Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupoissa/ julkisessa liikenteessä ärsyttäviä asioita

Vierailija
18.02.2023 |

Otsikossa jo sanottu.. Itseä riepoo mm nämä

- miksi kaupoissa saa laittaa sen taaperon ostoskärryn "ostososioon" kaikissa ihanissa ulkovaatteissa ja kengissä pyörimään? Ja vaikka kaupassa on sisääntulon luona kuvallinen ohje ettei näin tulisi tehdä niin myyjät eivät sano asiasta?
- sama koskee näitä vedettäviä kauppakasseja, miksi nekin nostetaan sinne kärryyn vaikka niille on ostoskärryssä oma koukkunsa?
- ainakin pks lähiaikoina olen bussilla kulkiessa huomannut ihmiset jotka "katsoo" puhelimestaan whatever äänet täysillä ilman kuulokkeita. Viime aikoina olen "saanut" kuunnella mm afroamerikkalaisia gospelvirsiä (puhelimen haltijan taustalaululla), venäläistä actionia ja ranskalaisia lastenlauluja..
- miksi nykyään teinit/ nuoret ei automaattisesti anna istumapaikkaa ruuhka-aikaan jos näkevät bussiin nousevan vanhemman/ huonosti liikkuvan henkilön?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn usein ruokakaupassa aikaisin aamulla. Ihanan rauhallista. Ei ainuttakaan metelöivää lapsiperhettä, ei käytäviä tukkivia yrmyjä eikä jonoja kassalla. Kaduillakin hiljaista.

Vierailija
22/26 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiilaat moottoritiellä loskakelillä ohittaessasi heti eteen vaikka vasemmanpuolista kaistaa olisi kilometritolkulla vapaana? Teetkö sen tyhmyyttäsi vai ilkeyttäsi?

Väistääkseni takanani tulevaa vielä minuakin nopeampaa kuljettajaa.

Eli tyhmyyttäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei neropatit, kertokaapa, missä se koukku sille kauppakärrylle on siinä ostoskärryssä? 

Ärsyttää ostoksia pakkaavat ihmiset. Miksei voi samalla pakata kun myyjä vetää ne tavarat sen koodilukijan läpi. Myös ärsyttää keskellä muutenkin kapeita käytäviä seisoskelevat ihmiset jotka ei anna tietä mennä ohi, saati anna ottaa mitään niiltä hyllyiltä mitä itse katselevat. 

Keskellä kauppaa kärryjensä ja juoksentelevien kakaroidensa kanssa olevat akat juttelemassa. Ei varmasti vahingpssakaan väistetä ketään. Jos osuu vahingossa niiden kärryihin niin alkaa hirveä raivoaminen.

Vierailija
24/26 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloittajan jutut ovat ärsyttäviä, paitsi ihan sama mihin ihmiset laittavat ostoskorinsa mulle.

Pikku juttu, mut miksi kaupassa:

-ihmiset tulevat päin

-antavat kakaroidensa huutaa ja juosta ympäriinsä ilman mitään sanomista että käyttäydy!

-jopa myyjiä häiritään (kuulin kollegalta että jopa hänen takapuoltaan oli kähmitty asiakkaan toimesta)

-ei toimita kassalla ripeästi, äkkiä omat ostokset veks ja seuraavalle tilaa!

-jäädään juoruamaan keskelle käytävää tuttujen kanssa (eiks kahvilat jne ole tätä varten, muita asukkaita ei kiinnosta hevon v***ua mitä naapurin pirkko teki viime viikolla).

Julkisissa:

-juorutaan puhelimessa jolle kulle koko elämä ( eiks ihmiset mieti, että joku kelle ne asiat ei kuulu voi kuulla sun kailotukset!)

-justiinsa tuo että kuunnellaan puhelimesta jotain shittiä, joka häiritsee muita (kuulokkeet on sitä varten!)

-muuten vaan häiritään toisia ja jutellaan kovaan ääneen porukassa 

-häiritset muita matkustajia muuten vaan

-kiljuva kakara joka ei ole mihinkään tyytyväinen

Vierailija
25/26 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn usein ruokakaupassa aikaisin aamulla. Ihanan rauhallista. Ei ainuttakaan metelöivää lapsiperhettä, ei käytäviä tukkivia yrmyjä eikä jonoja kassalla. Kaduillakin hiljaista.

Ihanaa..kävisin kanssa jos jaksaisin😂. Joskus onnistuu, mutta ei aina.

Vierailija
26/26 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet joilla on isot ostoskärryt, autokärryt kahdelle lapselle ja lapsille vielä pikkuostoskärryt koska hellantelttujen pitää saada kesken kauppareissun valita missä istuvat tai mitä työntävät. Tukitaan käytävät tällä kombolla, äiti hermostuu kun lapset ei osaakaan valita mikä kärry on kivoin ja kiukuttelevat, isä tuijottaa puhelinta. Näitä on ikävä kyllä lisääntyvässä määrin. Ja jos pyydät siirtymään niin mulkoillaan että miten tuo kehtaa kun he vaan tässä yrittävät ostoksia tehdä rauhassa ja kotona kirjoittavat someen miten lapsiperheitä vihataan ja lapset ei saa näkyä. Kassajonossa niskaan hönkijät ärsyttää myös, miten vaikeaa on seistä pikkusen kauempana??

Meillä on vain yksi lapsi, nyt jo aikuinen. Hyvin harvoin otimme hänet mukaan markettiin. Ei sillä. Hän osasi kyllä käyttäytyä, mutta oli järkevämpää että toinen vanhemmista

Minä jouduin kiusaamaan aikoinaan lapsiani kauppareissuilla, kun mies oli ulkomailla toista vuotta töissä, kävi kotona ehkä parin kuukauden välein. Lapset oli alle kouluikäisiä, en voinut jättää heitä kotiin ja silloin ei kaupoilla vielä ollut nykyisenlaisia kotiinkuljetuspalveluita. Voin kertoa, että kauppareissut oli itsellekin ihan jäätävän stressin paikka ja yritin tehdä niistä meille mahdollisimman mukavat, käytiin esim. joka kerta pullakahvilla kauppareissun yhteydessä ja pyrimme hoitamaan kauppa-asiat lauantaiaamuisin, kun siellä oli vähemmän ihmisiä.