Naisen miespuoliset kaverit
Seurustelukumppanillani ( nainen ) on miespuolisia kavereita. En osaa oikein ottaa kantaa että kuinka yleistä nykyään on vastakkaista sukupuolta olevat kaverit, joiden kanssa vietetään aikaa.
Minua tämä ajatus on mietityttänyt ja on tuntunut kiusalliseltakin. Lähinnä seuraavasta syystä :
Yks näistä miehistä jonka nainen on tuntenut jo hieman yli 20 v., on hänen ns panokaveri. Nuorena hän oli pettänyt miestään tämän kanssaan. Sitten kun nainen oli eronnut, muutama vuosi sitten, hän oli mieheen yhteydessä, heillä oli seksiä.
Toinen esimerkki : eräs mies oli heidän yhteisen tuttavansa kautta esittänyt kiinnostuksensa naista kohtaan. Eli mies olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Hekin ovat tätä nykyä kavereita. Minä olen ollut kuvioissa vuoden.
Molemmat miehet ovat sinkkuja.
Minä en asu naisen kanssa samassa kodissa. Miehet eivät käy kylässä, kun minä olen naisen luona. Käyvät kyllä sitten, kun en ole siellä.
Itse en koe tarvetta olla entisten panojen kanssa kaveria. Ymmärrän toki jos ex- kumppanin kanssa ollaan ystäviä. Itsekin olen hyvissä väleissä exän kanssa.
Nainen ei sanojensa mukaan näe tässä yhtään sen kummempaa, kuin että ovat kavereita.keskusteltuamme koetin tuoda näkökulmani esille.. Hän ei kuulemma ehkä pitäisi siitä jos viettäisin aikaa jonkun naisen kanssa, jonka kanssa on harrastettu seksiä.
En tiedä ymmärsittekö ajatusta tästä 😀
Mutta koen että nuo miehet olisivat valmiita menemään "pitemmälle" jos tilaisuus tulisi. No, tässähän tietty joku sanoisi sanan Luottamus.
Mitä ajatuksia teillä ?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä sun naisesi? Itselläni on just tollasia exiä kavereina.
Kovin pitkäaikaisia suhteitahan sinulla ei ole ollut, mutta oletko koskaan ollut uskollinen suhteessa? Vai ainoastaan avoimissa suhteissa, puoliavoimissa (joissa toinen ei tiedä olevansa avoimessa suhteessa), FWB-säädöissä jne.?
oletko niin epätoivoinen, että tyydyt pettäjänaiseen? älä nyt vaan sano, että se on vielä yh:kin. tai tuskin se nyt niin pohjasakkaa voi olla.
En hyväksyisi tuollaista. Laittaisin valitsemaan joko minä tai ne kaverit.
Meillä tää on mennyt siihen, että en kerro miehelle jos meen kavereille kun en saisi mennä edes naispuoliselle ystävälle jos siellä on miehiä. Tai jos naispuolinen ystäväni kutsuu samaan aikaan sinne miespuolisen, minun pitää välittömästi poistua.
Mies on jyrkästi kieltänyt että en saa mennä KENENKÄÄN miespuolisen kaverini (ei entisiä pnoja)luokse eikä kukaan saa tulla minun kotiini jos ei ole nainen.
En jaksa riidellä siitä että haluan nähdä kavereita niin valehtelen mieluummin olevani kotona koska en jaksa sitä raivoamista asioista missä en tee väärää.
Ei ihmistä kuulu kahlita rajoittamalla kenen kanssa saa olla ystävä ja kenen kanssa ei. Ei toista voi omistaa. Sinun on vain otettava riski ja luotettava, jos haluat olla parisuhteessa.
Jos sua vaivaa niin vedä käteen tai kysy jos pääset paikanpäälle kannattamaan aisaa?
Minulla on aina ollut miespuolisia ystäviä, lapsenakin oli poikia kavereina, mutta yhdenkään kanssa ei olla pantu, eikä aiota.
Ei nyt kuulosta erityiselle löydölle tuo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tää on mennyt siihen, että en kerro miehelle jos meen kavereille kun en saisi mennä edes naispuoliselle ystävälle jos siellä on miehiä. Tai jos naispuolinen ystäväni kutsuu samaan aikaan sinne miespuolisen, minun pitää välittömästi poistua.
Mies on jyrkästi kieltänyt että en saa mennä KENENKÄÄN miespuolisen kaverini (ei entisiä pnoja)luokse eikä kukaan saa tulla minun kotiini jos ei ole nainen.
En jaksa riidellä siitä että haluan nähdä kavereita niin valehtelen mieluummin olevani kotona koska en jaksa sitä raivoamista asioista missä en tee väärää.
Sulla on henkisesti väkivaltainen ja rajoittava mies. Ei ole normaalia millään mittarilla. Ero ja äkkiä, eikä mitään muttia.
Mulla on miespuolinen kaveri joka on superaktiivinen somessa ja deittisovelluksissa. Sitkeästi pysyy sinkkuna vaikka tuttavuuksia tulee paljon ja genrenä alle 30v ihmiset. Hän päätyy silloin tällöin hyvinkin kuumien naisten kavereiksi ja pääsee heidän kanssa sänkyynkin välillä.
Mun teoria on näiden naisten kohdalla tuo ylläoleva. Olisivat normaalille miehelle kauhukumppaniehdokkaita kun saavat paljon huomiota ja tarvitsevat tuollaista jatkuvaa säpinää. Tällaiseen kun menee ihastumaan, niin voi satuttaa itsensä pahasti. Ja mun kaverikin on samaa mieltä tämän teorian paikkansapitävyydestä.