Hyviä Netflix sarjoja? Just katselin sarjan "You". Oli ihan hyvä. Mitä seuraavaksi?
Minisarjat on kivoja, oon katsellut kyllä varmaan suurimman osan.
Heittäkää jotain omia suosikkeja.
Tykkäsin myös ihme kyllä Bonnie&Glyde sarjasta tosi paljon.
Jokin draama taitaa olla minun makuuni. Tai kunhan on hyvin näytelty ja mielenkiintoinen juoni.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Hommaa HBO, Netflix on mennyt niin alaspäin, että vaikea sieltä on enää suositella mitään. Sääli kylläkin, tarjontaa kyllä on, laatua ei niinkään.
Ei siellä HBO:llakaan ihan älyttömästi ole tarjontaa, jos on HBO:n hittisarjat jo aiemmin nähnyt. Meillä on muun muassa HBO, Netflix, Viaplay, Disney+ ja Prime video ja siltikään ei meinaa löytyä kovinkaan usein laadukasta uutta katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Firefly Line oli yllättävän hyvä.
Siitä on 2. kauden loput jaksot tulossa kesällä.
Onko tämä siis nyt siellä Elisa viihteessä, mitä aloituksessa hain?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kato Haunting of the Hill House, pääosassa Victoria Pedretti, joka näyttelee Lovea Youssa.
Olin se, joka tämän vinkkasi. On jossain määrin ehkä pelottava, mutta ei mitään slashertyylistä verisyyttä. Itseäni tämä ei siis pelottanut. Tämä on visuaalisesti kaunis ja hyvin näytelty sarja. Kannattaa ainakin kurkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on 2. kauden loput jaksot tulossa kesällä.Onko tämä siis nyt siellä Elisa viihteessä, mitä aloituksessa hain?
-ap
Jos yrität trollata esittämällä aloittajaa, yrittäisit edes tehdä sen kunnolla. Aloituksessa puhuttiin Netflixistä, eikä mainintaa muista suoratoistopalveluista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato Haunting of the Hill House, pääosassa Victoria Pedretti, joka näyttelee Lovea Youssa.
Olin se, joka tämän vinkkasi. On jossain määrin ehkä pelottava, mutta ei mitään slashertyylistä verisyyttä. Itseäni tämä ei siis pelottanut. Tämä on visuaalisesti kaunis ja hyvin näytelty sarja. Kannattaa ainakin kurkata.
Ei slasher-tyyli ole niin pelottavaa kuin psykologinen kauhu.
Ei-kauhua tai mitään liian ahdistavaa: Unbreakable Kimmy Schmidt (erityisesti ekat kaksi kautta, heikkeni kyllä loppua kohden) tai Crazy ex-girlfriend (sama homma). Scifiä mininä Living with Yourself.
Itsekin katsoin juuri kauden 4 loppuun "You"sta, harmi että loppui jo😐.
Pari viikkoa sitten sain päätökseen sarjan "Ginny&Georgia", virkistävän suoraa settiä mm seksuaalisuuden suhteen ollakseen, kaiketi?, jenkkien tekemä sarja..
On muitakin sarjoja joita katsonut, aika paljonkin.
Ainiin, Blacklist on kesken, pidän päählön, sen kaikesta selviävän etsintäkuulutetun Raymond Reddingin, suorituksesta ja jopa tietyistä maneereista mm ilmeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ginnie & georgia. Jotenkin sitä jää katsomaan, vaikkei aluksi ehkä vakuuta.
Juu ekat kaksi jaksoa mietin, että jaksaakohan tällaista katsella mutta yllätti kyllä positiivisesti. Hauskasti tehty sarja ja hyvät näyttelijät, mielenkiintoinen juoni. :) -ap
Se runokohtaus jossa aiheena oli "Äitiys" oli mainio😁
T. Se joka sarjan suoruutta seksuaalisuudesta kehaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on 2. kauden loput jaksot tulossa kesällä.Onko tämä siis nyt siellä Elisa viihteessä, mitä aloituksessa hain?
-apJos yrität trollata esittämällä aloittajaa, yrittäisit edes tehdä sen kunnolla. Aloituksessa puhuttiin Netflixistä, eikä mainintaa muista suoratoistopalveluista ollut.
Mikä trolli säkin olet? Mulla ei ole hyvä nimimuisti niinkuin tuossa yhdessä viestissä kerroin ja kerroin että erehdyin suoratoistopalvelusta, tarkoitin toista mitä aloituksessa sanoin. Lue ketju ennen kuin puutut asiaan.
-ap
Ilmiannoin tämä ketjun. Pelkkä Netflix-trollin tekemä. Kiinnostaisi niitä sarjoja lukea, eikä "huonomuistisen" trollin sepustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin katsoin juuri kauden 4 loppuun "You"sta, harmi että loppui jo😐.
Pari viikkoa sitten sain päätökseen sarjan "Ginny&Georgia", virkistävän suoraa settiä mm seksuaalisuuden suhteen ollakseen, kaiketi?, jenkkien tekemä sarja..
Muuten hyvä, mutta You'sta tulee viimeiset jaksot ensi kuussa. Sama provo täällä kommentoi olevinaan eri ihmisenä.
Russian Doll (Juhlat) 1.kausi on hyvä, tai ainakin jäin koukkuun.
2.kausi on niin huono, että en jaksanut katsoa läheskään loppuun. Miten olikin viitsitty pilata sillai.
Vierailija kirjoitti:
Eikun mitä mä sekoilen koko ajan :D tarkoitin Elisa viihdettä tietenkin, enkä netflixiä :)
Ap
You ei näy Elisa Viihteestä, typerys.
Täällä nyt tosiaan on joku trolli valitettavasti. Kuitenkin kiitos vinkeistä. Pääsin kotiin ja alan nyt selaamaan noita teidän ehdottama sarjoja ja valitsen illaksi niistä jonkun. :)
Jotenkin kiinnostaisi se haunting sarja, täytyy lukea ja jos tosiaan ei ole liian kauhua, niin katson varmasti.
-ap
Noniin, katson tuon russian dollin nyt tällä viikolla. Palaan taas ketjuun kun pitää etsiä uusia sarja. :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun mitä mä sekoilen koko ajan :D tarkoitin Elisa viihdettä tietenkin, enkä netflixiä :)
Ap
You ei näy Elisa Viihteestä, typerys.
Itse olet, en ole sitä katsonut!
-ap
:D
Niinpä, ja tämä palstalla oleva trolli tekee välillä juuri näin, kirjoittaa huomionsa trollista ap:nä eli tällä kertaa minuna.
-ap (oikea)