Kuinka saadaan fiksu, mukava ja kaunis nainen?
Naisen "saaminen" on ehkä väärä sana, mutta menköön nyt tässä otsikossa. Parempi sana olisi ehkä ansainnut? Kumminkin.
Minä olen ihan tavismiehenä keksinyt jo siihen keinon. En ala kirjoittamaan mitä olen itse tehnyt sen eteen, ja haluan lukea mitä te olette tehneet. Niin sanotusti vertailua toimintatapoihin, ilman ohjeita.
Kertokaa te muut miehet kokemuksistanne, että onko se onnistunut ja kuinka te olette saaneet elämään fiksun, mukavan ja miellyttävän naisen, vaimon, kumppanin?
Toivoisin asiallista keskustelua, ei provosointia. Ja toki myös naisten mielipiteitäkin että mikä sai teidät kiinnostumaan ihan tavismiehestä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa on olla itse mukava ja komea mies. Naisia kiinnostaa miehen naaman komeus yllättävän paljon, sitä sosiaalisen statuksen merkitystä rummutetaan hieman liikaa. Tietenkään mikään pitkäaikaistyötön ei kannata olla.
Kyllä fiksu nainen haluaa fiksun miehen. Sillä naamalla ei tee yhtään mitään pidemmällä tähtäimellä. Ja naiset arvostavat koulutusta. Hyvä koulutus on siis edellytys.
Pariutuminen riippuu ihan viiteryhmästä. Komea, fiksu ja mukava amismies on hyvinkin haluttua kamaa kauniiden, fiksujen ja mukavien amisnaisten keskuudessa. Kauniita, fiksuja ja mukavia naisia on myös syrjäytyneissä ja komea, fiksu ja mukava syrjäytynyt mies ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
Fiksu ja mukava syrjäytynyt? Kuvauksesta puuttuu jotain koska ei syrjäytyneitä arpomalla valita.
Esimerkiksi pitkäaikainen masennus tai vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko voi johtaa syrjäytymiseen. Ihminen voi olla noista ominaisuuksistaan huolimatta fiksu ja mukava.
Siellä taas joku, joka omasta mielestään ansaitsee kauniin naisen ja kiukuttaa kun ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ja fiksu nainen ei halua istuskella sohvan nurkalla koko viikkoa.
Ei korkealla älykkyydellä ole mitään tekemistä korkean aktiivisuuden kanssa. Fiksuudesta en sitten tiedä, mitä se edes tarkoittaa? Että tekee sellaisia valintoja, jotka aiheuttavat hyvää tuulta itsessä ja muissa? Sohvan nurkassa voi lukea tai kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa on olla itse mukava ja komea mies. Naisia kiinnostaa miehen naaman komeus yllättävän paljon, sitä sosiaalisen statuksen merkitystä rummutetaan hieman liikaa. Tietenkään mikään pitkäaikaistyötön ei kannata olla.
Kyllä fiksu nainen haluaa fiksun miehen. Sillä naamalla ei tee yhtään mitään pidemmällä tähtäimellä. Ja naiset arvostavat koulutusta. Hyvä koulutus on siis edellytys.
Pariutuminen riippuu ihan viiteryhmästä. Komea, fiksu ja mukava amismies on hyvinkin haluttua kamaa kauniiden, fiksujen ja mukavien amisnaisten keskuudessa. Kauniita, fiksuja ja mukavia naisia on myös syrjäytyneissä ja komea, fiksu ja mukava syrjäytynyt mies ei ole mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
Fiksu ja mukava syrjäytynyt? Kuvauksesta puuttuu jotain koska ei syrjäytyneitä arpomalla valita.
Esimerkiksi pitkäaikainen masennus tai vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko voi johtaa syrjäytymiseen. Ihminen voi olla noista ominaisuuksistaan huolimatta fiksu ja mukava.
Kuitenkin fiksuus ja mukavuus on taka-alalla jos nuo asiat jyrää arjen niin pahasti että se johtaa syrjäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka saisitkin kauniin naisen niin se rupsahtelee nopeasti parissa vuodessa petolinnun tasolle.
Ja sitten vielä pitäisi olla mukava. Siihen taitaa joillakin kolahtaa.
Opiskelin, grindasin, voimailin ja tein töitä niin, että kuulun nyt 34 vuotiaana miehissä parhaaseen 5 prosenttiin, niin ruumiillisesti, taloudellisesti kuin henkisestikin.
Nyt aloituksessa kuvatun naisen "saaminen" on aika helppoa.
M34
Minä sain nuorena naisia paljon helpommin kun painoin 80kg ja vyötärön ympärys oli alle 70cm. Nyt painan 100kg ja vyötärönympärys on yli metrin. Naiset eivät enää kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista suomesta löydy 🙂
Tämä on se suurin syy, miksi jotkut eivät löydä. Miehet, joilla on mukava kaunis ja fiksu nainen ovat sellaisia jotka näkevät nämä ominaisuudet ja osaavat arvostaa niitä. Yleensä he ovat mukavia myös muille ihmisille. Joskus miehellä joka vaikuttaa luonteeltaan hankalalta on kyseisenlainen nainen, mutta silloin mies luultavasti on yksityisesti erilainen ihminen kuin julkisesti. Useimmiten mukavien naisten miehet ovat kuitenkin yhtä päällepäin mukavia kuin ne naiset.
Ei Suomessa ole kovin montaa sellaista naista, jolla olisi kaikki osa-alueet kunnossa. Nainen voi olla kaunis, mutta ei ole tarpeeksi naisellinen henkisesti tai nainen voi olla fiksu ja naisellinen, mutta ulkonäkö ei ole samalla tasolla. Yleensä aina siinä joku osa-alue mättää.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain nuorena naisia paljon helpommin kun painoin 80kg ja vyötärön ympärys oli alle 70cm. Nyt painan 100kg ja vyötärönympärys on yli metrin. Naiset eivät enää kiinnostu.
Minkä pituinen olet? Ei kai 100 kg ole miehelle paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se enemmistölle miehistä ihan kunnon ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tasan kaksimetrisellekin se on juuri ylipainon raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm. 80-kiloisena olin pelkkää lihasta. Sixpack ja verisuonet hauiksissa näkyivät. 90-kiloisena näytin vielä vaatteet päällä hoikalta, koska lihas painaa rasvaa enemmän, mutta sixpack ei enää näkynyt. 100-kiloisena alkoi kessi jo kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, teidän pitää sopia sille naiselle. Muuten ei tule paria. Sitä eivät jotkut miehet ymmärrä.
Eri asia toki jos naisella pillerit päällä, jolloin hän ei erota, kuka hänelle biologisesti sopii. Sitten tulee eroja.Itse deittailen vain pillereillä tai kierukalla varustettuja naisia, koska en käytä kumia.
Siinäpä vasta laatumies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tasan kaksimetrisellekin se on juuri ylipainon raja.
Riippuu siitä paljonko on lihasta. 170cm pitkät ammattibodarit painavat harjoituskaudella noin 130kg.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, teidän pitää sopia sille naiselle. Muuten ei tule paria. Sitä eivät jotkut miehet ymmärrä.
Eri asia toki jos naisella pillerit päällä, jolloin hän ei erota, kuka hänelle biologisesti sopii. Sitten tulee eroja.
Erinomainen pointti. Koska jos te ette sovi ja olette kuitenkin alkaneet seurustelemaan, niin yleensä joku kaveri tai muu tulee vinkkaamaan naiselle että kannattaisiko etsiä enemmän omantyylinen puoliso. Ja sitten kun se paremmin sopiva löytyy, niin kaverit ja naisen äiti sanoo että on todella iloinen kuinka näistä on syntynyt pari.
Lihaksilla ei ole merkitystä. Miehen pitää olla siisti, kohtelias ja hyvä keskustelemaan ja kyvykäs hankkimaan elantonsa. Itseensä pelkästään keskittyvät yliyrittäjät eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksilla ei ole merkitystä. Miehen pitää olla siisti, kohtelias ja hyvä keskustelemaan ja kyvykäs hankkimaan elantonsa. Itseensä pelkästään keskittyvät yliyrittäjät eivät kiinnosta.
Suuri lihasmassa on tärkein terveystekijä keski-ikäisellä. Suuri lihasmassa estää kakkostyypin diabeteksen kehittymisen. Parikymppisenä lihasmassa ei ole vielä terveydelle niin tärkeä kuin myöhemmin.
Tiedän useamman parin, jossa korkeakoulutettu upea fiksu nainen on fiksun mutta kouluttamattoman duunarimiehen kanssa. Heitä kaikkia pareja yhdistää joku erikoisempi harrastus; vuorikiipeily, vapaalasku, alamäkimaastopyöräily, laitesukellus. Eli sulla pitää olla jotain tarttumapintaa, mihin tuollainen nainen voisi kiinnittyä. Osa tavannut harrastuksissa, osa tinderissä missä huomanneet saman harrastuksen. Älykäs ja fiksu nainen ei halua istuskella sohvan nurkalla koko viikkoa.