Harrastinko koulushoppailua? En ostanut vanhempieni taloa, koska lähikoulu huono
Vanhempani rakennuttivat aikoinaan talon lähiöön, johon 20v myöhemmin kaupunki teki vuokrakerrostaloalueen. Lähiöllä on nyt maine huonoimpana asuinalueena entisessä kotikaupungissani. Jo kun vuokratalot valmistuivat, jopa postinkantaja varoitti, että niille taloille ei saa lapset mennä, hän on nähnyt siellä niin paljon pahoja asioita.
Vanhempani olisivat myyneet kotitalon minulle. En halunnut ostaa, koska lähikoulu on levoton - siellä on niin paljon lapsia noista vuokrataloista. Olen itse ollut kyseisessä koulussa sijaisena, nähnyt mitä meno siellä on, enkä suin surminkaan laittaisi lasta siihen kouluun.
Oliko tämä koulushoppailua? Ostin kodin alueelta, jossa tiesin olevan ihan tavallisen, hyvän peruskoulun.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi ostanut vaikka ei olisi ollut kouluikäisiä lapsia. Levottoman talon levottomuus kantautuu monen korttelin päähän.
Itse asiassa alue on sinänsä nykyisin suht rauhallinen. Ei enää ole pariin vuoteen isä joutunut aamulla toteamaan, että onkin renkaat varastettu auton alta.
Minä en olisi ostanut vaikka ei olisi ollut kouluikäisiä lapsia. Levottoman talon levottomuus kantautuu monen korttelin päähän.