Pian on kevät, niin minkä värinen kevät takki sulla on?
Mulla vispipuuron pinkin värinen. Sen kanssa valkoinen huivi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko noin lapsellisia, että vaikka on sota käynnissä niin ajattelette vain kevättakkeja?
Melkein kannattaisi varustautua muuten, koska kohta ollaan kusessa.Itsellä ainakin on jokaisella perheenjäsenellä voimassa olevat passit, asuntoauto tankattuna Turussa ja muonaa sekä käteistä rahaa.
Voin kertoa (vaikka hän, joka tietää asioista - ei saa puhua) ollaan kohta pahassa paikassa.
Olen luonteeltani superstressaaja, normaalisti minulla on ahdistus päällä 24/7, olen saanut paniikkikohtauksia ihan pienestä lapsesta saakka. Muutama vuosi sitten tilanne oli niin paha että heräsin välillä öisin paniikkikohtaukseen ties mistä, nukkuvat aivoni kehittivät paniikin vaikka vuokrasta (joka oli maksettu aikoja sitten) tai siitä että olen jostain syystä myöhässä töistä (vaikka olisin ollut lomalla).
Kiitos huolesta mutta mietin kyllä siis muutakin kuin kevättakkeja, välillä on vaan pakko irtautua maailman murheista tai olen kohta oikeasti suljetulla pakkolääkittävänä.
Valokoista sinistä ja punaista voiton värit..
Musta biker-rotsi. Ostan aina uuden tilalle kun vanha tulee tiensä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Musta, koska löysin syksyllä lähes täydellisen kopion työtakista 🤩
😆👌 Tulkkaanko nyt oikein että löytö oli erityisen mieluinen koska se muistuttaa sinua huvipuistosta työn ulkopuolellakin?
Kyllä 😍
Kiva tietää, että olet pimahtanut. Eiköhän lasten olisi parempi olla jossain turvallisemmassa ympäristössä. Hae nyt apua.
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sana takki.
Yhdys sanatakki.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa sitten jotain muuta kuin mustaa. Se on niin suunnattoman ankeaa.
Ei miehille, varsinkaan isommille, ole tarjolla muuta kuin mustaa.
😆👌 Tulkkaanko nyt oikein että löytö oli erityisen mieluinen koska se muistuttaa sinua huvipuistosta työn ulkopuolellakin?