Mitä olet mieltä nelikymppisestä miehestä joka asuu 28m2 asunnossa?
Hyvä sijainti ja tyylikäs asunto muuten, mutta opiskelijakämpän neliöt.
Kommentit (63)
Jos oma, niin ok. Jos taas vuokrakämppä, niin turn off.
Eipähän mahdu paljon luteita joukkoon
No enpä mieti mitään, ihan sama, miten kukin asuu. Pääasia, että on tyytyväinen ja tykkää.
Jos pitäisi jotakin ajatella, niin tuon kokoinen asunto on helppo pitää siistinä, kun ei imurointi ym. kestä kauaa. Että ihan jees.
Hienoa, sittenhän hän voisi muuttaa jonkun kanssa kaksistaan tänne:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/16811996
Luuseri. Nelikymppisen miehen pitäisi asua omakotitalossa kauniin vaimonsa sekä lastensa kanssa.
Kaikki eivät tarvitse edustusasuntoa, vaan vain tarpeelliset neliöt. Makuuhuoneeksi 28 m2 on suuri.
Hyvin tonne patja lattialle sopii!
https://boomba.club/uploads/posts/2021-07/1625681382_50-boomba-club-p-g…
Vierailija kirjoitti:
Jos oma, niin ok. Jos taas vuokrakämppä, niin turn off.
Miksi ihmeessä? Mulle ainakin on ihan sama asuuko toinen ihminen vuokralla vai omassa kämpässä. Kumpikaan ei ole turn off, tai myöskään turn on.
Sijainnin on oltava todella mieluinen noilla neliöillä.
Voisin melkein rukoilla miehen puolesta, koska neliöt tuntuvat liian pieniltä. Muualla olisi enemmän tilaa? Mahdollisuuksia. Ei sillä että tarvitsisi olla liikaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Sijainnin on oltava todella mieluinen noilla neliöillä.
Sijainti on tosi hyvä. Näköala järvelle ja iso parveke länteen.
Tykkäsin niin paljon että tyydyin vähempiin neliöihin. Kaksioon tuolla sijainnilla ei ollut varaa.
ap
Mitään materiaa ei ihmisen kannata haalia likaa, ainoastaan sen verran, että pärjää. Mitään ei kukaan täältä saa mukaansa, kun aika lähteä tulee.
Mihin ihmeeseen edes tarvitsisit enempää tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, sittenhän hän voisi muuttaa jonkun kanssa kaksistaan tänne:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/16811996
Tämä asunto on hyvällä paikalla, mutta kuka siitä maksaa melkein miljoonan? Vähän tilaa, tilajärjestys suorastaan huono, materiaalit keskinkertaiset, parveke olematon ... Ei tuolla hinnalla eikä tiloilla ja materiaaleilla.
Muilla minunikäisilläni on yksiö tai korkeintaan kaksio, mutta minäpä omistan 28 neliötä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä tuollaisesta miehestä ajatellaan pelkkää negatiivista.
Just meinasin kysyä että määritelläänkö nykyään yhteiskunnallinen arvo hänen asuinneliöidensä perusteella.
Kyllä varmaan , jos henkilö itse niin päättää tehdä.
En mitään. Esimerkiksi veljeni asuu 30 neliöisessä asunnossa ja on hyvin toimeentuleva. Hänellä on myös sijoitusasuntoja. Ei kaikki kaipaa tilaa, eikä edes omaa pihaa. Itsekin olen ihan hyvin toimeentuleva, mutta minulle riittää mainiosti tämä 45 neliöinen kämppä. En ikipäivänä haluaisi asua omakotitalossa. Enkä edes rivarissa.
Haluaisin itsekin tuollaisen pienen asunnon. Nyt asustelen 50 neliöisessä kaksiossa ja tässä on ihan liikaa tilaa yhdelle ihmiselle. Ja kun ei täällä ketään muita käy kuin harvoin niin 20 neliötä voisi antaa pois.
m42
En ole mitään mieltä. Meitä asuu kaksi nelikymppistä plus isohko koira tässä kämpässä, neliöitä 25 plus parveke. Hyvin mahdutaan.