Varattu mies haluaa tavata naista, joka on häneen ihastunut
Mitä eri syitä keksitte sille, että mies hakeutuu seuraan jossa (varattu) nainen on häneen silminnähden ihastunut?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos varattu mies on myös ihastunut naiseen? Miksi haluaisi tavata? Syitä? Ap
Jos niillä synkkaa.
Eli haluaa viettää aikaa naisen kanssa ilman kummempia taka-ajatuksia?
No jos molemmat kerran ovat varattuja?
Onhan niitä pettäjiäkin olemassa. Mutta tätä juuri haen, että onko varattujen ihastuneiden mahdollista tavata MIEHEN mielestä täysin viattomasti. Ap
Mitä tarjottavaa tällä naisella on miehelle, mistä mies olisi kiinnostunut, paitsi seksi?
Henkistä ja spirituaalista yhteyttä? Nainen pystyy ratkaisemaan jotain miehen ongelmia, mitä miehen miespuoliset ystävät eivät pysty? Yhteisten traumojen käsittelyä? Jne.
Älä nyt ole naiivi.
Tarkoitatko todella, että naispuolisissa ihmisissä ei ole sinulle muuta kuin seksi?
Loppujen lopuksi harvemmalle miehelle on. Reikä se on mikä rulettaa. Etenkin tällaisissa tapauksissa kyse on reiästä 100 prosentin varmuudella.
Olemme varattuja ja ihastuneita. Itse olen astetta ihastuneempi, mutta tukevammin suhteessani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on ihastunut naiseen tai haluaa saada egobuustia naisen ihailusta, vaikka ei itse sinänsä naisesta ole kiinnostunut. Tai tietysti myös ihan seksi mielessä voi olla liikkeellä.
Voiskohan mitenkään olla seksi mielessä, en tiiä.
Vai aito rakkaus tykyttää - jossain.
No, ainakin itse tunnen miehen joka ei vaan tajua jos joku nainen on häneen ihastunut. Hänellä on parisuhde, mutta monta kertaa on käynyt niin että joku nainen on alkanut häntä piirittää, halunnut tavata, pyytänyt apua milloin missäkin ja mies täysin viattomasti luulee heidän olevan kavereita. Sitten nolostuu ja ottaa etäisyyttä naiseen kun tajuaa asian oikean laidan (eli kun joku sen hänelle kertoo). On siis onnellisessa suhteessa eikä halua pettää tai pidä naisia pelkkinä reikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme varattuja ja ihastuneita. Itse olen astetta ihastuneempi, mutta tukevammin suhteessani. Ap
No mitä sinä täällä kyselet? Itsehän sinun pitää tietää, mitä teet ja miten elämäsi elät.
Vierailija kirjoitti:
Ja kannattaako ihastumisen vuoksi rikkoa kaksi parisuhdetta, mahdollisesti perhettä jossa lapsiakin kuviossa? Tai pettää niitä omia puolisoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos varattu mies on myös ihastunut naiseen? Miksi haluaisi tavata? Syitä? Ap
Jos niillä synkkaa.
Onhan niitä pettäjiäkin olemassa. Mutta tätä juuri haen, että onko varattujen ihastuneiden mahdollista tavata MIEHEN mielestä täysin viattomasti. Ap
Ehkä ensin pitäisi määritellä, mitä tarkoitat viattomalla. Ei mies välttämättä tavoittele suhdetta tai seksiä. Voi olla, että hän vain pitää naisen seurasta.
Olen itse pitkäaikaisessa parisuhteessa oleva mies ja tällä hetkellä ihastunut erääseen naiseen, jonka tapasin sattumalta. Jos törmäisin naiseen vielä uudelleen, menisin juttelemaan. Meillä synkkasi täydellisesti ja nautin hänen seurastaan. Mielenkiinto oli molemminpuolista. Sinkkuna yrittäisin ehdottomasti saada tämän naisen parisuhteeseen. Mutta kun olen varattu enkä siksi voi häntä saada, ajattelen että tunnin juttutuokiokin hänen kanssaan olisi parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä täällä kyselet? Itsehän sinun pitää tietää, mitä teet ja miten elämäsi elät.
Halusin kuulla mielipiteitä asiaan ja katsoa monessako vastauksessa oletetaan, että mies haluaa seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä synkkaa.
Ehkä ensin pitäisi määritellä, mitä tarkoitat viattomalla. Ei mies välttämättä tavoittele suhdetta tai seksiä. Voi olla, että hän vain pitää naisen seurasta.
Olen itse pitkäaikaisessa parisuhteessa oleva mies ja tällä hetkellä ihastunut erääseen naiseen, jonka tapasin sattumalta. Jos törmäisin naiseen vielä uudelleen, menisin juttelemaan. Meillä synkkasi täydellisesti ja nautin hänen seurastaan. Mielenkiinto oli molemminpuolista. Sinkkuna yrittäisin ehdottomasti saada tämän naisen parisuhteeseen. Mutta kun olen varattu enkä siksi voi häntä saada, ajattelen että tunnin juttutuokiokin hänen kanssaan olisi parempi kuin ei mitään.
Tämä on asian laita omalla kohdallani. Halusin kuulla yhden tällaisen vastauksen, koska ihastukseni on sanonut juuri näin. Seksistä on myös juteltu, mutta todettu ettei kannata. Ap
Minusta tuo on jo pettämistä. Oli sitten tarkoituksenani mennä sänkyyn asti tai ei. Tietoinen ihastuksella leikittely ei kuulu aidosti puolisoaan kunnioittavan ihmisen tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä synkkaa.
Mitä tarjottavaa tällä naisella on miehelle, mistä mies olisi kiinnostunut, paitsi seksi?
Henkistä ja spirituaalista yhteyttä? Nainen pystyy ratkaisemaan jotain miehen ongelmia, mitä miehen miespuoliset ystävät eivät pysty? Yhteisten traumojen käsittelyä? Jne.
Älä nyt ole naiivi.
Tarkoitatko todella, että naispuolisissa ihmisissä ei ole sinulle muuta kuin seksi?
Loppujen lopuksi harvemmalle miehelle on. Reikä se on mikä rulettaa. Etenkin tällaisissa tapauksissa kyse on reiästä 100 prosentin varmuudella.
Tämä on joko katkeran naisen tai katkeran miehen kirjoittama kommentti. Ei kuvaa miesten laajan enemmistön ajattelua.
Mies ei arvosta puolisoaan eikä tätä varattua naista. Rasvainen huonoitsetuntoinen pelimies.
itsellä kokemusta,eli haluaa saada egobuustia naisen ihailusta ja huomiosta,haluaa seikkailua/seksiä,arkeen uutta vipinää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä synkkaa.
Älä nyt ole naiivi.
Tämä on joko katkeran naisen tai katkeran miehen kirjoittama kommentti. Ei kuvaa miesten laajan enemmistön ajattelua.
Ei tietenkään juu.
Mies haluaa tehdä vaimonsa mustasukkaiseksi.
Mies on ihastunut johonkin toiseen naiseen, joka liikkuu samassa seurassa.
Mies on ihastunut johonkin mieheen, joka liikkuu samassa seurassa.
Mies yrittää saada ihastuneelta naiselta tietoa jostakin asiasta, josta tämä sattuu tietämään paljon.
Mies yrittää saada ihastuneelta naiselta ilmaisia palveluksia.
Mies yrittää saada naisen ihastuksen lakkaamaan kyllästyttämällä hänet ylenpalttisella läsnäolollaan.
Mies on ihastunut ihastuneen naisen siskoon ja toivoo pääsevänsä tutustumaan häneen lähemmin tätä kautta.
Mies inhoaa ihastunutta naista ja haluaa kiusata häntä antamalla ensin ymmärtää, että on kiinnostunut, ja paljastamalla myöhemmin että niin ei olekaan.
Mies on sosiologisesti kiinnostunut siitä, miten ihastuneet naiset käyttäytyvät, ja pyrkii tutkimaan asiaa tarkkailemalla ihastunutta naista.
Miehen kaveri on ihastunut ihastuneeseen naiseen ja mies haluaa hengailla hänen kanssaan vittuillakseen kaverilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä synkkaa.
Pettämistä on muukin kuin seksi. Tuo että lähestyisit ihastusta juttutuokion toivossa, koska "synkkaa" ja " mielenkiinto on molemminpuolista" niin on kyllä puolison pettämistä henkisellä tasolla. Tuo voisi olla jossain tilanteessa jopa pahempi kuin ns merkityksetön seksi tai pussailu jonkun randomin kanssa.
Ihastumisen tunteesta moni nauttii, ja myös ihastumisen kohteena olemisesta. Voi olla täysin sitoutunut puolisoonsa, ja varma siitä, ettei petä, mutta saa kiksejä toisen ihailusta, ja siksi antaa toiselle hieman ymmärtää, ja roikottaa, että voi kokea olevansa haluttu. Eli ei välttämättä suoranaisesti halua seksiä, mutta ei sinänsä mitään syvällistä ystävyyttäkään.
Ehkä mies ei näe mitään syytä vältellä naista. Ajattelee vain, että jos nainen on häneen ihastunut, niin se on naisen oma asia.
Reikä. Ei mikään muu kuin reikä.