Pitääkö joku kaljuista miehistä?
Kommentit (51)
En erityisesti pidä, mutta minkäpä sille mahtaa. Toisaalta joskus kaljuuntuva on söpömpi kuin sellainen mihin sattuu töröttävä tuuhea tukka.
Jos kaljuuntuu kun olemme suhteessa, niin on ok. Kalju mies baarissa ei innosta.
Kaljuus ei ole kynnyskysymys ja riippuu täysin miehestä. Joillekin kalju sopii hyvin.
Minä pidän, kalju on suosikkini. Pitkätukkaisista taas en välitä. Oman miehenikin ajan kaljuksi välillä, vaikka hänellä hiukset onkin eli ei ole kaljuuntumassa.
En pidä. Mieluummin lihavakin kuin kalju.
Pidän 😍 en tiedä miksi. Yleensä se on se koko olemus.
Kun puhutaan kaljusta, niin voisi samalla aina erotella, että puhutaanko nyt kaljuuntuvasta (esim pälvikalju) vai miehestä joka on ajanut ja ajaa kaikki hiukset pois?
Näillä on suuri ero.
Mies, joka ajaa kaikki hiukset pois, näyttää usein melko maskuliiniselta.
Ihan hyvin kelpaa kaljutkin miehet. Minun mieheni oli kaljuuntumassa tosi nuorena jo, 22-vuotiaana, kun tapasimme ja hän oli siitä tosi stressaantunut. Minua hänen kaljuuntumisensa ei haitannut ollenkaan. Näytti ihan yhtä hyvältä tai jopa paremmalta hiusten lähdettyä.
Ällöttää koskea kaljua päälakea. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti kiinnostu kaljuista. On ihana hiplata miehen hiuksia.
No niin. Se meidän rakkaus oli sitten tässä.
Seuraava kysymys.
Vierailija kirjoitti:
En. Tulee mieleen aikuinen vauva.
:D sairas on mielesi jos tuollaisia mietit
Oon ihastunut kaljuuntuvaan mieheen. Toki hän on hyvin komea.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää koskea kaljua päälakea. En tykkää.
Miksi sitä pitäisi koskea?
Itsen en pidä lainkaan. Yhdistyy usein muihin omaisuuksiin jotka on epämielyttäviä. Rasvaiset jutut ja perussuomalaisuus, tyyliin Tony Halme.
En lähtökohtaisesti kiinnostu kaljuista. On ihana hiplata miehen hiuksia.