Pian on kevät, niin minkä värinen kevät takki sulla on?
Mulla vispipuuron pinkin värinen. Sen kanssa valkoinen huivi.
Kommentit (50)
Mulla ei ole kevättakkia. Käytän samaa toppatakkia kuin talvella.
Mun kevät-kesä-syystakki on tummanpunainen. Ja en uusi sitä huvikseni vaan sitten, kun se ei enää ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa sitten jotain muuta kuin mustaa. Se on niin suunnattoman ankeaa.
En todellakaan osta. 95 % vaatteistani on mustia, ja tulee olemaan.
Ei liene yllätys että matta hiilenmusta on varmaan se yleisin väri Suomessa ympäri vuoden :/
Mulla on saman värinen mutta olenkin mies enkä basic bitch
Mä meinaan olka nakkena, kuten Kontion ja Parmaksen Sumelius.
Kevätaurinko lämmittää mukavasti mustaa takkia :)
Musta, koska löysin syksyllä lähes täydellisen kopion työtakista 🤩
Vierailija kirjoitti:
Yksi takkiko teillä on joka kelille ja joka paikkaan? Minulla on monenlaisia ja -värisiä.
Minulla ei ole kuin yksi takki. Ostan lapsille enemmän vaatteita.
Punainen, rinnan kohdalla musta ja valkea raita, sekä hihojen resoreissa pari valkoista raitaa.
Toinen takki tummanruskea, jossa hihojen resoreissa kelta-valko-ruskeat raidat.
Musta ja tummansininen. En osaa käyttää värejä, ei tunnu omalta jutulta pukeutua mihinkään räikeään.
Keväisen musta :) Sihen sopii eriväriset huivit: pinkki, keltainen, punainen. Farkkutakki (vaaleansininen) löytyy myös mutta sitä köytän lähinnä kesäisin.
Oletteko noin lapsellisia, että vaikka on sota käynnissä niin ajattelette vain kevättakkeja?
Melkein kannattaisi varustautua muuten, koska kohta ollaan kusessa.
Itsellä ainakin on jokaisella perheenjäsenellä voimassa olevat passit, asuntoauto tankattuna Turussa ja muonaa sekä käteistä rahaa.
Voin kertoa (vaikka hän, joka tietää asioista - ei saa puhua) ollaan kohta pahassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko noin lapsellisia, että vaikka on sota käynnissä niin ajattelette vain kevättakkeja?
Melkein kannattaisi varustautua muuten, koska kohta ollaan kusessa.Itsellä ainakin on jokaisella perheenjäsenellä voimassa olevat passit, asuntoauto tankattuna Turussa ja muonaa sekä käteistä rahaa.
Voin kertoa (vaikka hän, joka tietää asioista - ei saa puhua) ollaan kohta pahassa paikassa.
Tottakai ollaan pahassa paikassa. Vaikeaa tietää, mihin pakenisi. Suomi ei ainakaan tule olemaan turvassa. Venäjä hyökkaa - etsii vaan hyvää syytä, miten tulisi rajan yli.
Mulla ei ole mitään muita takkeja kuin mustia. Mun farkkutakkikin on musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kannattaisi varustautua muuten, koska kohta ollaan kusessa.Itsellä ainakin on jokaisella perheenjäsenellä voimassa olevat passit, asuntoauto tankattuna Turussa ja muonaa sekä käteistä rahaa.
Tottakai ollaan pahassa paikassa. Vaikeaa tietää, mihin pakenisi. Suomi ei ainakaan tule olemaan turvassa. Venäjä hyökkaa - etsii vaan hyvää syytä, miten tulisi rajan yli.
Jos vaan on tilaisuus paeta niin paetkaa. Sitten on vaikeaa, jos rajat menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Olen pitkäaikaissairas ja sittenpä ei tarvitse itse miettiä sitä pilven reunalle menoa. Säästyy vaiva.
Ei ole ehjää kevät-syys takkia. On niin paljon käytetty, että kun syksyllä sen pesin, niin repeili joka paikasta, ei kehtaa enää käyttää kun saumat auki sieltä täältä. Haussa on viininpunainen takki, jossa takapituus olisi n 75cm.
Uusi musta vanhan mustan tilalle.
Harmaa. Ja yksi vain. Urheiluun toki omansa. Se on musta ja käytän sitä kesät talvet, alle vain tarvittavat kerrokset.