Veljen vaimolla on shoppailuriippuvuus
Veljen vaimo ostelee astioita, kodintekstiilejä ja sisustusesineitä. Sitten hän myy ne tavallisimmin kirpptorilla ja tietysti alihintaan, veljeltäni salaa. Veli ihmettelee, mihin rahat menee.
Nyt lapsista asuu kotona enää nuorimmainen, joten veli ei ymmärrä mihin raha kuluu. Molemmat ovat melko hyvin palkatussa työssä eikä rahan pitäisi olla heille enää ongelma, kun omakotitalokin on jo maksettu. Tosin nyt se alkaa olla siinä iässä, että on remonttitarvetta. Tarkoitus on säästää julkisuvuremonttiin ja energiatehokkuuden parantamiseen. Mitään ei jää säästöön.
Onko epäreilua kertoa veljelle, mihin rahat menevät?
Kommentit (7)
Ja epäilet, että tiedät veljesi perheen taloustilanteen paremmin kuin veli itse?
Vierailija kirjoitti:
Ja epäilet, että tiedät veljesi perheen taloustilanteen paremmin kuin veli itse?
Tiedän siitä, että veljen vaimo yrittää myyä tavaroita meille miehen sisaruksille ja myös minun tyttärelleni. AP
Jos veljesi ei huomaa kämppään vyöryvää roinaa ja laskea 1+1, en tajua miten sun siitä sanominen auttaisi mitään. Tyhmä mikä tyhmä.
Joutuuko veli myymään seksiä rahoittaakseen vaimon shoppailut?
Vierailija kirjoitti:
Jos veljesi ei huomaa kämppään vyöryvää roinaa ja laskea 1+1, en tajua miten sun siitä sanominen auttaisi mitään. Tyhmä mikä tyhmä.
Ei kaikki miehet ole sillä tavalla kiinnostuneita astioista ja sisustuksesta, että huomaisivat mitä uutta kotiin on hankittu. Ainakaan, jos entiset on viety pois, eli tilaa on yhtä paljon kuin ennen.
Kerro veljelle, hänen pitää saada tietää totuus. Ja toivottavasti laittaa emakon pihalle.