Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras yökerho seuranhakuun Hesassa aikuiselle?

Vierailija
17.02.2023 |

Mistä yli 40 vuotias löytää seuraa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putka. On se tavallaan yökerho aikuisille lapsille.

Vierailija
2/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarle XII

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetor

Vierailija
4/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli

Vierailija
5/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Helsingissäkään sentään lapsille yökerhoja ole? Hui!

Vierailija
6/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaarle XII

Se on opiskelijoiden ja kolmikymppisten paikka.

40 v kannattaa mennä Mummotunneliin. Löysin itse aviomieheni sieltä, kun olin 42 v.

Vierailija
7/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallea mäkin suosittelen. Ei tarvii yksin poistua koskaan. Perinteinen lihatiski kyllä. Ihan hyvää musaa kahdessa kerroksessa.

Vierailija
8/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaarle XII

Se on opiskelijoiden ja kolmikymppisten paikka.

40 v kannattaa mennä Mummotunneliin. Löysin itse aviomieheni sieltä, kun olin 42 v.

Kallessa pyörii nykyään jo alle parikymppisiä viikonloppuisin vaikka ikärajan pitäisi olla 24. Ei lainkaan kivaa tällaisen +40-vuotiaan miehen näkökulmasta katsottuna. 

Vierailija
9/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät hyvältä niin mikä vaan paikka. Kallesta ton ikäinen pokaa helposti seuraa. Mummotunnelissa liian tätimäistä minulle.

N46

Vierailija
10/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen saa seuraa kaikkialla. Riippuu siitä mistä tyylistä pidät.

Vierailija
11/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin Kallessa ikävuodet 22-34 v ja muistan, miten säälien katsoin niitä muutamia keski-ikäisiä miehiä ja naisia siellä. En voi suositella. Kannattaa käydä oman ikäisten paikassa. Jos on siellå muka niin paremman näköinen kuin muut, niin silloinhan voi valkata sieltä parhaat päältäkin.

Vierailija
12/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät hyvältä niin mikä vaan paikka. Kallesta ton ikäinen pokaa helposti seuraa. Mummotunnelissa liian tätimäistä minulle.

N46

Karu totuus on, että Mummotunnelissa muut katsovat sinua ja ajattelevat, että onpa tuo tätimäinen. Ne kaikki muutkin ovat omasta mielestään nuorekkaampia kuin muut.

Vierailija
13/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin, mutta noi nuoret miehet pörrää kimpussa ja itsekin tykkään niistä enemmän. Nyt olen suhteessa 34- vuotiaan komistuksen kanssa ja käydään yhdessä ulkona. Usein just Kallessa.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Karu totuus on, että Mummotunnelissa muut katsovat sinua ja ajattelevat, että onpa tuo tätimäinen. Ne kaikki muutkin ovat omasta mielestään nuorekkaampia kuin muut.

Vierailija
14/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan tavis. Nätti, hoikka ja nuorekas. Oman ikäinen seura olis hakusessa.

Vierailija
15/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihan tavis. Nätti, hoikka ja nuorekas. Oman ikäinen seura olis hakusessa.

Niin? Minä olin 42 v kaunis, hoikka ja nuorekas ja tapasin Mummotunnelissa saman ikäluokan mieheni, joka on ex miesmalli ja voisi yhä olla.

Vierailija
16/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin Kallessa ikävuodet 22-34 v ja muistan, miten säälien katsoin niitä muutamia keski-ikäisiä miehiä ja naisia siellä. En voi suositella. Kannattaa käydä oman ikäisten paikassa. Jos on siellå muka niin paremman näköinen kuin muut, niin silloinhan voi valkata sieltä parhaat päältäkin.

Miksi sitten lähiöpaikoissa eri ikäiset pystyvät olemaan sulassa sovussa?

Vierailija
17/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikapakka on varmaan eri asia kuin nuorisobaari? En tiedä, kun en ole koskaan käynyt lähiökapakassa ja veikkaan, että Kallen asiakaskunnasta hyvin harvat muutkaan käyvät lähiökapakoissa. Se on juppityyppinen paikka.

Vierailija
18/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan katso säälien kaunista naista. Ikäistäsi seuraa löydät Mummiksesta, nuorempia sit vaikka Kallesta. Kumpikin on kiva paikka.

Vierailija
19/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle juppityyppinen? Ehkä oli ysärillä. Nykyään ihan perus. Torstai on aikuisille paras ilta tuolla.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähikapakka on varmaan eri asia kuin nuorisobaari? En tiedä, kun en ole koskaan käynyt lähiökapakassa ja veikkaan, että Kallen asiakaskunnasta hyvin harvat muutkaan käyvät lähiökapakoissa. Se on juppityyppinen paikka.

Vierailija
20/24 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä koin siinä iässä itseni liian nuoreksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän