Mitä työtä hait viimeksi? Saitko paikan?
Kommentit (33)
Esimiestehtäviä tehtaalla. Ensimmäinen työ jota hain viiteentoista vuoteen ja heti sain paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta kesätöitä, ei tärpännyt. Tosin olen jo +40 ikäinen eli tämä on varmasti syynä karsiutumiselle.
Ikärasismi elää ja voi hyvin työmarkkinoilla,luulisi että se on rikkaus kun työpaikalla eri-ikäisiä eikä vain parikymppisiä.
Tokmanni etenkin on keski-ikäisten ja sitä vanhempien suosima kauppaketju. Silti moni myyjistä on ainakin täälläpäin kovin nuorta porukkaa. Toki hekin tarvitsevat palkkatöitä. Monesti todistanut kuinka nuori kassatyttö pyörittelee silmiään kun vanhempi herra tai rouva yrittää jutustella siinä palvelutapahtuman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajaksi (ei luokan)parikyt vuotta sitten. En saanut paikkaa, mutta valittu irtisanoitui parin kuukauden jälkeen, ja minulle soitettiin perään. Siellä olen vieläkin.
Hah olet hylsy ja kakkosluokan varavalinta...
Höpsis. Tuo alkuperäinen ykkönenhän oli selkeä vikavalinta. Ei ne rekrytoijatkaan aina onnistu.
Lidlistä tuli just viesti ettei mua valittu kesähommiin
onneks on aina raksa sikne aina piäsöö
Kaksi hakemusta, kaksi haastattelua. Kumpaankaan paikkaan en halunnut mennä.
Hain muutama viikko sitten sairaanhoitajan toimea, tuli viesti, että valinnat on jo tehty eli en saanut edes kutsua haastatteluun.
En edes muista, enkä tuota työtä saanut. Olen pitkäaikaistyötön, joka kuuluisi eläkkeelle, mutta sinne en pääse. En ole hakenut töitä enää pitkään aikaan ja suunnitelmassakin lukee, että työnhakuvelvoitetta ei ongelmien takia ole.
Hain paikkaa 1989. Sain. Jatkan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilta kesätöitä, ei tärpännyt. Tosin olen jo +40 ikäinen eli tämä on varmasti syynä karsiutumiselle.
Sama! Itsekin mietin, että ikäkö oli liikaa. Koulutusta ja kokemusta on, olisin kyllä ollut täysin pätevä haettuun hommaan. Eipä täällä meidän lähi Tokmannilla olekaan kuin parikymppisiä töissä ja pari vanhempaa naista, olisivatko jonkinlaisia osastovastaavia.
Hain toimistotöihin n. 3vkoa sitten. Mitään ei ole kuulunut ja tuskin kuuluukaan. Yksityiset yritykset eivät yleensä reagoi mitenkään hakemuksiin, vaikka ovat hakemuksen julkaisseet.
Tätä työtä, mitä olen viimeiset 5,5 vuotta tehnyt. Eli business intelligence -asiantuntija.