On kyllä huono fiilis eilisestä.
On juttua yhden miehen kanssa, mies ei käy baarissa mutta eksyin eilen baariin ja sain sieltä seuraa mukaan. Vietimme yön sängyssä, emme ole nykyisen miehen kanssa yhdessä mutta oonko nyt tehnyt väärin, kun lähdin toisen mukaan? En yleensä käyttäydy näin. Himot vei voiton.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kiinnostus siinä miehessä, silloin olet tehnyt väärin. Kannattaisi pitää himot kurissa ja odottaa sitä kenet haluaa.
Sellaisen joka ei ikinä saa sitä kenet haluaa, pitäisi siis elää koko elämänsä ilman seksiä?
Tietenkin. Mitä järkeä on seksissä ihmisen kanssa, jota ei halua. Yököttäisi ajatuskin.
Olen ollut kaksi vuotta ilman seksiä, eihän siinä järki pysy. Pystyn kyllä olla ilman. ap
Oletteko siis olleet tauolla 2 vuotta? Vai ettekö ole edes harrastaneet seksiä sen sun nykyisen/entisen/minkälie miehen kanssa?
Tauolla??!
Toisinaan kuvittelen hetken, että tämä on aikuisten keskustelupalsta. Kiitos muistutuksesta, että näin ei enää valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kiinnostus siinä miehessä, silloin olet tehnyt väärin. Kannattaisi pitää himot kurissa ja odottaa sitä kenet haluaa.
Sellaisen joka ei ikinä saa sitä kenet haluaa, pitäisi siis elää koko elämänsä ilman seksiä?
Tietenkin. Mitä järkeä on seksissä ihmisen kanssa, jota ei halua. Yököttäisi ajatuskin.
Olen ollut kaksi vuotta ilman seksiä, eihän siinä järki pysy. Pystyn kyllä olla ilman. ap
Oletteko siis olleet tauolla 2 vuotta? Vai ettekö ole edes harrastaneet seksiä sen sun nykyisen/entisen/minkälie miehen kanssa?
Ei olla harrastettu, nähdään kyllä mutta mitään ei tapahdu. En ole varmaan tarpeeksi kiinnostava. ap
ihan tyypillinen suominainen. voimaannuitko?
Vierailija kirjoitti:
Tauolla??!
Toisinaan kuvittelen hetken, että tämä on aikuisten keskustelupalsta. Kiitos muistutuksesta, että näin ei enää valitettavasti ole.
olet siis ikärasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla harrastettu, nähdään kyllä mutta mitään ei tapahdu. En ole varmaan tarpeeksi kiinnostava. ap
En ymmärrä yhtään tätä kuviota. Olette suhteessa ja tapaatte mutta ette harrasta seksiä ja nyt olette tauolla? Kuulostaa vähän siltä että ette taida oikeasti edes olla missään suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyt olemaan ilman mutta silti himotti niin että et kyennyt olemaan levittelemättä?
Vierailija kirjoitti:
Tauolla??!
Kun Demi lakkautettiin tulivat nuo kännipaneskelijat tänne.
Eikö se tauko tarkoita että voitte vapaasti olla muiden kanssa ilman velvollisuutta raportoida siitä toiselle tarkemmin? Tai riippuu varmaan mitä olette sopineet ja oletteko sopineet mitään, yleisesti ottaen minä ymmärrän tauon niin että et ole sitoutunut siihen yhteen henkilöön.
Ei haittaa jos et ole sopinut mistään parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tauko tarkoita että voitte vapaasti olla muiden kanssa ilman velvollisuutta raportoida siitä toiselle tarkemmin? Tai riippuu varmaan mitä olette sopineet ja oletteko sopineet mitään, yleisesti ottaen minä ymmärrän tauon niin että et ole sitoutunut siihen yhteen henkilöön.
Tämä nykyinen mies on sanonut että ei tykkää jos käyn baarissa, siinä mielessä olen vähän pulassa. En vain halua kertoa siitä (säästytään harmilta) tiedän, tuo ei kertominen on tyhmää.
ap
Niin harva muija suostuu tyhjennysviemäriksi että hyvä että samaa voi käyttää useampi.
Vierailija kirjoitti:
Otitko paljaalla ja nesteet sisään?
Varmaan tapahtui, en oikein muista. ap
Vierailija kirjoitti:
No jos ei parisuhdetta ole, niin mikäs tuossa on väärin. Et kuulosta naiselta, jonka kanssa itse olisin valmis seurustelemaan. Mutta panisin kyllä, jos ulkomuotosi miellyttäisi. Jos tuollainen häiritsee sinua, niin on aika alkaa miettiä niitä omia valintojaan.
Ap ei tehnyt väärin mutta kuitenkin sun mielestä teki väärin ja tuomitset hänet? Misyä tiedät ettet seurustelisi kun et tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko paljaalla ja nesteet sisään?
Varmaan tapahtui, en oikein muista. ap
no just
sivusta
Mitä mies tekisi vastaavassa tilanteessa?
Ei uhraisi asialle ajatustakaan.
Nyt sitte kumppani pyytelee ja sulla ei olekaan haluja, vai mikä se ny?