Mies, jos olet kiinnostunut otatko aina yhteyttä?
Täällä palstalla väitetään, että mies ottaa aina yhteyttä, jos on kiinnostunut? Esim. treffien jälkeen tai jos tapaa jossain mukavan naisen. Pitääkö tämä todella paikkansa? Eikö mies muka voi ajatella, että kun toisesta ei kuulu, niin en minäkään ota yhteyttä. Tms? Pidän tuota väitettä aivan hulluna! Kerro milloin olet jättänyt ottamatta yhteyttä vaikka olet ollut kiinnostunut?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana en välttämättä ottanut, koska olin epävarma itsestäni ja jos toinen ei osoittanut mitään vastavuoroisuutta, niin tulkitsin sen kiinnostuksen puutteeksi.
Nyt kokeneempana ei ole moisia itsetunto-ongelmia. En myöskään jaksa enää pelailla mitään pelejä. Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Ilmaisen kiinnostukseni suoraan. Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin hän sitten kieltäytyy. Jos on kiinnostunut, niin sitten lähtee kanssani treffeille. Selvä peli. Mitään ei jää sattuman varaan.
Ihanan normaalia, mutkatonta ja selkeää. Ten points!
N28
Kerran kävin Tinder-treffeillä mukavan nelikymppisen miehen kanssa ja sovittiin toiset treffit viikon päähän. Hän kuitenkin perui ne edellisenä päivänä, koska oli kuulemma sairastunut flunssaan. Hän ei enää ottanut uudestaan yhteyttä sopiakseen uuden ajankohdan treffeille. Me ei siis oltu vielä vaihdettu puhelinnumeroita, vaan kaikki viestit vaihdettiin Tinderissä. Sitten vasta vuoden kuluttua ensitreffeistä mies lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen, jolloin tahallani painoin vastatykkäystä, jolloin meistä tuli match ja kysyin, ettäkö hän muista, että me ollaan jo tavattu. Tähän mies vastasi, että kyllä hän muistaa ja hän halusikin kysyä, että haluaisinko nyt lähteä niille toisille treffeille. Poistin matchin. Jos se mies olisi oikeasti ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen, olisi hän jo vuosi aikaisemmin itse ehdottanut toisia treffejä. Mutta hän varmaan ajatteli silloin, että kyllä hän löytää paremman naisen, että ei tarvitse tyytyä minuun, mutta kun näin ei ollut käynyt, niin hän ajatteli, että kyllä minä kelpaan paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Tiedostan, että jos viivyttelee niin joku muu voi napata naisen 😅
Pointsit tälle.
Jos nainen on tuosta noin vaan toisen vietävissä, niin silloin teitä ei todellakaan ole tarkoitettu yhteen. Ainakaan missään vakavasti otettavassa mielessä. Toki jos tuollainen nainen on vain nainen toisten joukossa, ja ilmeistikkin sinä tuolle naiselle mies muiden miesten joukossa, niin silloinhan se noin taitaa mennä kuten sanoitkin.
Itse en edes harkitse, jos johonkin jonoon joutuisin. Jos ei nainen ota minua vakavasti, niin en sellaiseen ala tuhlaamaan aikaa lainkaan. Otan vain yhteyttä, jos nainen odottaa vain ja ainoastaan minun yhteydenottoani siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana en välttämättä ottanut, koska olin epävarma itsestäni ja jos toinen ei osoittanut mitään vastavuoroisuutta, niin tulkitsin sen kiinnostuksen puutteeksi.
Nyt kokeneempana ei ole moisia itsetunto-ongelmia. En myöskään jaksa enää pelailla mitään pelejä. Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Ilmaisen kiinnostukseni suoraan. Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin hän sitten kieltäytyy. Jos on kiinnostunut, niin sitten lähtee kanssani treffeille. Selvä peli. Mitään ei jää sattuman varaan.
Arvostan asennettasi. Pelien pelaaminen kertoo joko epäitsevarmuudesta tai siitä ettei ole kiinnostunut, mutta heruttelee. Ihailtavaa suoraselkäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on naisen tehtävä tehdä selväksi, että mies kelpaa.
Viitsi tätä arvuutella sen jälkeen jos itse ottaisin yhteyttä.Juuri näin. Nainen valitsee. Turha miehen on yrittää viestitellä jos naisesta ei kuulu, koska kiinnostunut nainen viestittelee kyllä.
Suurimmaksi osaksi viestittelen. Mutta en aina. Siksi kiinnostaa onko toisinkin päin. Ap
Sait siis vastauksesi viestistäni. Ole hyvä.
Luotan siihen että nainen ottaa yhteyttä jos häntä kiinnostaa.
Ei, minä sanon anonyymillä keskustelupalstalla naiselle että toivon hänen yhteydenottoaan.
Christiiina kirjoitti:
Kerran kävin Tinder-treffeillä mukavan nelikymppisen miehen kanssa ja sovittiin toiset treffit viikon päähän. Hän kuitenkin perui ne edellisenä päivänä, koska oli kuulemma sairastunut flunssaan. Hän ei enää ottanut uudestaan yhteyttä sopiakseen uuden ajankohdan treffeille. Me ei siis oltu vielä vaihdettu puhelinnumeroita, vaan kaikki viestit vaihdettiin Tinderissä. Sitten vasta vuoden kuluttua ensitreffeistä mies lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen, jolloin tahallani painoin vastatykkäystä, jolloin meistä tuli match ja kysyin, ettäkö hän muista, että me ollaan jo tavattu. Tähän mies vastasi, että kyllä hän muistaa ja hän halusikin kysyä, että haluaisinko nyt lähteä niille toisille treffeille. Poistin matchin. Jos se mies olisi oikeasti ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen, olisi hän jo vuosi aikaisemmin itse ehdottanut toisia treffejä. Mutta hän varmaan ajatteli silloin, että kyllä hän löytää paremman naisen, että ei tarvitse tyytyä minuun, mutta kun näin ei ollut käynyt, niin hän ajatteli, että kyllä minä kelpaan paremman puutteessa.
Tarinoista päätellen sä oot ollut tuhansien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla sanotaan oikein selvästi ja itse naisten kirjoittamina, että miehet ei saa ottaa yhteyttä.
Että ei nyt aleta lipsumaan näissä asioissa. Ottakoon naiset itse yhteyttä jos on asiaa. Eikö tämä ole tullut jo selväksi?Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin miehen yhteydenotto on ahdistelua ja näin ollen rikos. Kukapa haluaisi rikossyytteet niskaansa.
Naisena vastaisin tähän, että ellei nainen ole kiinnostunut, mutta yhteydenottoja jatketaan on kyse ahdistelusta. Yksi asiallinen yhteydenotto tuskin menee ahdistelukategoriaan. Huom: asiallinen eikä epätoivoinen vonkausviesti. eri
Tätä ketjua lukiessani tajusin, että olen elämäni aikana kohdannut vain tasan kaksi sellaista miestä, josta olen ollut ihan vakavissani kiinnostunut. Tämä kuvastanee sitä, että viihdyn kotona enkä nuorenakaan käynyt viihteellä kuin muutaman kerran. Toinen näistä miehistä on nykyinen mieheni, joka lopulta teki aloitteen.
Tuli mieleen tästä keskustelusta, että ilmeisesti ihmiset kohtaavat ja tutustuvat nykyään enemmän vastakkaiseen sukupuoleen. Onko se kuitenkaan hyvä, että tapaa ihmisiä niin paljon? Mietin, että tuleeko siinä tavallaan niin paljon valinnan varaa, ettei tiedä mitä tekisi ja keneen tutustuisi. Ihan kuin ei pystyisi enää kuuntelemaan itseään ja keskittymään niihin ihmisiin, joita kohtaa. Mielestäni on hyvä suhtautua kunnioittavasti kiinnostuneeseen ihmiseen ja keskittyä tutustumaan häneen, jos hän siis vaikuttaa ihan normaalilta ja fiksulta ihmiseltä, eikä suhtautua kehenkään kuin liukuhihnamateriaaliin.
Riippuu fiiliksestä. Jos hyvä fiilis niin otan yhteyttä, mutta jos epävarmempi fiilis naisesta joka voi johtua monesta syystä niin en ole aina ottanut yhteyttä. Niitä sitten harmitellaan jälkikäteen puolin ja toisin, että miksi kumpikaan ei ottanut yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Tiedostan, että jos viivyttelee niin joku muu voi napata naisen 😅
Pointsit tälle.
Jos nainen on tuosta noin vaan toisen vietävissä, niin silloin teitä ei todellakaan ole tarkoitettu yhteen. Ainakaan missään vakavasti otettavassa mielessä. Toki jos tuollainen nainen on vain nainen toisten joukossa, ja ilmeistikkin sinä tuolle naiselle mies muiden miesten joukossa, niin silloinhan se noin taitaa mennä kuten sanoitkin.
Itse en edes harkitse, jos johonkin jonoon joutuisin. Jos ei nainen ota minua vakavasti, niin en sellaiseen ala tuhlaamaan aikaa lainkaan. Otan vain yhteyttä, jos nainen odottaa vain ja ainoastaan minun yhteydenottoani siinä tilanteessa.
Mutta jos nainen ei tiedä sinun kiinnostuksesta, niin voi katsella muita vaihtoehtoja, vaikka ensisijaisesti olisikin kiinnostunut juuri sinusta. Hölmöä olettaa, että nainen antaisi pakit kaikille muille ihan vain siltä varalta, että sinä kiinnostuisitkin/rohkaistuisit/vaivautuisit ottamaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu fiiliksestä. Jos hyvä fiilis niin otan yhteyttä, mutta jos epävarmempi fiilis naisesta joka voi johtua monesta syystä niin en ole aina ottanut yhteyttä. Niitä sitten harmitellaan jälkikäteen puolin ja toisin, että miksi kumpikaan ei ottanut yhteyttä.
Tästä syystä otan aina yhteyttä, jos olen kiinnostunut. Jos tulee pakit - ei jää mitään harmiteltavaa. Jos tulee treffit - ei ole mitään harmiteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointsit tälle.
Mutta jos nainen ei tiedä sinun kiinnostuksesta, niin voi katsella muita vaihtoehtoja, vaikka ensisijaisesti olisikin kiinnostunut juuri sinusta. Hölmöä olettaa, että nainen antaisi pakit kaikille muille ihan vain siltä varalta, että sinä kiinnostuisitkin/rohkaistuisit/vaivautuisit ottamaan yhteyttä.
Olen nainen ja pakko todeta tähän että ainakaan itse en ole kiinnostunut edes katselemaan muita vaihtoehtoja, jos olen jostain tietystä miehestä kiinnostunut. Esimerkiksi Tinderissä ollessani piilotin korttini heti, jos joku tosi potentiaalinen osui kohdalle, ja keskityin pelkästään häneen. Ihan sama juttu jos joku olisi tullut livenä kyselemään treffeille, en olisi lähtenyt. En ole koskaan ymmärtänyt deittailua tilanteessa, jossa sydän on jo jonkun toisen ihmisen luona.
Tapailumies sai keskiviikkona seksiä yhdeltä opettajalta. Se ei ilmeisesti miellyttänyt, koska otti minuun yhteyttä torstaina.
Nuoruuteni oli ennen somea ja meseä ym, joten yhteydenotot hoidin tekstiviestillä.
Kyllä, joka kerran, kun sain naisen puhelinnumeron, laitoin viestiä. Viestittelin välillä aika monenkin naisen kanssa. Yhteydenottokynnykseni oli hyvin matala, mutta se ei kertonut mitään siitä, heräsikö kiinnostus. Aika monen naisen kanssa viestittelin ja tapailin ihan kaveripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
En ota ja kerron sulle syyn miksi. Jos nainen ottaa yhteyttä tiedän että sitä varmasti kiinnostaa mun seura, jos taas minä aina otan yhteyttä tulee sellainen fiilis että tämä nainen vain haluaa päästä kanssani ilmaiselle lounaalle/leffaan tai minneikinä.
Sama juttu jos pitää maksaa ruokia yms. Odotan ehdottaako nainen että maksetaan omat ruoat vai haluaako minun maksavan. Jos nainen tarjoutuu maksamaan oman osansa on se mulle merkki siitä että naista kiinnostaa. Aina silti maksan molempien osuuden.
Hassu, mä yleensä tarjoudun maksamaan erikseen varsinkin silloin, jos mä en ole kiinnostunut ja tiedän, ettei tule toisia treffejä, jolloin voisi ns. tasata tilit (siis antaa miehen tarjota ensimmäisillä treffeillä ja maksaa sitten molempien vastaavat kulut seuraavilla).
Ylipäätään nämä maksuasiat on niin hankalia ja tulkinnanvaraisia, etten ylipäätään suostuisi ensitreffeillä syömään, vaan ihan vaan drinkeille tms. Ei sitten ole mitään kovin kallista laskua jaettavana.
Ja mä olen siis hyvätuloinen nainen ja seurustelun edetessä olen aina maksanut n. puolet (siis sitten, kun kuluja on enemmän esim. yhteisistä hotelliviikonlopuista). Kovin tarkkaan en laske. Kuitenkin soidinmenoihin kuuluu, että ensitreffeillä mies tarjoaa (ja jos en ole kiinnostunut, eli jatkoa ei tule, niin sitten maksan omani erikseen jo ensitreffeillä).
Silloin kun itse olin viimeksi sinkku (melkein 10 vuotta sitten) otin kyllä aina naisiin yhteyttä jos olin kiinnostunut. Poikkeuksena tilanteet joissa erotessa nainen oli sanonut vaikka "Mä laitan sulle viestiä" tjsp. Silloin jäin todella odottamaan laittaako. Ja jos ei laittanut, missään tapauksessa en ottanut yhteyttä koska tulkitsin tilanteen "älä soita meille, me soitetaan sulle..."
Naisen, jonka kanssa sitten aloin suhteeseen kanssa tilanne meni niin että treffien jälkeen nainen laittoi mulle viestin n. puoli tuntia niiden päättymisen jälkeen. Ei tarvinnut arvata että kiinnostiko sitä vai ei.
Vaan kun olen puutteessa.