Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö joku kaljuista miehistä?

Vierailija
18.02.2023 |

Tuon pitkätukkakeskustelun jatkeeksi tämä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin älyttömän ihastunut yhteen nuorena kaljuuntuneeseen, uskomattoman maskuliiniseen, urheilulliseen ja hyvin koulutettuun mieheen, että olen alkanut nähdä monet muutkin kaljut miehet erityisen komeina. Ihastukseni on jo 10 vuotta ajellut ja sheivannut pois seppotaalasmaan, pitää siistiä parransänkeä ja on vaan kuuma!

Eli ei todellakaan kalju pahenna. Hänkin näytti vähemmän hotilta hiukset päässä nuoruudessaan.

Vierailija
42/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Ylppö on ihana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään silittää mieheni hiuksia. Olisi hirveetä jos kaljuuntuisi.

No toivotaan, ettei syöpä erota teitä. 

Vierailija
44/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän

Ei haittaa onko pälvikalju vai kokokalju. Pälvikalju näyttä ehkä epäsiistiltä, jos ei käy parturissa, mutta en siis ylenkatso pälvikaljujakaan. Pitkätukkaiset miehet eivät ehkä ole minun juttuni niinkään. Riippuu tosin aina tapauksesta.

https://hymy.fi/wp-content/uploads/terveyshymy/s/f/editor/images/402473…

Niin, pälvikalju voi näyttää vaikka tuolta...

Tiedän.

Vierailija
45/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin älyttömän ihastunut yhteen nuorena kaljuuntuneeseen, uskomattoman maskuliiniseen, urheilulliseen ja hyvin koulutettuun mieheen, että olen alkanut nähdä monet muutkin kaljut miehet erityisen komeina. Ihastukseni on jo 10 vuotta ajellut ja sheivannut pois seppotaalasmaan, pitää siistiä parransänkeä ja on vaan kuuma!

Eli ei todellakaan kalju pahenna. Hänkin näytti vähemmän hotilta hiukset päässä nuoruudessaan.

Tunsin kanssa nuorena yhden tosi komean kaljun. Ei siis ollut kalju oikeasti, ajoi hiukset muuten vaan kapinallisesti pois. Kyllä hänellä vientiä silti riitti. 

Vierailija
46/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. Kaikille se ei tietenkään sovi.

Vierailija
47/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla käy sellainen kaljuuntuva mies. Siis hänellä on siili, mutta päältäpäin on kalju. 

Mä aina ihailen sitä. Kunpa pääsisin joskus tuollaista miestä silittelemään päästä. 

Mutta tosiaan. Varmaan 99% naisista on valmiita seurustelemaan kaljun miehen kanssa. Voikohan samaa sanoa miehistä kaljuja naisia kohtaan?

Vierailija
48/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kallon muodosta ja vähän myös siitäkin, että onko tyyppi normaali vai joku hikinen testopossu. Joillekin kalju sopii, tosin sänki on kivempi. Läskeille kalju ei sovi, näyttää groteskille ja tulee mielleyhtymä toksiseen sikaan ja pullistelijaan.

Vierailija
49/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tykkäsin kaljuista(kin) miehistä. Nyt ei kiinnosta miehet ollenkaan.

Vierailija
50/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun salilla käy sellainen kaljuuntuva mies. Siis hänellä on siili, mutta päältäpäin on kalju. 

Mä aina ihailen sitä. Kunpa pääsisin joskus tuollaista miestä silittelemään päästä. 

Mutta tosiaan. Varmaan 99% naisista on valmiita seurustelemaan kaljun miehen kanssa. Voikohan samaa sanoa miehistä kaljuja naisia kohtaan?

Itse tykkään kaljuista naisista. Vaatii pokkaa vetää kalju tai sänki ja sellainen mimmi on kuuma. Moni näyttää hyvinkin seksikkäälle, varsinkin jos on muu staili kunnossa.

Vierailija
51/51 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku Niemis-kalju on kammottava, lyhyt sänki on parempi. Mutta ylipainoa ei saa olla eikä partaa ilman viiksiä. Mieluummin kuitenkin hiukset päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi