Naisen miespuoliset kaverit
Seurustelukumppanillani ( nainen ) on miespuolisia kavereita. En osaa oikein ottaa kantaa että kuinka yleistä nykyään on vastakkaista sukupuolta olevat kaverit, joiden kanssa vietetään aikaa.
Minua tämä ajatus on mietityttänyt ja on tuntunut kiusalliseltakin. Lähinnä seuraavasta syystä :
Yks näistä miehistä jonka nainen on tuntenut jo hieman yli 20 v., on hänen ns panokaveri. Nuorena hän oli pettänyt miestään tämän kanssaan. Sitten kun nainen oli eronnut, muutama vuosi sitten, hän oli mieheen yhteydessä, heillä oli seksiä.
Toinen esimerkki : eräs mies oli heidän yhteisen tuttavansa kautta esittänyt kiinnostuksensa naista kohtaan. Eli mies olisi halunnut alkaa seurustelemaan. Hekin ovat tätä nykyä kavereita. Minä olen ollut kuvioissa vuoden.
Molemmat miehet ovat sinkkuja.
Minä en asu naisen kanssa samassa kodissa. Miehet eivät käy kylässä, kun minä olen naisen luona. Käyvät kyllä sitten, kun en ole siellä.
Itse en koe tarvetta olla entisten panojen kanssa kaveria. Ymmärrän toki jos ex- kumppanin kanssa ollaan ystäviä. Itsekin olen hyvissä väleissä exän kanssa.
Nainen ei sanojensa mukaan näe tässä yhtään sen kummempaa, kuin että ovat kavereita.keskusteltuamme koetin tuoda näkökulmani esille.. Hän ei kuulemma ehkä pitäisi siitä jos viettäisin aikaa jonkun naisen kanssa, jonka kanssa on harrastettu seksiä.
En tiedä ymmärsittekö ajatusta tästä 😀
Mutta koen että nuo miehet olisivat valmiita menemään "pitemmälle" jos tilaisuus tulisi. No, tässähän tietty joku sanoisi sanan Luottamus.
Mitä ajatuksia teillä ?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, jolla on hyviä miespuolisia kavereita. Työkaverit kelpaa.
Kyllä alkaisit. Miehet valitsevat ulkonäön perusteella.
Käyttäisin naista vain spermaroskiksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuoliset kaverit haluaa aina panna kaverinaista.
Ei pidä paikkaansa . Jos sinä olet sellainen, niin älä kaikkien miesten mainetta pilaa.
Vain homomiehet ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miespuoliset kaverit haluaa aina panna kaverinaista.
Ei pidä paikkaansa . Jos sinä olet sellainen, niin älä kaikkien miesten mainetta pilaa.
Jos nainen näyttää vihreää valoa kaverimiehille niin 9/10 tulee oitis päiväkahville 😉
On usein totta että mieskaveri haluaa panna kaverinaista mutta eikö se menee niinkin että kun on yhden kerran pantu jännite saattaa vähetä? Tai jos on joku ex-säätö jonka kanssa kipinää ei kuitenkaan niin paljon ollut ja se vähäkin käytetty loppuun? Eikö silloin tilanne ole aika harmiton?
Miespuoliset kaverit on eri asia kuin entiset panokaverit jotka on vielä yhteydessä. Kaikki omat lapsuuden aikaiset kaverini ovat miehiä. Pienellä kylällä satuin vaan löytämään sen samanhenkisen porukan juuri niiden poikien kanssa. Olemme edelleen kolmekymppisinä paljon tekemisissä ja olemme toistemme lasten kummeja. Mutta ero sinun tilanteeseen on tietysti se, että olemme aina olleet vain kavereita eikä kenenkään kanssa ole ollut mitään vihjaustakaan muusta. He ovat minulle kuin veljiä. Jos minun tilanteessani seurustelukumppani ei olisi tätä ystävyyttä ymmärtänyt ja olisi yrittänyt saada minut jättämään ystäväporukan niin olisi mennyt seurustelukumppani vaihtoon.
Naiskaverit miehellä on kivoja. Tarvitsevat piristävän ruiskeen kun oma suhteensa tökkii ja antavat säälipilua jos minulla on puutetta.
Vierailija kirjoitti:
On usein totta että mieskaveri haluaa panna kaverinaista mutta eikö se menee niinkin että kun on yhden kerran pantu jännite saattaa vähetä? Tai jos on joku ex-säätö jonka kanssa kipinää ei kuitenkaan niin paljon ollut ja se vähäkin käytetty loppuun? Eikö silloin tilanne ole aika harmiton?
Mies hakeutuu kauniin naisen seuraan vain sen takia, että silloin suurempi mahdollisuus saada jossain vaiheessa kyseiseltä naiselta pimppiä. Mitä kohteliaampi mies on, sitä nopeammin nainen antautuu.
Musta kaverisuhde entisiin eksiin ja panoihin pistetään tauolle tai toivottavammin ikijäihin varsinaisen suhteen ajaksi. Itse en katselisi ja itse olen myös kieltäytynyt tapaamisista entisten kanssa, jos olen uudessa suhteessa. On mielestäni loukkaavaa pitää jotain eksää lähellä suhteen aikana. Kyllä eksät on aina ymmärtänyt myös sen, etten halua soitella tai pitää muutenkaan yhteyksiä, jos oon uudessa suhteessa. Toki teininä tuli vielä hengattua eksienkin kanssa samaan aikaan, kun suhteet ei ollu vielä ihan niin vakavia ja pitkäkestoisia. Aikuisella en ihan ymmärrä tällaista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustelemaan naisen kanssa, jolla on hyviä miespuolisia kavereita. Työkaverit kelpaa.
Kyllä alkaisit. Miehet valitsevat ulkonäön perusteella.
Käyttäisin naista vain spermaroskiksena.
No siihenhän naisia käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hakeutuu kauniin naisen seuraan vain sen takia, että silloin suurempi mahdollisuus saada jossain vaiheessa kyseiseltä naiselta pimppiä. Mitä kohteliaampi mies on, sitä nopeammin nainen antautuu.
Mutta jos ei ole edes kaunis vaan niin tavallinen että yhtä tavallisen naisen löytää koska vain?
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä sun naisesi? Itselläni on just tollasia exiä kavereina.
Miksi?
Tuo on totta että miehet valitsevat ulkonäön perusteella. Nelikymppisillä on avioeropiikki. Silloin ulkonäkö muuttuu radikaalisti ja vaihdetaan nuorempaan pumpattavaan ne ketkä pystyy.
Jos tämä ei ole provo, niin aloittaja on täysi cuck. Surullista kyllä, monet miehet alistuvat tällaisiin vedätyksiin. Nainen pyörittelee omaa panorinkiä, pitää miehiä varalla ja jonossa, nauttii vaan huomiosta ja cuckold imee omaa peukaloaan kun muut ringin miehet nauttivat naisen lämpimistä rei'istä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin aloittaja on täysi cuck. Surullista kyllä, monet miehet alistuvat tällaisiin vedätyksiin. Nainen pyörittelee omaa panorinkiä, pitää miehiä varalla ja jonossa, nauttii vaan huomiosta ja cuckold imee omaa peukaloaan kun muut ringin miehet nauttivat naisen lämpimistä rei'istä.
Mikä on ongelma? Niin harva muija suostuu tyhjennysviemäriksi että hyvä että samaa voi käyttää useampi.
Kyseinen nainen pitää niitä miehiä lähipiirissään jotta saa heiltä huomiota ja seuraa. Ja mielenrauhaa, kun on jatkuvasti ns. "varamiehiä" jonossa.
Tuollaisten naisten kanssa voi harrastaa seksiä, mutta mihinkään vakavaan ei kannata ryhtyä, sillä se nainen pettää ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen nainen pitää niitä miehiä lähipiirissään jotta saa heiltä huomiota ja seuraa. Ja mielenrauhaa, kun on jatkuvasti ns. "varamiehiä" jonossa.
Tuollaisten naisten kanssa voi harrastaa seksiä, mutta mihinkään vakavaan ei kannata ryhtyä, sillä se nainen pettää ennemmin tai myöhemmin.
Mikä "vara"? En ole paritellut kuuteen vuoteen.
T31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Niin harva muija suostuu tyhjennysviemäriksi että hyvä että samaa voi käyttää useampi.
Lähinnä tarkoitin, että on surullista aloittajan kaltaisen miehen kannalta, joka kuvittelee olevansa vakavassa parisuhteessa mutta jota vedätetään aivan täysillä samalla kun muut miehet käyvät samalla reiällä.
Kaikkihan nyt paneskelevat kavereidensa kanssa.
Taitaa aloittaja olla sellainen kateellinen inceli?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on mies ja nais kavereita. Mikä siinä kummallista.
Ei siinä olekkaan, mutta panokaveri huohh.
Oonkohan mä sun naisesi? Itselläni on just tollasia exiä kavereina.