Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies valittaa ettei saa naista vaikka hän on treffeillä minun kanssa

Vierailija
18.02.2023 |

Valittaa etteivät naiset vastaa hänen viesteillä.
Olen myös nainen ja aina vastannut hänelle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tarkoittaa niitä oikeita hoikkia naisellisia naisia mitä hän haluaisi. Joutuu sitten tyytymään sinunlaisiinsa mätisäkkeihin

Onko tämä sarkasmia? Ikinä ei tiedä. Jos tässä on tyypillinen palstan kiltti mies, niin opetus on että mieluimmin yksin.

Naulan kantaan. Tällaiset miehet sitten ihmettelevät miksi jäävät ilman naista.

Vierailija
22/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halusit jäädä hänen kanssaan vielä treffeille tuollaisen kommentin jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa vanhemman naisen kuin sinä, kerro hänelle, että se on ominaisuus, jota pitää vielä hiukan odotella.

Vierailija
24/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kertoo yleisesti aiemmista kokemuksistaan eikä sisällytä sinua niihin.

Jos hän on tyytyväinen treffiseuraansa niin kannattaisi jättää muut vonkauksensa mainitsematta ja keskittyä siihen kenen kanssa on.

Tarkoittaako tämä että hän ei ole tyytyväinen minun seuraan.

Mun kokemuksen mukaan tarkoittaa. Mullekin treffikumppani kitisi kuinka hänellä ei ole kumppania ja kaikilla kavereilla on, avoimesti haikaili eksänsä perään seurassani ja kertoi mm. kuinka lihavat naiset ei viehätä (huom, en ole omasta mielestäni lihava). Arvatkaa oliko kiinnostunut, muuta kuin paineiden purkamisesta? Kuinka tyhmä ihminen olin etten silloin tajunnut...

Vierailija
25/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jahkailua. Miksi et jätä häntä heti? Koko ajan jätkä alentaa sinua. Laita estot kaikkiin hänen numerosta tuleviin viesteihin, soitoihin ja jatka elämää.Kasva aikuiseksi! Ei kai hän maapallon ainoa mies/ jätkä ole?

Vierailija
26/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit jäädä hänen kanssaan vielä treffeille tuollaisen kommentin jälkeen?

Sain läheisyyttä

Vierailija
27/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat on pohjasakkaa

Vierailija
28/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole sellainen nainen jota hän etsii. Kelpaat kuuntelemaan ja ehkä panopuuksi sillä aikaa kun etsii sitä oikeaa naista.

Vierailija
29/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelee ystävänä? Olet se, jonka on saanut. Paremmat jättävät vastaamatta.

Ala myös valittaa, kuinka Ricky Martin ei ollutkaan kiinnostunut kun on homo. Tai päinvastoin, että "ai jaa, mulle tuli taas treffiehdotuksia."

Joskus miehet väittävät, että naisilla on helppoa. Olisiko väärin antaa kuvaa, että niin on?

Vierailija
30/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee ystävänä? Olet se, jonka on saanut. Paremmat jättävät vastaamatta.

Ala myös valittaa, kuinka Ricky Martin ei ollutkaan kiinnostunut kun on homo. Tai päinvastoin, että "ai jaa, mulle tuli taas treffiehdotuksia."

Joskus miehet väittävät, että naisilla on helppoa. Olisiko väärin antaa kuvaa, että niin on?

Kerroin että tykkään tinderistä koska sieltä saa valikoida miehiä. Hänellä oli hauska ilme

Vierailija
31/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta kuin entinen hyvä ystäväni, jonka kanssa nähtiin useita kertoja viikossa ja joka toistakymmentä vuotta valitti minulle, miten yksinäinen hän on.

Vierailija
32/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kertoo yleisesti aiemmista kokemuksistaan eikä sisällytä sinua niihin.

Jos hän on tyytyväinen treffiseuraansa niin kannattaisi jättää muut vonkauksensa mainitsematta ja keskittyä siihen kenen kanssa on.

Tarkoittaako tämä että hän ei ole tyytyväinen minun seuraan.

Alat päästä asian ytimeen.

Vierailija
33/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani mies kertoi minulle, että oli ajatellut, että hänen seuraava naisensa olisi tj tai juristi. En ole kumpaakaan.

Vierailija
34/34 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamani mies kertoi minulle, että oli ajatellut, että hänen seuraava naisensa olisi tj tai juristi. En ole kumpaakaan.

Tuntuu että keskittyvät kaikkeen mitä naisessa puuttuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän