Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hippasen fiininpi dinneri loppuviikosta, työporukalla- miten laittautua (ja mitä syödä kun mennään pitkän kaavan mukaan mäkkärillä)?

Vierailija
19.02.2023 |

Jos tarjoilija pyytää arvioimaan Colan kelvollisuuden niin miten kuuluu "sivistyneesti" maistaa limua- onko snobbailua pyytää pilli nuuhkaistavaksi?
Yhdysvalloista tulee vieraita firmalle niin halutaan suomalaista keittiötä ja puhdasta ruokaamme tarjota ja samalla rennosti tulla tutuiksi hyvästä ruuasta ja juomista nauttien!
Itse olen firmamme sihteeri ja tehtäväni on laatia kolme menyy ehdotusta joista vieraat saavat valita.
Emme halua saattaa heitä noloon tilanteeseen että joutuisivat ensikertalaisena ummikkoina Suomessa setvitään sen tilaushel*vetin läpi vaan tehdään kolme menyytä valmiiksi.
Viikonlopun olen nyt väkertänyt ja tuo lihansyöjän menyy alkaa ollakin valmis
Alkuruoka/ starters: Sipulirenkaat rohkealla sundae- dipillä, alkumalja Jaffa
Pääruoka: Bigmac salaattipedillä, ranskalaiset; Suomalainen cola ja lähdevesi, marjakimara
Jälkiruoka: Cookie ja sundae Hesen tapaan, juustolajitelma; Pepsi Max ja kahvi

Mitä mieltä olette- churroja mietin pitkään alkuruokana mutta tuon perinneruokamme ulkonäkö voisi olla liikaa jenkkivieraille😅

Nyt sitten kana- ja kasvisvaihtoehdot mietittävänä, kalaa olisin mielelläni tuonut esiin kun tuhansien järvien maassa ollaan mutta ei ole tähän aikaan vuodesta kalaa listalla sain vastaukseksi kun heille keittiöön pirautin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan