Joitko eilen alkoholia humalahakuisesti?
Millainen olo? Veditkö kalsari/pikkarikännit vai olitko liikenteessä?
Kommentit (17)
Kyllä join ja käytin sen ajan täällä teidän kanssa. Minulla oli ihan kivaa. Ihan kiva olo on nyt kun krapula oli jo eilen.
Kerrankin en. Keskioluesta tykkään, mutta nyt pidän taukoa niin kesällä voi hieman vapaammin hyvällä fiiliksellä ottaa..... Ja kiva herätä ilman "kohmeloa" vaikka itselle tulee vain vaisumpi olo.
Join, kuten myös edeltävien 21 päivän ajan. Sitä ennen oli yksi selvä päivä, ja sitä ennen 18 päivän putki.
Kävin ulkona syömässä ja jälkkäriksi join mojiton. Eipä tuosta vielä humalaan tullut.
En. Join vaan vettä. Nyt tekisi mieli appelsiinimehua, mutta ei huvita lähteä hankeen tarpomaan.
Viimeksi join humalahakuisesti viime vuoden puolella ystävän juhlissa. Oli kyllä vähän floppi koko tilaisuus. Mulle hehkutettiin etukäteen, että nyt ryypätään, ja porukka oli kuitenkin huonolla tuulella, tai muuten vaan ei alko maistunut.
Olin itse tosi huonossa humalassa ja krapula oli ihan älytön. Ei ole sen jälkeen tehnyt mieli juoda. Ens kerta olis parin kuukauden päästä, kun käydään ensin maistelemassa oluita, josta jatketaan omiin juhliin. Toivottavasti menee mukavammin.
En ole ikinä juonut alkoholia humalahakuisesti. Muutenkin juon sitä erittäin harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
En. Olen lopettanut humalahakuisen juomisen kokonaan ja alkoholia menee muutenkin ehkä neljä annosta vuodessa. Baarissa tai muuten ulkona käy kyllä pari kertaa kuussa, mutta juon alkoholittomia.
En juonut. En muista milloin olisin viimeksi ylipäätään juonut alkoholia.
En juonut, ku oli rapula. Join siis perjantaina.
En humalahakuisesti, mutta tiedostaen muutaman viinilasillisen rentouttavan vaikutuksen. Join ruuan kanssa pari pientä lasia viiniä, jälkiruokaviinin ja kahvin kanssa konjakin.
Syksyllä pari olutta, ehkä kesällä taas jos kovin hurjaksi menee 😀
Itsepetoksenne on huvittavaa. Vetävätkö heroinistitkin silloin tällöin vain pienet rännit mutta ei huumaushakuisesti vaan sivistyneesti ihan vähän vain.
En. Pelasin kierroksen golfia, jonka jälkeen join klubilla alkoholittoman oluen, söin pasta-annoksen, jonka kanssa 1,5 lasillista punaviiniä. Illalla kävin saunassa ja join puoli pullollista vehnäolutta.
Aamulla herätessä hyvä ja rentoutunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Itsepetoksenne on huvittavaa. Vetävätkö heroinistitkin silloin tällöin vain pienet rännit mutta ei huumaushakuisesti vaan sivistyneesti ihan vähän vain.
Sinä herätät vain sääliä kiukkuamisellasi. Jos et itse osaakaan ottaa kohtuudella vaan aina menee yli, niin kaikilla ei samaa ongelmaa kuitenkaan ole.
Olin ystävän synttäreillä ja katsoin 4 biljardimatsia. Join 3 Irish coffeeta ja kävelin ennen iltakymmentä kotiin.
En ikinä pyri humalaan. Sehän on karmea, junttimainen olotila. Juodahan voi järkevästikin ilman että menee tolkku tai lihaskoordinaatio.
Join päivällä kaksi isoa lasia punkkua pihvin kanssa, siinä kaikki.