Mistä uusi laadukas sohva?
Vanha Ikean rimpula alkaa olemaan eliniänsä päässä, ja uusi sohva pitäisi hommata.
3-istuttava, ja mielellään niin laadukas, että kestäisi 5-10 vuotta vähintään.
Saako alle tonnilla hyvää? Mistä noita kannattaa ylipäätään etsiä?
Kommentit (152)
Voitko hyvin tässä modernissa maailmassa?
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Vierailija kirjoitti:
Sen olen oppinut, että laadusta kannattaa maksaa, ja että köyhän ei kannata halpaa ostaa.
On Ikeassa hyviäkin huonekaluja, mutta suurin osa lastulevyroskaa joka ei kyllä aikaa kestä.
Typerin sanonta ikinä. Tarkoittanee sitä ettei köyhä voi tai saa ostaa mitään, sillä kalliiseenhan hänellä ei ole varaa.
Kokeile vaikka jotain huonekalu liikettä, luulisin että löytyy...
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
Tuunasin kulahtaneen natisevan sohvan kulma raudoilla ja temun upeilla trikoo kuosipäällisillä kuin uudeksi. Wau!
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Hys! Tästä ei puhuta! t: kissojen ylipäällikkö
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Nykyään ei osata tehdä enää kunnolla tukevia istuttava sohvia. Nämä on liian matalia liian matala selkänoja kuin liian tehty välejä ettei voi nukkua edes . OIKEASSA SOHVASSA ON YHTENÄINEN 3 ISTUTTAVA ISTUIN OSA JA KÄSINOJAT KUIN KORKEA SELKÄNOJA TÄYDELLINEN istua nojata nukkua pitää tyynyä katsoa TV . Ja SOHVAPÖYTÄ ON LIIAN MATALA NYKYÄÄN . Meille myös myydään ulkomailta tuotua käytettyä kuin RAVINTOLOIDEN PÖYTIÄ ja muuta. Sohvaa kuin tuoleja . Terassilta myös tuotu myyntiin ravintoloiden pöytiä. Jysk on kierrätettyä. Ne on outoja siksi. Mistä löytää tukevan kiinteän sohvan . Ei Irto osia.
Meiltä varastettiin tosin jo 2000 luvulla sohva sininen 3 istuttava missä tummempia kolmio kuvia . Pieniä. Korkea selkänoja. Ei ollut kotivakuutusta silloin. Mutta virosta tullut porukka mutta uskontolahkossa pyörii tämä joukko . Valkoinen kuorma auto kuin yhdellä joku hienompi pikkuauto. Venäjältä.
Hellarivapari myy varastettua tavaraa kysy niiltä.
Suomalaiselle kun 999 on ehdoton hintakatto, niin ei edes kannata vaivata päätään asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean sohvat kestäneet nyt 12 ja 10 vuotta. Suosittelen.
Minkä nimiset sohvat?
Ikeaa vierastan sen takia, kun aiempi sohva sieltä, ja ikää vasta kuutisen vuotta, mutta päälliset aika kulahtaneet ja runko alkaa natista, ja tekisi mieli vähän mukavamman tuntuista.
Kaverilla Maskusta tai Askosta tms. ostettu sohva ja ihan uudenveroinen vaikka on reilusti yli 10 v vanha. Tosin siitä maksoikin lähemmäs kaksi tonnia aikoinaan.
-Ap
Maskuun päin en edes katsoisi sohvaa hankittaessa.
Huutokauppa Helander
vanha vintage sohva..
The only fears we have to fear is these fears itself.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa