Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet mieltä nelikymppisestä miehestä joka asuu 28m2 asunnossa?

Vierailija
17.02.2023 |

Hyvä sijainti ja tyylikäs asunto muuten, mutta opiskelijakämpän neliöt.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies ei saa laatunaista vaan korkeintaan jonkun 50v yksinhuoltajan röökirypyillä ja -äänellä.

Vierailija
42/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene alasti porrashuoneeseen ja masturboi suu auki hissin oven edessä! Tee se nyt heti! Älä epäröi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän on fiksu ja tiedostava mies, kun ei lämmitä turhia neliöitä. Eikä hänellä varmaan ole rojun keräämis vimmaa.

Vierailija
44/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma, niin ok. Jos taas vuokrakämppä, niin turn off.

Miksi ihmeessä? Mulle ainakin on ihan sama asuuko toinen ihminen vuokralla vai omassa kämpässä. Kumpikaan ei ole turn off, tai myöskään turn on.

Tämä. Ei kaikille edes sovi omistusasuminen, varsinkin jos on kovin liikkuvaa sorttia. Tietysti vuokralla asuminen on turn off siinä tapauksessa, jos koko elämä on ihan sekaisin ja pelkkien sossutukien varassa. Silloin on syytäkin ajatella, että se on turn off, mutta ei se siitä vuokralla asumisesta johdu. 

Vierailija
45/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiansa.

Vierailija
46/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan todella kivoja nuo teidän kopperot. Eihän noihin mahdu kunnon ruokapöytää eikä sohvaa, kylpyhuonekkin on pieni suihkukoppi. Mitään sisustusta ei ole, vain minimalistinen tyyli. Ahdistavaa. 

Vierailija
47/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä nyt pitäisi ajatella? En osaa ottaa asiasta ongelmaa. Ehkä riippuu paikasta. Mä asun ihanalla alueella 36 neliön yksiössä ja olen onnellinen ettei vastikkeisiin kulu enempää rahaa. Kämppä on maksettu, samoin kesämökki ja uudehko auto.

Vierailija
48/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itsehän olen hyvätuloinen eronnut äiti, joka asuu väh. 300keur rivarissa farmariautoineen (että täyttänee ne yleisesti hyväksytyt aikuisen standardit). Mulla ei ole kuitenkaan mitään suurta intohimoa pitää yllä mitään kartanoa, että jos lapsia ei olisi, niin mahdollisesti asuisin itsekin aika pienessä asunnossa ja jopa ilman pihaa. Ehkä nyt kaksio kuitenkin, ettei ihan olkkarissa tarvi nukkua. Mutta jos asunto tosiaan hyvällä sijainnilla ja tyylikäs, ei olisi mun mielestä mitenkään erikoista, vaikka mies asuisikin yksiössä.

N38

Vierailija
49/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma, niin ok. Jos taas vuokrakämppä, niin turn off.

Miksi ihmeessä? Mulle ainakin on ihan sama asuuko toinen ihminen vuokralla vai omassa kämpässä. Kumpikaan ei ole turn off, tai myöskään turn on.

Tämä. Ei kaikille edes sovi omistusasuminen, varsinkin jos on kovin liikkuvaa sorttia. Tietysti vuokralla asuminen on turn off siinä tapauksessa, jos koko elämä on ihan sekaisin ja pelkkien sossutukien varassa. Silloin on syytäkin ajatella, että se on turn off, mutta ei se siitä vuokralla asumisesta johdu. 

Joo, ja samoin omistusasuminen on turn-off, jos koko elämä on vain omaisuuden haalimista ja kuvitelmaa että raha tekee ihmisestä paremman. Mutta ei sekään siitä omistusasumisesta johdu.

Vierailija
50/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen on muutakin kuin asunto. Asuinympäristö kuuluu oleellisesti asumiseen. On vanhanaikaista ajatella, että asunnon pitäisi olla yhtä suuri kuin maalaistalo, jossa asui kolme sukupolvea.

Asunnon tärkein asia on ovi, jonka saa lukittua. Se on turvallisuustekijä.

Ikkuna, josta tulee kunnolla valoa. Se vaikuttaa mielialaan.

Suihku ja wc,. hygienian vuoksi.

Sänky, nojatuoli, telkkari.

Keittokomero, jossa hella ja jääkaappi.

Usein kerrostaloissa on talopesula, joten pyykinpesukonetta ei tarvita asunnossa.

Ihminen tulee toimeen vähällä.

Vierailija
51/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies ei saa laatunaista vaan korkeintaan jonkun 50v yksinhuoltajan röökirypyillä ja -äänellä.

Ja mikähän se "laatunainen" sitten on? Joku meikkeihin, kampaamoihin, kosmetologeihin, kynsisalonkeihin, kauneusleikkauksiin, salitreeneihin, muotivaatteisiin, tekoripsiin, hiusjatkeisiin, kenkiin ja merkkilaukkuihin tuhansia euroja hassaava miehiä kuin paitaa vaihtava puuma? Mä voin kertoa sulle, että hyvin moni meistä ap:n ikäisistä tavisnaisista asutaan ihan pienissä asunnoissa itsekin. Osa vuokralla ja osa omassa. 

Se on sitten asia erikseen, että me emme ole ollenkaan kiinnostavia teille.

Vierailija
52/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen

mies ei saa laatunaista vaan korkeintaan jonkun 50v yksinhuoltajan röökirypyillä ja -äänellä.

Ja mikähän se "laatunainen" sitten on? Joku meikkeihin, kampaamoihin, kosmetologeihin, kynsisalonkeihin, kauneusleikkauksiin, salitreeneihin, muotivaatteisiin, tekoripsiin, hiusjatkeisiin, kenkiin ja merkkilaukkuihin tuhansia euroja hassaava miehiä kuin paitaa vaihtava puuma? Mä voin kertoa sulle, että hyvin moni meistä ap:n ikäisistä tavisnaisista asutaan ihan pienissä asunnoissa itsekin. Osa vuokralla ja osa omassa. 

Se on sitten asia erikseen, että me emme ole ollenkaan kiinnostavia teille.

Kertokaa nyt ihmeessä, minkälainen on Laattunainen.

Vierailija
53/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin kallis maa että pian kaikki asuvat alle 20 neliön asunnoissa... sitä se köyhdyttämisen agenda tekee...

Vierailija
54/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuminen on muutakin kuin asunto. Asuinympäristö kuuluu oleellisesti asumiseen. On vanhanaikaista ajatella, että asunnon pitäisi olla yhtä suuri kuin maalaistalo, jossa asui kolme sukupolvea.

Asunnon tärkein asia on ovi, jonka saa lukittua. Se on turvallisuustekijä.

Ikkuna, josta tulee kunnolla valoa. Se vaikuttaa mielialaan.

Suihku ja wc,. hygienian vuoksi.

Sänky, nojatuoli, telkkari.

Keittokomero, jossa hella ja jääkaappi.

Usein kerrostaloissa on talopesula, joten pyykinpesukonetta ei tarvita asunnossa.

Ihminen tulee toimeen vähällä.

Lisäisin tähän vielä, että se, mitä on asunnon ulkopuolella on myös merkittävä tekijä. Ystäväni asui talonyhtiössä, jossa oli mielettömät grillipaikat kesällä ja saattoivat pitää ihan grillibileet kerrostalossa. Jos naapureita tuli samalle grillille, se oli vaan kiva. Aika mieletöntä, sanoisin.

Toinen, että jos on hyvät ulkoilualueet tai keskustassa muuten vain kaikki saatavilla, niin eihän siellä kotona käydä kuin nukkumassa.

Vierailija
55/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neliö vähemmän kuin minulla :( Vain 30 neliöstä eteenpäin miehet kelpaa. Tulee epänaisellinen olo kun on isompi kämppä.

Vierailija
56/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa tuollainen asunto on oikein mukava.

Harmi kyllä iän myötä tuppaa kertymään jotain tavaraa. Kuten esimerkiksi kirjahylly ja harrastusvälineitä.

Itselleni 35m2 on minimi, 45m2 optimaalinen niin että on vähän tilan tuntuakin.

Vierailija
57/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi ihan itse sielunsa syvyyksissä miettiä sitä "kelpaamistaan". Mitä jos kelpuuttaisit samanlaisessa elämäntilanteessa elävän ihmisen ihan itse? Sen sijaan, että pohtisit miksei ne paremmin pärjäävät kelpuuta sinua. Miestenhän ei kuulemma pitänyt olla ollenkaan hypergaamisia, joten sulle pitää sitten kelvata se sossutuilla asuva yyhoo-mamma. 

Vierailija
58/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi ihan itse sielunsa syvyyksissä miettiä sitä "kelpaamistaan". Mitä jos kelpuuttaisit samanlaisessa elämäntilanteessa elävän ihmisen ihan itse? Sen sijaan, että pohtisit miksei ne paremmin pärjäävät kelpuuta sinua. Miestenhän ei kuulemma pitänyt olla ollenkaan hypergaamisia, joten sulle pitää sitten kelvata se sossutuilla asuva yyhoo-mamma. 

ap kirjoitti että asunto on hyvällä paikalla, järvinäkymät jne.

Jos vielä asuu kaupungissa niin ei tuollaista sossun tuilla osteta. Täälläkin maksaisi 150 000 - 170 000 helposti, enkä asu pk-seudulla.

Vierailija
59/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap kirjoitti että asunto on hyvällä paikalla, järvinäkymät jne.

Jos vielä asuu kaupungissa niin ei tuollaista sossun tuilla osteta. Täälläkin maksaisi 150 000 - 170 000 helposti, enkä asu pk-seudulla.

No missä sitten on se ongelma?

Vierailija
60/63 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä elelee jossain helvetin nukkekodissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi