Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos olet kiinnostunut otatko aina yhteyttä?

Vierailija
19.02.2023 |

Täällä palstalla väitetään, että mies ottaa aina yhteyttä, jos on kiinnostunut? Esim. treffien jälkeen tai jos tapaa jossain mukavan naisen. Pitääkö tämä todella paikkansa? Eikö mies muka voi ajatella, että kun toisesta ei kuulu, niin en minäkään ota yhteyttä. Tms? Pidän tuota väitettä aivan hulluna! Kerro milloin olet jättänyt ottamatta yhteyttä vaikka olet ollut kiinnostunut?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää odottaa jonkin aikaa ennen yhteydenottoa ja ei saa olla liian innokas, koska naiset eivät pidä yli-innokkaista miehistä.

Vierailija
2/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Tiedostan, että jos viivyttelee niin joku muu voi napata naisen 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. Jos alan vitkutella vastauksen kanssa, on peli selvä - ei kiinnosta tarpeeksi.

Vierailija
4/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yhdyn, jos minua kiinnostaa.

Vierailija
5/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ikinä kontaktia naiseen kuin työasioissa ja 8 viimeistä vuotta olenkin ollut ilman naista.

Vierailija
6/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aina. Näen joka päivä kiinnostavia naisia, ja otan heihin kaikkiin yhteyttä jatkuvasti.

Vierailija
7/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aina. Näen joka päivä kiinnostavia naisia, ja otan heihin kaikkiin yhteyttä jatkuvasti.

Ilmeisesti et kovin onnistuneesti. Tää oli nimittäin ihan vakava kysymys. Ap

Vierailija
8/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää odottaa jonkin aikaa ennen yhteydenottoa ja ei saa olla liian innokas, koska naiset eivät pidä yli-innokkaista miehistä.

Eli toisin sanoen otat yhteyttä.

Vierailija
9/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota ja kerron sulle syyn miksi. Jos nainen ottaa yhteyttä tiedän että sitä varmasti kiinnostaa mun seura, jos taas minä aina otan yhteyttä tulee sellainen fiilis että tämä nainen vain haluaa päästä kanssani ilmaiselle lounaalle/leffaan tai minneikinä. 

Sama juttu jos pitää maksaa ruokia yms. Odotan ehdottaako nainen että maksetaan omat ruoat vai haluaako minun maksavan. Jos nainen tarjoutuu maksamaan oman osansa on se mulle merkki siitä että naista kiinnostaa. Aina silti maksan molempien osuuden.

Vierailija
10/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota ja kerron sulle syyn miksi. Jos nainen ottaa yhteyttä tiedän että sitä varmasti kiinnostaa mun seura, jos taas minä aina otan yhteyttä tulee sellainen fiilis että tämä nainen vain haluaa päästä kanssani ilmaiselle lounaalle/leffaan tai minneikinä. 

Sama juttu jos pitää maksaa ruokia yms. Odotan ehdottaako nainen että maksetaan omat ruoat vai haluaako minun maksavan. Jos nainen tarjoutuu maksamaan oman osansa on se mulle merkki siitä että naista kiinnostaa. Aina silti maksan molempien osuuden.

Kiitos rehellisesti vastauksesta! Olet varmaan vanhempi koska ainakaan itse en ole törmännyt kulttuurin, jossa treffeille mies joutuisi tarjoamaan. Kuulostaa korvaani tosi oudolta, että mies maksaisi leffalipun treffeillä. Mulle tulisi tosi eoämukava olo. Ap

Vierailija
11/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Maailman oudoin logiikka. Jos olisin joutunut treffeille jonkun kanssa, joka osoittautuisi luotaantyöntäväksi, maksaisin oman osuuteni ja poistuisin.

Vierailija
12/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Joskus kun olen tosi kiinnostunut, iskee sellainen kokovartalopaniikki ja koen parhaaksi olla laittamatta itteäni alttiiksi sille, että tulen hylätyksi ja kuolen sydänsuruun. En siis saa tehtyä mitään ja jahkaan. 

Vierailija
13/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Maailman oudoin logiikka. Jos olisin joutunut treffeille jonkun kanssa, joka osoittautuisi luotaantyöntäväksi, maksaisin oman osuuteni ja poistuisin.

Ai sittenkun kiinnostaa niin haluat että tämä vastapuoli maksaa kaiken?

Tässä tosiaan ideana on se että näkee onko ehdokas sitoutunut siihen juttuun.

Vierailija
14/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se on naisen tehtävä tehdä selväksi, että mies kelpaa.

Viitsi tätä arvuutella sen jälkeen jos itse ottaisin yhteyttä.

Vierailija
15/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut naisesta, niin treffien jälkeen otan 100% varmuudella yhteyttä häneen. Ilman poikkeuksia.

Jos taas tapaan kiinnostavan naisen esim jossain kaveripiirin tapaamisessa tai yökerhossa, niin ehkä otan yhteyttä, ehkä en. Vaikea antaa yleispätevää vastausta. Riippuu fiiliksestä.

Vierailija
16/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota. Joskus kun olen tosi kiinnostunut, iskee sellainen kokovartalopaniikki ja koen parhaaksi olla laittamatta itteäni alttiiksi sille, että tulen hylätyksi ja kuolen sydänsuruun. En siis saa tehtyä mitään ja jahkaan. 

Jos tuo on totta niin suosittelen tutustumaan eft-naputteluun. Siitä voisi olla sinulle apua Ap

Vierailija
17/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan yhteyttä jos olen kiinnostunut. Tiedostan, että jos viivyttelee niin joku muu voi napata naisen 😅

Pointsit tälle.

Vierailija
18/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin otan yhteyttä.

M

Vierailija
19/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lohikäärmeitä lahtaava ritarimies hohtavassa haarniskassa hoitaa edelleenkin kaiken herran vuonna 2023.

Vierailija
20/64 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lohikäärmeitä lahtaava ritarimies hohtavassa haarniskassa hoitaa edelleenkin kaiken herran vuonna 2023.

Höpöhöpö, siitä ei ollut kysymys. Itse otan yhteyttä ja välillä jätän ottamatta. Oletan, että näin myös miehillä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi