Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen viidenkympin kriisi

Vierailija
19.02.2023 |

Laihdutus, ero, Tinder.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien tuo liittyy mitenkään ikään?

Vierailija
2/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Ja listaan voi lisätä kohdan karistettujen kilojen takaisin saaminen parin vuoden kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki

Vierailija
4/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin nuoren rakastajan. 

Vierailija
5/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä nyt enää erotaan kun erosin jo 37 vuotiaana. Eikä tule Tinderiäkään. Lahduttaminen varmaan on ikuisesti ajankohtaista.

Vierailija
6/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viidenkympin kriisi = ero, farkkuasu ja tennarit, urheiluauto

Vierailija
7/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Ja listaan voi lisätä kohdan karistettujen kilojen takaisin saaminen parin vuoden kuluessa.

Miksi tuon ikäinen on vauvapalstalla?

Etkö tiedä ettet voi enää saada vauvoja?

Sitä paitsi 40-vuotiailla on ihan samanlainen kriisi. Kyllä kymmenessä vuodessa täytyy jo tottua

Vierailija
8/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla: uudet nahkalegginsit, vaaleat raidat, nuoret miehet, Botox.... hauskaa!

Vierailija
9/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkumaasta ja kaijasta huomaa hyvin... Pukeutuminen muuttui.

Vierailija
10/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku älykääpiö-nainen voi väittää minua ilkeäksi! Minä en ole kritisoinut naisten painoa OLLENKAAN!  ___________________

Vai mitä feministi-moderaatori! 

Vierailija
11/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiailla naisilla on palstalla aina nuori poikaystävä. Erikoista ettei näitä pareja näy kirjaimellisesti missään koskaan. En ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi yli 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
12/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä alkaa p i l l u kuivumaan.

Ei muuten ala kun käyttää paikallisestrogeeniä. Paikat on kuin nuorella tytöllä!

Vierailija
13/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ikäkriisi parikymppisenä, kolmekymppisenä, nelikymppisenä... ja kaikki oireilivat ihan samalla tavalla. Lopulta sitä oli pakko alkaa miettiä miksi kokee jotain velvollisuutta olla eri ikäinen kuin on. Selvisihän se kun asiaa kävi käsittelemään. Enää ei ole iästä kriisejä vaan sen suhteen saa elää elämän onnellisinta aikaa viisikymppisenä.

Vierailija
14/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kriisi 30-40-vuotiaana, mutta nyt kun täytän 50, olen jo libidoton tätinainen ja elämä on tasaista! Ei hormonimyrskyjä koska hkh, erot on erottu, miehet ei todellakaan kiinnosta! Vanhemmat kuolleet ja ihan kiva perintö turvaamassa loppuelämää. Kulttuuria, liikuntaa, taidetta ja matkustelua. Tämä jos jokin on elämän parasta aikaa!

Vierailija
15/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä alkaa p i l l u kuivumaan.

Ei oo kuiva.

52v.

Vierailija
16/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotiailla naisilla on palstalla aina nuori poikaystävä. Erikoista ettei näitä pareja näy kirjaimellisesti missään koskaan. En ikinä näe pariskuntia, joissa mies olisi yli 10 vuotta nuorempi.

Jaa. Minä tunnen ihan sellaisia jotka on naimisissa yli 10 vuotta nuorempien miesten kanssa.

Vierailija
17/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niitä vaikka kuinka mutta ei sitä aina huomaa, koska nykyään naiset on niin nuorekkaita ja miehet taas eivät..... Useimmat eivät huomaa 10 vuoden ikäeroa.

Vierailija
18/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina? Mun mies on 64v.

Vierailija
19/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä lähes kaikki toisella kierroksella olevat naiset ovat pariutuneet uudelleen nuorempien miesten kanssa. Yleisimmin noin viitisen vuotta ikäeroa, mutta joillain jopa 15-20.

Pääkaupunkiseudulla asun. Olisiko maaseudulla harvinaisempaa?

Vierailija
20/48 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihduttanut tai eronnut. En ole tinderissä.