Minkälainen ihminen juo perjantaina alkoholia
Eikö sitä voisi joskus olla perjantaina selvinpäin, huomenna olisi paljon pirteämpikin.
Kommentit (45)
Kurjan työviikon jälkeen ei kiinnosta pätkääkään herätä jonnekkin aamulenkille aikaisin. AInoa, millä tätä oravanpyörää jaksaa on se, että pääsee edes hetkeksi tilaan, jossa tämä pakkopulla ei stressaa.
3 viikkoa putkeen töissä ilman vapaata (siis viikonloputkin töissä). Todellakin olen ansainnut viinilasilliseni. Juon sen oikein hyvällä omallatunnolla eikä vaikuta mitenkään olooni seuraavana päivänä.
No, tämmöinen mä olen. Käytiin katsomassa Sisu elokuvateatterissa, jossa olisi ollut tarjoilua. Ei kiinnostanut. Tulin kotiin ja korkkasin kosmonautin. Sinkku olen ja juon koska olen parisuhde kelvoton, ja olen parisuhde kelvoton koska juon. Muna vai kana? Nuorempana olin useinkin kuskina muille joita janotti enemmän.
Ihan tavallinen FM, joka tykkää ottaa valkoviiniä rentoutuakseen. 🥂😘
Sikäli hyvät vertauskohdat. Nimittäin uhkapeleissä on myös vähintään mielenterveydellinen riski, tappelussa selkeä riski loukkaantumisille, ja urheilija ei tervettä päivää nää, eli omat riskinsä hiihdossakin (ainakin liiallisuuksiin vietynä, nivelet, pumppu jne.). Joo, kunhan ei aiheuta muille kohtuutonta haittaa, niin ei luulisi olevan pahasta.
t. sellainen, joka nauttii nousuhumalan tunteesta ja hiihdostakin