Syövätkö kaikki miehet kuin hevoset?
Ensimmäistä kertaa asun miehen kanssa saman katon alla ja olen huomannut miehen syövän kuin hevonen. Tuntuu, että jääkaappia saa täydentää vähän väliä ja ruokaa vetää ruokailuaikana kaksi isoa kukkurallista lautasellista 😳 Onko tämä ihan normaalia miesten syömistä?
Kommentit (69)
En tiedä mikä siinä on, mutta sellainen hyvin valikoiva ja pikku napposia syövä mies ei oikein viehätä.
Joo kyllä vaan. Siis normaalin kokoisetkin. Ihmetyttää miten niihin mahtuu niin paljon. Ja sitten ne on kuin lapsia siinä mielessä.et jos ostat herkkuja vaikka karkkia niin ne vetää nekin. Joten kantsii piilottaa jos haluu itekin nauttia herkuista.
Muista nuolukivi miehellesi että saa suoloja.
totta kai. Varsinki jos on iso vielä. ei sitä muuten jaksa monta kertaa viikossa siementää
naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täytät jääkaappia ja vedät ruokaa kaksi kukkurallista lautasta. Onkohan se ongelma kuitenkaan miehen ruokahalussa?
Ja luetun ymmärtäminen sinulla on nolla.
Ei suinkaan. Kyllä siinä niin lukee.
"Tuntuu, että jääkaappia saa täydentää vähän väliä ja ruokaa vetää ruokailuaikana kaksi isoa kukkurallista lautasellista."
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kaikki, riippuu koosta sekä kuinka paljon fyysistä hommaa tekevät. Itse vetelen päivässä varmaan semmoset 2 kiloa ruokaa. Painoa 85kg, hyvässä kunnossa.
2 kg kuivapainoa vai märkäpainoa? Märkäpainona 2 kg ei ole kovin paljoa.
Appeni oli juuri tällainen. Kunnon ruokailun jälkeen istui hetken päästä taas uudestaan pöydän ääressä, ja lappasi ruokaa saman verran. Itsepä tietysti maksoi syömisensä ja lihoi. Nyt mieskin on tullut samanlaiseksi.
Meillä täytetään kaapit kerran viikossa. Vähän ylimääräistäkin ettei ainakaan lopu ruoka kesken. Viikolla ei sitten tarvitse rampata kaupassa. Kerran oli niin tiukkaa että piti katsoa ihan halvinta mutta ruuasta ei ole pulaa ollut koskaan niin että ruoka määriä pitäisi rajoittaa.
En ainakaan minä, arvioni on että hieman alle 2000 kcal päivässä. Painan 68 kg ja istun tietokonetuolilla työttömänä 16 tuntia päivässä vuodesta toiseen. Tämä on kyllä ihan normaali paino 170-180 cm miehelle. Bodarit, läskit ja duunarit syövät sitten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Syön aina aterialla 8 perunaa ja 200-300 lihaa, kalaa tai kanaa.
300 kanaa aterialla! No nyt löytyi suursyömärimiesten kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä vaan. Siis normaalin kokoisetkin. Ihmetyttää miten niihin mahtuu niin paljon. Ja sitten ne on kuin lapsia siinä mielessä.et jos ostat herkkuja vaikka karkkia niin ne vetää nekin. Joten kantsii piilottaa jos haluu itekin nauttia herkuista.
Ei mun mies. Eikä exä. Eikä paras ystäväni(mies). Tosi harvoin kukaan niistä edes ostaa mitään karkkia, leivonnaisista puhumattakaan. Sipsejä joskus. Jos mä ostan vaikka irtokarkkeja tai suklaalevyn, säilyy kaapissa helposti kuukauden kun itsekin syön vaan namin tak kaksi kerrallaan. Eikä kaikki miehet muutenkaan syö kuin hevonen. Useimmat syövät haarukalla ja veitsellä.
Minun eksäni söi melkempä vähemmän kuin minä. Toinen poikani on myös tällainen vähän syöjä. Kuulemma tulee paha olo, jos syö liikaa.
Toinen poikani on hevonen, ja nykyinen mieheni syö kuin työhevonen.
Pojat aikuisia.
Annoskoot myös kasvaa jos antaa niiden kasvaa ja sitä mukaa varmasti jossain vaiheessa paino ikääntyessä. Itse 90kg mies ja syön kyllä varmasti enemmän kuin moni muu, mutta en mielestäni kohtuuttoman paljon. Sitten huomasin että vaimon mies syö paljon. Söimme samassa pöydässä ja meillä oli suurin piirtein samankokoiset annokset ja minulle riitti yksi annos ja hän otti toisen samanlaisen. Painaa toki jotain 110-120kg ja olemme samanpituisia. Itse olen pyrkinyt pääsemään satsaus tavasta eroon näin vanhetessa. Tuskin tässä nälkään kuolee siltikään. Maha vaan täyttyy nykyään helpommin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä täytät jääkaappia ja vedät ruokaa kaksi kukkurallista lautasta. Onkohan se ongelma kuitenkaan miehen ruokahalussa?
"Tuntuu, että jääkaappia saa täydentää vähän väliä ja ruokaa vetää ruokailuaikana kaksi isoa kukkurallista lautasellista."
Puhui koko ajan miehestä, ei itsestään. Eihän tuota täyspäinen voi edes ymmärtää väärin.
Exä söi valtavia annoksia. Hänellä jäi jotenkin päälle se teinipoikien kasvuiän vaihe, jolloin syödään hirmuisia määriä. Nuorempana hän harrasti myös enemmän liikuntaa niin että kulutti enemmän. Hän ei kuitenkaan osannut säädellä annoskokoa sen hetkisen kulutuksen mukaisesti, ja se johti luonnollisesti lihomiseen.
Yleensä aikuisilla miehillä annoskoko tuntuu kyllä korreloivan aika hyvin painoon. Kaikilla jättiannosten vaikutus ei näy nuorempana, mutta iän myötä tilanne muuttuu, jos annokset pysyvät liian suurina kulutukseen nähden.
Jos tarkoitat "seisaallaan käsin ruokaan koskematta", niin hyvin harvat jos ketkään.
Vierailija kirjoitti:
Puhui koko ajan miehestä, ei itsestään. Eihän tuota täyspäinen voi edes ymmärtää väärin.
Täällä on kirjoittelijoita, jotka saavat selvästi jotain tyydytystä lapsellisesta saivartelusta. Tartutaan mitättömiin kirjoitusvirheisiin ja halutaan ymmärtää asia tahallaan väärin, ihan vain siksi että pääsisi nälvimään muita. Tästäkin esimerkistä tosiaan jokainen normaali aikuinen ymmärtää kyllä, mistä on kyse, vaikka siitä yksi pilkku puuttuukin. Aina lauseessa ei tarvitse olla edes virhettä, kun sen sisältöä vääristellään ja irvaillaan sille.
Meillä mies syö lautaselta enempi liharuokaa. En ole edes apetta lattialta tarjonnut.
Yleensä ne, jotka syövät todella paljon ovat myös todella voimakkaita.