Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen juo perjantaina alkoholia

Vierailija
17.02.2023 |

Eikö sitä voisi joskus olla perjantaina selvinpäin, huomenna olisi paljon pirteämpikin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Toisilla ihmisillä on tarve käyttää alkoholia, koska siitä tulee hyvä olo nousuhumalan ajaksi. Jotkut ihmiset eivät nauti tuosta samalla tavalla, ja heillä ei luonnollisesti ole samanlaista tarvetta. Toiset ihmiset saavat kiksejä vaikka uhkapeleistä tai tappelemisesta. Heillä on tarve hakeutua tuollaisiin tilanteisiin. Toiset vaan hiihtää. Jos perjantain alkoholinkäyttö ei aiheuta muille ikävää fiilistä tai vielä pahempaa, niin en näkisi, että se kuuluu kenellekään ulkopuoliselle. Jos siitä aiheutuu terveysongelmia (mikä on ajan mittaan varsin todennäköistä), niin todennäköisesti kaikki ovat siitä täysin tietoisia ja jos aikuisia, niin joutuvat siitä myös itse vastuun ottamaan. Jos ei tuota tajua, niin ei se sivusta neuvominenkaan todennäköisesti auta.

Sikäli hyvät vertauskohdat. Nimittäin uhkapeleissä on myös vähintään mielenterveydellinen riski, tappelussa selkeä riski loukkaantumisille, ja urheilija ei tervettä päivää nää, eli omat riskinsä hiihdossakin (ainakin liiallisuuksiin vietynä, nivelet, pumppu jne.). Joo, kunhan ei aiheuta muille kohtuutonta haittaa, niin ei luulisi olevan pahasta.

t. sellainen, joka nauttii nousuhumalan tunteesta ja hiihdostakin

Vierailija
42/45 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjan työviikon jälkeen ei kiinnosta pätkääkään herätä jonnekkin aamulenkille aikaisin. AInoa, millä tätä oravanpyörää jaksaa on se, että pääsee edes hetkeksi tilaan, jossa tämä pakkopulla ei stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa putkeen töissä ilman vapaata (siis viikonloputkin töissä). Todellakin olen ansainnut viinilasilliseni. Juon sen oikein hyvällä omallatunnolla eikä vaikuta mitenkään olooni seuraavana päivänä. 

Vierailija
44/45 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämmöinen mä olen. Käytiin katsomassa Sisu elokuvateatterissa, jossa olisi ollut tarjoilua. Ei kiinnostanut. Tulin kotiin ja korkkasin kosmonautin. Sinkku olen ja juon koska olen parisuhde kelvoton, ja olen parisuhde kelvoton koska juon. Muna vai kana? Nuorempana olin useinkin kuskina muille joita janotti enemmän.

Vierailija
45/45 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen FM, joka tykkää ottaa valkoviiniä rentoutuakseen. 🥂😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä