Vähän ärsyttäviä uimahallissa nämä altaan päässä seisoskelijat
Jokainen uimahallissa kävijä tietää tämän. Kun itse ui altaan päästä päähän, aina on yksi tai useampi tyyppi, jotka suurimman osan aikaa seisovat altaan päässä ikään kuin odotellen oikeaa hetkeä lähteä itse uimaan. Saattavat olla altaassa vaikka tunnin uiden sinä aikana ehkä 100-150 metriä. Sitten kun uivat, vetävät kyllä usein nopeasti, mutta ilmeisesti kunto ei riitä nopeille uimareille varatulle radalle. Täytyy siis ylimielisen näköisenä seisoskella altaan päässä, ikään kuin nämä kunnolla uivat jotenkin häiritsisivät omaa mahtisuoritukseen keskittymistä. Ymmärrän kyllä jotkut vanhukset, joiden täytyy säästellä voimiaan, mutta ihan nuoretkin ihmiset harrastavat tätä seisoskelua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin välillä lepäilen siellä päädyssä ja myös joka kerta venyttelen. Vedessä on loistavaa venytellä pohkeet, reidet, pakarat jne.
Mene vesijuoksijoiden radalle seisoskelemaan ja venyttelemään. Siellä on enemmän tilaa ja aiheutat vähemmän harmia muille.
Yleensä se puoli on täynnä ja radoilla vähemmän porukkaa. Vesijuoksussa radalla saattaa olla 10 ja uimaratahannon täynnä jo kahdesta, eikö?
Käyn paljon uimahalleissa ja näitä kyllä näkee. Jos päädyssä seisoskelee 1 tai 2 ihmistä niin se on ihan ok mutta joskus siellä on paljon enemmän porukkaa ja se kyllä häiritsee. Itse uin matkaa, joten haluan uida sinne päätyyn asti enkä kääntyä aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kehtaavat myös roiskutella vettä ja pilata liikunnan ilon.
Mitähän sinä kusirunkkari oikein teet siellä uimahallissa, jos veden roiskuminen aivokääpiötä noin pajlon pelottaa?
Ratkaisu tuohon aivovaurikoon on pysyä hevon v sieltä uimahallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuorikaan automaattisesti ole hyvä uimari. Minun on ainakin pakko levätä välillä, koska uimatekniikkani on niin huono että yksikin radanväli väsyttää. Sinun huippu-uimarina luulisi osaavan kiertää minut.
sitten voit varmaan jumittaa siellä kuntouimareiden puolella tai hitaiden, eri.
En kai ole väittänytkään olevani missään muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin välillä lepäilen siellä päädyssä ja myös joka kerta venyttelen. Vedessä on loistavaa venytellä pohkeet, reidet, pakarat jne.
Mene vesijuoksijoiden radalle seisoskelemaan ja venyttelemään. Siellä on enemmän tilaa ja aiheutat vähemmän harmia muille.
Et tiedä mitä on vesijuoksu?
Minua ei haittaa seiskoskelu. Itsekin saatan pysähtyä. Useinkin nimenomaan päästän siinä nopeamman ohi. Jos joku seisoskelee, saatan kääntyä itse aiemmin, mutta kehtaan mennä ihan viereenkin joko vähän pysähtymään tai vauhtia potkaisemaan, jos siltä tuntuu. En ole siitä aistinut kenenkään hermostuvan. En oikein usko päädyssä seisoskelijoiden tarkoittavan sitä niin, että muiden olisi pakko kääntyä aiemmin.
Ne on niitä yksinäisiä jotka odottavat että pääsisivät jollekin kertomaan kuinka paljon uivat viikossa. Ja kävelevät, käyvät salilla....vielä sairaudet päälle.
Hetkinen? Itse pysähdyn päätyy muutamaksi sekunniksi, jos perässä tulee nopeampi uimari. Hän pääsee siinä sopivasti ohi ja lähden hänen perään. Riippuu kuinka nopea hän on, mutta sitten kun hän on minut saanut kiinni, pysähdyn taas sinne päätyyn. Niin jos uit minun kanssa samalla radalla ja olet nopeampi uimari, niin näet minut usein seisovan päädyissä. Mutta teen sen sinun hyväksesi. Ei tarvitse yrittää ohittaa kun on muitakin uimareita.