Taas tätä... auttakaaaaaa heti
Erääseen paikkaan pääsisin työhaastatteluun ja ehdin jo hetken innostua. Ehdotin, että tapaisimme ensi kuun alussa, että voisin mennä automobiililla. Täältä on todella vaikeaa kulkea julkisilla ja toki kallista myös. No yllätys yllätys haluavat tavata niin pian kuin mahdollista, vaikka kerroin, että minun on tosi vaikeaa päästä täältä julkisilla.
Minkä takia ihmiset eivät voi kunnioittaa pyyntöjä sopivasta ajankohdasta? Mitä pitäisi tehdä? Ei sinne haastatteluun meneminen ole mikään tae työn saamisesta enkä todellakaan halua käyttää sellaisia summia pelkkään paikasta a paikkaan b kulkemiseen.
Minua v....ttaa, että kaikki ignooraavat pyyntöni, vaikka olen perustellut miksi en pääse aiemmin haastatteluun. Pitäisikö jättää välistä koko homma vai mitä v...a teen??
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Herran jumala mitä anglismeja.
Ei jatkoon.
Öööö on kaukana anglismista.
Unohda. Et sinä sinne töihin pääse ikinä kulkemaan kun pelkkä haastatteluun menokin on selvästi jo ihan mahdottomuus.
Öööööööööö. Jos et mitään muuta saa suustasi ulos, on parempi olla menemättä koko haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Et sinä sinne töihin pääse ikinä kulkemaan kun pelkkä haastatteluun menokin on selvästi jo ihan mahdottomuus.
Okei, sanoin aika selkeästi, että kulkisin automobiililla töihin. Miksi et ymmärrä selkeää suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, sanoin aika selkeästi, että kulkisin automobiililla töihin. Miksi et ymmärrä selkeää suomea?
Mene sinä öööööööööööööööööö muualle trollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti työ on 100% etätyö koska jos on noin vaikeata kulkea haastatteluun niin ei sinne sitten päivittäinkään ilmeisesti pääse automobiilillasi.
Pyyntöäsi ei tarvitse erikseen kunnioittaa, se on ensimmäinen neuvottelun repliikki ja työnantajan on täysin mahdollista sanoa suoraan "ei" ja homma jää sitten ehkä siihen. Jos et ole jotenkin erityisen haluttava niin työnantajalle parempia vaihtoehtoja löytyy kyllä ja ne sitten valitaan.
Öööööö muuten hyvä, mutta pääsen vallan mainiosti automobiililla. Mikä sinä olet kertomaan minne minä pääsen ja minne en? Tuo matka on täydellinen automobiililla. Mitä v....a minä sille mahdan, että täältä on huonot ja kalliit julkiset yhteydet?????
Jos et pääse nyt automobiilillasi niin et suurella todennäköisyydellä pääse tulevaisuudessakaan ellei tässä nyt ole joku kerran elämässä sattuva yhteensattuma että et kahteen viikkoon pääse liikkeelle.
Julkiset eivät ole sinulle nähtävästi vaihtoehto, joten jos tulevaisuudessa automobiilisi ei ole saatavilla kahteen viikkoon, niin jäätkö sitten vain kotiin?
Se on ap raaka peli työmarkkinoilla. Ei ne voi rekryä venyttää siksi että hakija ei mitenkään pääse/suostu kulkemaan. Missä sun auto on jos pystyisit vasta myöhemmin menemään?
Nyt ap menet sinne haastatteluun silloin kun pyydetään ja voidaan lopettaa tämä ketju. Paitsi tule sitten kertomaan saitko paikan. Onnea haastatteluun!
Vierailija kirjoitti:
Haastatteluaika on nyt sovittu.
Opettele vastaamaan haastattelijalle muutakin kuin öööööööööööö, okei.
Ei hätää et pääse sinne töihin kun et edes haastatteluun pääse yritykselle sopivana ajankohtana. Antaa sinusta sellaisen kuvan että työhön pääsykin on mahdotonta silloin kun on työaika.
HAASTATTELUAIKA ON SOVITTU, IDI00TIT!!!! JOS PÄÄSEN TÖIHIN, KULJEN SINNE AUTOMOBIILILLA. MATKA ON JUURI TÄYDELLINEN. JULKISET OVAT YLIKALLIITA JA KULKEVAT HUONOSTI TÄÄLTÄ, EN MAHDA SILLE YHTÄÄN MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
HAASTATTELUAIKA ON SOVITTU, IDI00TIT!!!! JOS PÄÄSEN TÖIHIN, KULJEN SINNE AUTOMOBIILILLA. MATKA ON JUURI TÄYDELLINEN. JULKISET OVAT YLIKALLIITA JA KULKEVAT HUONOSTI TÄÄLTÄ, EN MAHDA SILLE YHTÄÄN MITÄÄN.
Autosi on siis nyt korjaamolla ja tulee olemaan käytössäsi taas 1. maaliskuuta alkaen? Entä jos autoon tulee uusi ongelma; et pääse mitenkään kulkemaan työpaikalle? Palkkaamisesi olisi iso riski työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ?!?!
Toivottavasti et saa työpaikkaa, varsinkaan jos se on asiakaspalvelualalta koska nykyisin on jo töissä ihan liian paljon työntekijöitä jotka asiakkaan kysyessä
sanovat kaikkeen vaan ööööööööööööööö en mä tiedä!
Ööööö vaan sullekin ap ja onnea valitsemallasi tiellä.