Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 31v nainen ja sain tietää että minua on luultu 17-18 vuotiaaksi.

Vierailija
20.02.2023 |

Äitini kaverit on luulleet ketkä ei ole tienneet ikääni. Luulleet että hänellä 17v tyttö. Mistä voi johtua, olemuksesta vai kasvonpiirteistä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit...

Suominaiset luulevat itsestään ihan liikoja. Miksiköhän?

Yksikään japanilainen nainen ei roiku jollakin palstalla aamusta iltaan hokemassa kuinka hän näyttää 15 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
22/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan niin lapsellinen olemukselta ja käytökseltä. Et ole kouluttautunut etkä myöskään työllistynyt mihinkään hyvään ammattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset yhteen ääneen huutavat ketjussa kuinka nuorilta he mukamas näyttävät! xD

No ette todellakaan näytä teineiltä! Ja se on fakta. Lopettakaa itsellenne valehtelu ja myöntäkää, että rupsahtaminen on jo tapahtunut.

Vähänkö noloa vielä yläpeukuttaa yhdessä toistensa harhoja... xD

Vierailija
24/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v i t t u mikä ketju! :DDDd

Vierailija
25/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina.

Piristi päivää.

Vierailija
26/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan niin lapsellinen olemukselta ja käytökseltä. Et ole kouluttautunut etkä myöskään työllistynyt mihinkään hyvään ammattiin.

En palkkaisi lapsennäköistä suunnittelemaan ydinvoimalaa, oli minkä ikäinen tai kykyinen tahansa.

Vierailija
27/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovate kateellista kansaa. Silti myyvät lastenlipun kateuden kohteelleen että tienaisivat itse vähemmän 🤣

Vierailija
28/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaiset yhteen ääneen huutavat ketjussa kuinka nuorilta he mukamas näyttävät! xD

No ette todellakaan näytä teineiltä! Ja se on fakta. Lopettakaa itsellenne valehtelu ja myöntäkää, että rupsahtaminen on jo tapahtunut.

Vähänkö noloa vielä yläpeukuttaa yhdessä toistensa harhoja... xD

Näemmehän kyllä itse peilistä, ettemme ole teinejä, mutta silti sitä tapahtuu.

Vierailija
29/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten muokkaamattomia ja meikittömiä kuvia sekä videoita jakoon siskot niin voidaan arvioida ikää! Madonnakin näyttää kuvissaan nuoremmalta kuin onkaan, mutta videoilla (tai muiden ottamissa kuvissa) vähintäänkin ikäiseltään ja oudon "täytetyltä". 

Vierailija
30/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten muokkaamattomia ja meikittömiä kuvia sekä videoita jakoon siskot niin voidaan arvioida ikää! Madonnakin näyttää kuvissaan nuoremmalta kuin onkaan, mutta videoilla (tai muiden ottamissa kuvissa) vähintäänkin ikäiseltään ja oudon "täytetyltä". 

No meitä nimenomaan livenä arvioidaan.

Vierailija
31/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meitä nimenomaan livenä arvioidaan.

Ei. Bussikuski myi lipun kuvalle.

Vierailija
32/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 17-18v pituinen?

Vierailija
33/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 17-18v pituinen?

Tytöt eivät kasva enää lukiossa vertikaalisesti. Jotkut eivät enää ala-asteen jälkeen.

Vierailija
34/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen!

Vierailija
35/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin, 55-vuotiasta miestä luullaan usein max. 30-vuotiaaksi. Viime viikonloppunakin 24-vuotias naishenkilö tuli flirttailemaan minulle yökerhossa, hämmästyi kun kerroin oikean ikäni. Pääsin hänen kanssaan sänkyyn

Olen 60 (M) ja vähän aikaa sitten päädyin viettämään yön 25 (N) vuotiaan kanssa, ihan baarista löytyi. Minua luullaan yleisesti 4-kymppiseksi.

Vierailija
36/36 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 (M) ja vähän aikaa sitten päädyin viettämään yön 95 (N) vuotiaan kanssa, ihan baarista löytyi. Minua luullaan yleisesti 4-kymppiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä