

Vierailija
28/31 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun, kun sunnuntaina aamulla herätessäni huomaan, että puolisoni on edellisenä iltana minua myöhempään valvoessaan kiillottanut kaikki keittiön pinnat täydellisen puhtaiksi. Usein huomaan hänen puhdistaneen ja huoltaneen minun golfkenkäni, vaikkemme ole olleet edes yhtä aikaa pelaamassa. Autoni on ilman mitään puheita tankattu ja rengaspaineet käyty tarkistamassa, vaikken ole edes muistanut sanoa että niissä on jotain.

Näitä asioita on lukemattomia, jotka saavat sydämeni läikähtämään ilosta, kun tajuan miten hyvää huolta puolisoni pitää minusta.

Naimisissa on oltu reilut 20 vuotta.

Vierailija
29/31 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, ihana ketju.

Puolisoni lähti hiihtämään. Nukuin pitempään, kahvi oli keitetty ja kurkkuviipaleet lautasella. Paahdoin leivät itse.

Usein myös putsaa autoni lumesta. Tarjoutuu kuskiksi ostoksille, vaikka sitten hymyileekin viipymistäni viherkasvien vieressä, siemenhyllyn siimeksessä. Lankoja neulomiseen valkkaa joskus kanssani.

Minäkin sit seison ruuvihyllyn vieressä tai esittelen hänelle sopivaa paitaa. Rattoisaa.

Vierailija
30/31 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä💘

Poiketessa kuppilaan kauppareissulla puoliso tarjoaa päiväkaljan. Luetaan päivän lehdet.

Joskus vitsaillaan: Käydäänkö juomassa päivän lehdet?

Yhteinen huumorintaju on liima

Vierailija
31/31 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäästi puoliso totesi, että onneksi on aikuisten pääsiäismunia, kun erehdyksessä ostin semmosia, missä ei yllätystä sisällä.

Tuossa tuo nyt sohvalla keskittyneesti kokoaa ostamastaan kind...munasta löytynyttä yllätystä. Ilme on kuin pikkupojalla... söpöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän