Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Amerikkaan>lapset 3 ja 5 v.Kokemuksia?

21.11.2006 |

Meillä edessä muutto Amerikkaan vajaaksi 2 vuodeksi. Lapset 3 ja 5 v. ja minä ainakin näillä näkymin kotiäitinä tuon ajan. Miten muutto sujunut teiltä muilta? Lasten sopeutuminen? Löytyikö kerhoja/tarhoja/kavereita helposti? Kielen omaksuminen ym. kokemuksia kaivataan. Vähän jo jännittää...Kiitos jo etukäteen vastaajille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aihe on ajankohtainen meidänkin perheelle. Tässä juuri mietitään lähdetäänkö vuodeksi amerikkaan vai ei (miehen työn perässä). Olisisi mielenkiintoista kuulla muitten kokemuksia! Muumitäti: Minne päin amerikkaan olette muuttamassa?

Vierailija
2/3 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväperhe lähti kohta kaksi vuotta sitten juuri Dallasiin (tai siihen lähelle) miehen työn mukana. Ovat tulossa ensi kesänä jo pois. Heillä on vain hyviä kokemuksia kyseisestä elämänvaiheesta. Heillä oli sinne menessä 4v ja 2v lapset ja kolmas syntyi siellä. Kävimme siellä vuosi sitten ja elämä siellä näytti ihanalta. Jos haluat laita sähköposti osoitteesi tänne, voin antaa ystävälleni ja hän voi ottaa yhteyttä sinuun ja kertoa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemuksia Dallaissa vietetystä vuodesta. Tosin kokemukseni on jo kuuden vuoden takaa ja itselläni ei silloin vielä ollut lapsia. Olin silloisen poikaystäväni (nykyisen mieheni) mukana hänen työkomennuksellaan ja tutustuin useisiin suomalaisiin perheisiin alueella. Dallas on näiden kokemuksien valossa mukava paikka lapsiperheelle ja minulle jäi kuva, että lapsiperheet viihtyivät alueella hyvin. Itselläni aika kävi hieman pitkäksi, koska minulla ei ollut työlupaa ja toisaalta ei ollut lapsia hoidettavana. Lasten kerhojen ja harrastusten kautta tutustuu helposti ihmisiin ja suomalaisiahan alueella on paljon. Rohkeasti siis vain matkaan ja kohti uusia seikkailuita!