Mitä teette näin iltapäivisin kun ruokakin on jo laitettu ja syöty. Miten vietätte aikaa kotona?
Taidan laittaa yöpaidan päälle ja mennä peiton alle katselemaan jotain sarjaa. Tylsää.
Kommentit (33)
Teen töitä kuuteen asti. Sen jälkeen koiran kanssa lenkki. Sitten käymään kaupassa ja alkosta joku hyvä viini. Puoli kasin aikoihin tilataan varmaankin jotain ruokaa ja laitetaan joku leffa pyörimään. Muina arkipäivinä kuin perjantaina yleensä koiran lenkin jälkeen jos ei ole mitään sovittua menoa niin esimerkiksi katson jotain sarjaa, vauvapalstailen, tuijotan tiktokkia, teen jotain koiran kanssa tai siivoilen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ruoka laitettu ja syöty. Vastahan tässä valmistaudutaan lähtemään töistä kotiin. Päivällisaika meillä on n.klo 19.00.
Me syödään neljältä.
Hirmu myöhään ihmiset syö, kasilta. Olen ollut jo tunnin pedissä tuohon aikaan :D En nuku mutta luen tai katson sarjoja.
Just sain siivottua ja lähden kauppaan. Sitten lenkille koiran kanssa, saunaan ja ruokaa teen vasta 20-21. Loppuilta menee telkkarin tai netin ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Kittaan kaljaa.
Kittaisin minäkin jos olisi bissee.
Ei jaksa lähteä kauppaan.
Oon vuorotöissä niin että välillä illat kuluvat töissä. Aamuvuorojen jälkeen yritän siivoilla, niin ettei vapaapäiviä tarvitse tuhlata viikkosiivoukseen. Esim. nyt rupean imuroimaan.
Luen, ulkoilen, jumppailen. Ja aikaisin petiin.
Kohta suihkuun ja katsoo elokuvaa..herätys aamulla 4.00 töihin..huomenna päikkärit töitten jälkeen, illalla sauna ja kiuas makkaraa sekä olutta plus omia sarjoja
Nyt on vasta aperitiivin aika ja illallinen syödään noin 21.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ruoka laitettu ja syöty. Vastahan tässä valmistaudutaan lähtemään töistä kotiin. Päivällisaika meillä on n.klo 19.00.
Me syödään neljältä.
Miksi ihmeessä tätä on pitänyt alapeukuttaa?😆
Miten joku voi töissä kirjoitella netissä.
Ei minun työssä ainakaan ehtisi...
Mitä ihmeen työtä te teette???
Velmistelen. 🤣 Sorry, en nukkunu viime yönäkään hyvin. Ja sairaalassa töissä.. Siellä skarppina.