Kuinka saadaan fiksu, mukava ja kaunis nainen?
Naisen "saaminen" on ehkä väärä sana, mutta menköön nyt tässä otsikossa. Parempi sana olisi ehkä ansainnut? Kumminkin.
Minä olen ihan tavismiehenä keksinyt jo siihen keinon. En ala kirjoittamaan mitä olen itse tehnyt sen eteen, ja haluan lukea mitä te olette tehneet. Niin sanotusti vertailua toimintatapoihin, ilman ohjeita.
Kertokaa te muut miehet kokemuksistanne, että onko se onnistunut ja kuinka te olette saaneet elämään fiksun, mukavan ja miellyttävän naisen, vaimon, kumppanin?
Toivoisin asiallista keskustelua, ei provosointia. Ja toki myös naisten mielipiteitäkin että mikä sai teidät kiinnostumaan ihan tavismiehestä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista suomesta löydy 🙂
Tämä on se suurin syy, miksi jotkut eivät löydä. Miehet, joilla on mukava kaunis ja fiksu nainen ovat sellaisia jotka näkevät nämä ominaisuudet ja osaavat arvostaa niitä. Yleensä he ovat mukavia myös muille ihmisille. Joskus miehellä joka vaikuttaa luonteeltaan hankalalta on kyseisenlainen nainen, mutta silloin mies luultavasti on yksityisesti erilainen ihminen kuin julkisesti. Useimmiten mukavien naisten miehet ovat kuitenkin yhtä päällepäin mukavia kuin ne naiset.
AV-mammoilla ei sitten ole miehiä, joilla olisi mukava, kaunis ja fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole kovin montaa sellaista naista, jolla olisi kaikki osa-alueet kunnossa. Nainen voi olla kaunis, mutta ei ole tarpeeksi naisellinen henkisesti tai nainen voi olla fiksu ja naisellinen, mutta ulkonäkö ei ole samalla tasolla. Yleensä aina siinä joku osa-alue mättää.
Kyllä niitä on, mutta kovin harvassa. Hukkuvat helposti sen massan alle, joka reippaine ylipainoineen, kovine älämölöineen ja monivärisen kuontaloineen yrittävät tyrkyttää itseään kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, teidän pitää sopia sille naiselle. Muuten ei tule paria. Sitä eivät jotkut miehet ymmärrä.
Eri asia toki jos naisella pillerit päällä, jolloin hän ei erota, kuka hänelle biologisesti sopii. Sitten tulee eroja.Itse deittailen vain pillereillä tai kierukalla varustettuja naisia, koska en käytä kumia.
Siinäpä vasta laatumies.
Ihan sama mitä ajattelet, mutta laadukkaita naisia on riittänyt
Voit valita noista ominaisuuksista vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain nuorena naisia paljon helpommin kun painoin 80kg ja vyötärön ympärys oli alle 70cm. Nyt painan 100kg ja vyötärönympärys on yli metrin. Naiset eivät enää kiinnostu.
Minkä pituinen olet? Ei kai 100 kg ole miehelle paljoa.
No on se enemmistölle miehistä ihan kunnon ylipaino.
Itse asiassa tasan kaksimetrisellekin se on juuri ylipainon raja.
Riippuu siitä paljonko on lihasta. 170cm pitkät ammattibodarit painavat harjoituskaudella noin 130kg.
Kuulostaa todella pahalta. Ja epäterveelliseltä. Olen saman pituinen nainen, enkä pystyisi edes kuvittelemaan, millaista olisi raahata tuollaista painoa mukanaan.
Etsit satuolentoa. Yhtä todennäköisesti löydät yksisarvisen tai lentävän lehmän.