Mielipiteitä nimestä Lauriina
Kommentit (44)
Lauri - poika
Laura - tyttö
Riina - tyttö
Lauriina - muunsukupuolinen
Tulee mieleen Hugo-sarja, jossa oli Hugo ja Hugoliina.
Ensin vaikuttaa mieheltä sitten naiselta
Jotenkin ruma ääntämisasu. En tykkää yhtään. Mutta jos mietit lapselle nimeksi niin olen sitä mieltä, että jokainen antakoon sen nimen mikä omaan korvaan kuulostaa kauniilta ja siitä on muiden turha vetää hernettä nenään.
ETUNIMIHULLU!!!! Miksi kirjoitat näitä spämmejä? Eikö elämässäsi ole mitään muuta sisältöä?
Vierailija kirjoitti:
ETUNIMIHULLU!!!! Miksi kirjoitat näitä spämmejä? Eikö elämässäsi ole mitään muuta sisältöä?
En ole spämmänyt yhtään nimijuttua. Taidat olla joku nimiketjuvihaaja. Hoida pääsi kuntoon.
Laurinda on tyypillinen aasialainen nimi ,Kaunis.
Lauri-Liina ehdottomasti parempi.
Mun täti oli Iina Paula-Liina Pauliina, mitä mieltä poika siitä?
Löytyyhän näitä: Akuliina, miksei myös Lauriina Pekkiina, Jussiina, Juhaniina, Erkkiina, Sauliina, Tapaniina, Hannuniina, Villeliina, Mikaliina, Simoniina, Lasseliina...
Lasten hankkimisen edellytykseksi pitäisi vanhemmilta edellyttää tiettyä älykkyysosamäärää - punavihreys ei korvaa älyn puutetta. Lapsi joutuu kärsimään älyttömästä nimestään koko ikänsä. Entä kuka pystyy suhtautumaan vakavasti aikuiseen, jolle on annettu nimeksi pikkulapsen hellittelynimi. Näitä on naisissa yllättävän paljon - se ei ole heidän vaan heidän vanhempiensa vika.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee nimestä mieleen Harvoin tarjolla sarja missä tytär on saanut isänsä nimen jatkeen. En erityisesti pidä näistä Lauriina , Petriina, Samuliina nimistä ( mutta toisaalta, en ole ennen tätä edes ikinä tajunnut, että tuollainen nimihän myös esim. Pauliinakin on, joskaaan myöskään se ei koskaan ole kuulunut suosikkeihini)
Mutta pidän nimen antamisessa tärkeänä ohjenuorana sitä, että " jokainen vanhempi antaa lapselle maailman kauneimman nimen"
Eikö se ole harhaanjohtavaa, jos lapsi on susiruma?
Mulle tulee nimestä mieleen Harvoin tarjolla sarja missä tytär on saanut isänsä nimen jatkeen. En erityisesti pidä näistä Lauriina , Petriina, Samuliina nimistä ( mutta toisaalta, en ole ennen tätä edes ikinä tajunnut, että tuollainen nimihän myös esim. Pauliinakin on, joskaaan myöskään se ei koskaan ole kuulunut suosikkeihini)
Mutta pidän nimen antamisessa tärkeänä ohjenuorana sitä, että " jokainen vanhempi antaa lapselle maailman kauneimman nimen"