Aussilainen mieheni pyysi hänen luokseen, mutta en uskolla lentää.
Hän on käynyt täällä 3 kertaa ja sanoi että nyt on minun vuoro mennä hänen luokse. Kärsin paniikki ja ahdistus häiriöstä, rahaa ei ole paljoin kuin lentolipun verran ja vähän ylimääräistä ja menen paniikkiin pienestä. En ole koskaan lentänyt ja katsoin että australiaan lentoon pitää tehdä 2 lennon vaihtoa! Olen ihan paniikissa jo. Mies ei ole painostanut kun tietää sairauteni mutta hän sanoi, että jos en koskaan pysty käymään hänen luona niin ei tiedä onko suhteellamme tulevaisuutta.
Kommentit (35)
Yritä päästä Australian rajalla -ohjelmaan. Vähän salaattia pakaasiin ja sanot että yrität tehdä töitä samalla kun tutustut miesystäväsi sukuun.
Purjeveneellä ajelet sinne.Autopilotti päälle ja korkki auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aussi miehesi, ei aussilainen.
Oikeasi se kirjoitetaan aussimiehesi.
Tarkoitin miehesi on aussi,
Ei aussimiehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin että tuo maa eiole edes euroopassa. Mitä käy jos sairastun siellä eikä minulla ole rahaa. :
No siinä olen samaa mieltä, että rahattomana ei ole asiaa mihinkään matkoille. Jo perusturvallisuuden vuoksi on oltava kassaa riittävästi; yllättäviä kuluja tulee aina.
Mutta paniikki-/ahdistushäiriö ei ole este matkustamiselle. Ajatus on se pahin, ja mieli saa ajatuksen tuntumaan ihan tekemättömälle. Paniikkikohtaukset saa hyvin kuriin miedoilla rauhoittavilla lääkkeillä.
Ai rikkaatko vain matkustelee? Tuskin kellään on niin paljon rahaa mitä lääkärikulut matkustaisi MISSÄÄN MAASSA.
Australiaan on kyllä harvinaisen veemäistä matkustaa.
Biologinen isäni oli sieltä kotoisin. Olen käynyt siellä joitain kertoja lapsena. Biologinen isä kuoli kun olin 7v. ja viimeisen kerran kävin siellä hänen hautajaisissaan. Sukulaisiinsa en ole pitänyt yhteyttä muutenkaan, koska ei biologinen isänikään pitänyt oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vatut sulla mitään aussilaista miestä oo.
Tama on kylla niin av-vastaus kuin voi olla. Jos palstalla sanot asuvasi vaikka Lontoossa niin heti on joku valopaa haukkumassa hullun kuvitteluksi. "Porvoossa asut etka missaan Lontoossa", ihan kuin Suomesta ei olisi koskaan muutettu mihinkaan.
Taytyy olla jonkinlainen rajoitettu maailmankuva tai sitten taysi tietamattomyys kysymyksessa.
Kuinka semmoinen on "mieheni" jota on tavattu vain kolme kertaa? Täh. Höhlä.
Porvoosta on suoria lentoja, ei tarvitse pelätä vaihtoja.
Tiesitkö, että paniikkihäiriö on hoidettavissa oleva sairaus. Terapiaa, harjoituksia ja lääkitys. Siitä pääsee eroon, jos tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vatut sulla mitään aussilaista miestä oo.
Tama on kylla niin av-vastaus kuin voi olla. Jos palstalla sanot asuvasi vaikka Lontoossa niin heti on joku valopaa haukkumassa hullun kuvitteluksi. "Porvoossa asut etka missaan Lontoossa", ihan kuin Suomesta ei olisi koskaan muutettu mihinkaan.
Taytyy olla jonkinlainen rajoitettu maailmankuva tai sitten taysi tietamattomyys kysymyksessa.
Kai ne jotkut ajattelee, että Lontoo tai Britannia yleensäkin on jotain ihan utopistista ja tavoittamattomissa.
Eniten huvittaa ihmiset, joiden mielestä Lontoo on kauttaaltaan yhtä kuin keskustan pahimmat turistirysät.
Rahtilaivoissa on hyttejä myös, että niitä sitten kyselemään.
Kauankohan joutuu tuonne asti jurnuttamaan?
Jos joku Aussi mies on kiinnostunut suomalaisesta naisesta naisesta, niin silloin sen täytyy olla päästään vialla. Tiedän yhen tämmösen akan joka meni naimisiin rikkaan aussimiehen kanssa. Tämä mies ei osaa kunnolla edes englantia, jotain outoa siinä ukossa on. Vielä ei oo selvinnyt että mitä. Ei kukaan tervepäinen halua muuttaa suomeen. Nainen on äärettömän ruma ja tyhmä.
Tietoisku: Austraialla ja Suomella on kahdenvälinen sopimus julkisesta terveydenhuollosta. Saat siellä saman hoidon kuin esim. muualla Euroopassa.
Sikäläisen sairausvakuutuskortin voi käydä noutamassa passia näyttämällä ja ilmoittamalla osoitteensa Ausseissa.
No siinä olen samaa mieltä, että rahattomana ei ole asiaa mihinkään matkoille. Jo perusturvallisuuden vuoksi on oltava kassaa riittävästi; yllättäviä kuluja tulee aina.
Mutta paniikki-/ahdistushäiriö ei ole este matkustamiselle. Ajatus on se pahin, ja mieli saa ajatuksen tuntumaan ihan tekemättömälle. Paniikkikohtaukset saa hyvin kuriin miedoilla rauhoittavilla lääkkeillä.