Mies, jos olet kiinnostunut otatko aina yhteyttä?
Täällä palstalla väitetään, että mies ottaa aina yhteyttä, jos on kiinnostunut? Esim. treffien jälkeen tai jos tapaa jossain mukavan naisen. Pitääkö tämä todella paikkansa? Eikö mies muka voi ajatella, että kun toisesta ei kuulu, niin en minäkään ota yhteyttä. Tms? Pidän tuota väitettä aivan hulluna! Kerro milloin olet jättänyt ottamatta yhteyttä vaikka olet ollut kiinnostunut?
Kommentit (64)
Välillä on pidettävä taktinen tauko ja katsottava se naisen oma aktiivisuus. On haisteltava ja kuulosteltava ilmapiiriä, ja joskus on jätettävä pieniä täkyjä ja katsottava miten niihin suhtaannutaan. Kuuluu yleiseen sisäänajoon ja testiin. Ainakin pari viikkoa tätä peliä, sitten katellaan uudestaan että miten mennään siitä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on naisen tehtävä tehdä selväksi, että mies kelpaa.
Viitsi tätä arvuutella sen jälkeen jos itse ottaisin yhteyttä.
Juuri näin. Nainen valitsee. Turha miehen on yrittää viestitellä jos naisesta ei kuulu, koska kiinnostunut nainen viestittelee kyllä.
En koskaan ota yhteyttä, näin välttää pettymykset
Vaikka olisin kuinka kiinnostunut, mutta naisesta ei kuulu, en ota yhteyttä. Ei naista silloin kiinnosta.
Kuten yllä mainittiin, nainen valitsee.
häiriintynyt pentunaikkonen luulee että mies tulee mikääli naikkonen on kiinnostunut (ja näkyy ja kuuluuhan se kiinnostus).
siinä vaiheessa koulutusta on kiinnostava nähdä kuinka pian ryhtyy häiriköimään. ja kun koko nimikin on tiedossa.
tiedoksi että kyllä käytöshäiriöihin taipuva pikku tyttäresi kyllä rikkoo itse itsensä. aika selvä tapaus. vältellään viimeiseen asti mitään yhteydenpitoa konkreettisesti viittaa siihen että saat pitää ne ongelmasi itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsi tätä arvuutella sen jälkeen jos itse ottaisin yhteyttä.Juuri näin. Nainen valitsee. Turha miehen on yrittää viestitellä jos naisesta ei kuulu, koska kiinnostunut nainen viestittelee kyllä.
Suurimmaksi osaksi viestittelen. Mutta en aina. Siksi kiinnostaa onko toisinkin päin. Ap
Tällä palstalla sanotaan oikein selvästi ja itse naisten kirjoittamina, että miehet ei saa ottaa yhteyttä.
Että ei nyt aleta lipsumaan näissä asioissa. Ottakoon naiset itse yhteyttä jos on asiaa. Eikö tämä ole tullut jo selväksi?
hei typerys. kirjoitti:
häiriintynyt pentunaikkonen luulee että mies tulee mikääli naikkonen on kiinnostunut (ja näkyy ja kuuluuhan se kiinnostus).
siinä vaiheessa koulutusta on kiinnostava nähdä kuinka pian ryhtyy häiriköimään. ja kun koko nimikin on tiedossa.
tiedoksi että kyllä käytöshäiriöihin taipuva pikku tyttäresi kyllä rikkoo itse itsensä. aika selvä tapaus. vältellään viimeiseen asti mitään yhteydenpitoa konkreettisesti viittaa siihen että saat pitää ne ongelmasi itselläsi.
Sun viestistä ei saa mitään selvä typerys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla sanotaan oikein selvästi ja itse naisten kirjoittamina, että miehet ei saa ottaa yhteyttä.
Että ei nyt aleta lipsumaan näissä asioissa. Ottakoon naiset itse yhteyttä jos on asiaa. Eikö tämä ole tullut jo selväksi?
Ok eli et ota ja syy ilmeisesti uhriutuminen? Ap
Parempi että nainen ottaa yhteyttä niin sitten kun kyllästyy voi hylätä myös, niin ei tunnu niin pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitsi tätä arvuutella sen jälkeen jos itse ottaisin yhteyttä.Juuri näin. Nainen valitsee. Turha miehen on yrittää viestitellä jos naisesta ei kuulu, koska kiinnostunut nainen viestittelee kyllä.
No ei aina näinkään. Itse olen ollut kovastikin kiinnostunut yhdestä miehestä, mutta monista syistä johtuen en ole ottanut yhteyttä. Jos mies ottaisi yhteyttä, niin vastaisin kyllä ja kertoisin olevani kiinnostunut. Mutta itse en tule aloitetta tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi että nainen ottaa yhteyttä niin sitten kun kyllästyy voi hylätä myös, niin ei tunnu niin pahalta.
Voi sinua
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ota yhteyttä, näin välttää pettymykset
Jos on näin. kannattaa koittaa vahvistaa itsessä sitä perusturvallisuuden kokemisen puolta. Hylkäämisiä tulee elämässä aina mutta sinä kyllä selviydyt niistä tilanteista eteenpäin. Vahvista uskoasi siihen.
Pelkkiä huonoja kokemuksia yhteyden ottamisesta. M
Nuorempana en välttämättä ottanut, koska olin epävarma itsestäni ja jos toinen ei osoittanut mitään vastavuoroisuutta, niin tulkitsin sen kiinnostuksen puutteeksi.
Nyt kokeneempana ei ole moisia itsetunto-ongelmia. En myöskään jaksa enää pelailla mitään pelejä. Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Ilmaisen kiinnostukseni suoraan. Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin hän sitten kieltäytyy. Jos on kiinnostunut, niin sitten lähtee kanssani treffeille. Selvä peli. Mitään ei jää sattuman varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ei nyt aleta lipsumaan näissä asioissa. Ottakoon naiset itse yhteyttä jos on asiaa. Eikö tämä ole tullut jo selväksi?Ok eli et ota ja syy ilmeisesti uhriutuminen? Ap
En ole tehnyt tähän päivään mennessä itse yhtään aloitetta, enkä tule tekemään. Takana on kaksi pitkää parisuhdetta, 4 ja 21 vuotta. Ja kolmas on nyt menossa, ja on ollut nyt kolmatta vuotta. Neljättä ei enää tule, jos tämä kolmas suhde ei toimi meitä molempia tyydyttävällä tavalla. Kyse ei ole siitä.että minä olisin jotenkin kylmä tai tunteeton kumppani, vaan siitä että nainen saa ihan itse päättää haluaako minut elämäänsä vai ei. Minä en ala pitämään mitään soitinmenoja tai esityksiä naisen kiinnostuksen lisäämiseksi. Minut hyväksytään ihan sellaisena kuin olen, tai sitten ollaan hyväksymättä.
Nainen tekee aloitteen jos on kiinnostunut, ja minä sitten vastaan "kutsuun" jos olen myös itse kiinnostunut. Hyvin selkeä asia? Eikä tässä ole mitään uhriutumista.
Sivutietona. Olen elänyt aikuisiälläni ehkä yhteensä noin 3 vuotta poikamies elämää. Enkä ole koskaan itse hakenut parisuhdetta. Ne on vain alkaneet, ja yleensä naisten aloitteesta.
M 53
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei ole kiinnostunut, niin miehen yhteydenotto on ahdistelua ja näin ollen rikos. Kukapa haluaisi rikossyytteet niskaansa.
En ota koskaan yhteyttä ellei nainen tee aloitetta ensin.
Tietenkin otan yhteyttä ja kaivan hänen yhteystietonsa vaikka kiven alta, jos nainen on kiinnostava. Jalat alta vievä tapaus on sellainen.
M31
Olet oudon fiksoitunut rahaan. Eiköhän alussa makseta joka tapauksessa erikseen, ellei mies vaadi saada maksaa. Ja tuskin haluat myöskään lokkivaimoa.