Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän sanoa itselleni: On ihan ok ottaa päiväkänni

Vierailija
17.02.2023 |

En ole vastuussa muista kuin itsestäni. Raha- ja muut asiat reilassa, enkä häiritse ketään. Asun yksin.
Siltikin on jotenkin huono omatunto, että tää on paheksuttavaa. Ehkä laitan puhelimen äänettömälle, ettei joku satunnainen soittaja huomaa alennustilaani. Mutta mitä, jos joku oikeasti haluaa tavoittaa minut? Ja on joku hätä? Aina olen ollut tavoitettavissa ja auttamassa ihan missä tahansa tilanteessa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni entinen työkaveri, joka alkoholistui. Joskus tuli töihinkin kaljojen kanssa. Oltiin siis yliopistolla töissä (mitä väliä sillä oikeasti on, mikä työpaikka..) ja jos hän oli töissä selvinpäin niin yritti kaikin tavoin tehdä töitä enemmän kuin muut. Joulunakaan ei osallistunut muiden kanssa puurojuhlaan vaan paiski töitä.

Eikö se näin mene alkoholistin kanssa; että yrittää kaikin tavoin paikata niitä huonoja tilanteita?

No. Häntä ei enää ole. Jaksaminen loppui.

- ap

Vierailija
22/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin valkoviinin puolenpäivän jälkeen. Nyt, pikku hiprakassa, pitäisi tehdä jotain ruokaa. Mitä ehdotat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri yksi päivä mietin, miksi humaltuminen päiväsaikaan on niin paheksuttavaa. Ihan kummallinen ilmiö kun oikein miettii. Eli kun lauantai-iltana tissuttelet kavereiden kanssa siideriä klo 18 eteenpäin ja vedät siitä juomaa tauluun aamu neljään asti, se on ok ja hauskaa. Mutta jos joko yksin tai seurassa avaat kaljan klo 12 lauantaina päivällä, sulla on ongelma. 

Mun mielestä kivaa aloittaa juominen ajoissa niin kännin paras kohta ei ajoitu yöhön vaan iltaan ja pääsee järkevään aikaan nukkumaan. Kippis, ap! Päiväkänni on hyvästä!

👍. Paras minkä tiedän niin laittoi juhannusaattona herätyksen klo 5 että ehtii ajoissa ryyppäämään. Siis kotona.

Vierailija
24/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin valkoviinin puolenpäivän jälkeen. Nyt, pikku hiprakassa, pitäisi tehdä jotain ruokaa. Mitä ehdotat?

En tiedä tykkääkö nuoret, mutta minä tein jauhelihakeittoa:

- 1 kg perunoita

- 800 g naudan jauhelihaa

- mausteita

- keittovihanneksia

- 3 lihaliemikuutiota

Iso keitto ja ihan perus, mutta teen yleensä papallekin ruokaa.

- ap

Vierailija
25/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri yksi päivä mietin, miksi humaltuminen päiväsaikaan on niin paheksuttavaa. Ihan kummallinen ilmiö kun oikein miettii. Eli kun lauantai-iltana tissuttelet kavereiden kanssa siideriä klo 18 eteenpäin ja vedät siitä juomaa tauluun aamu neljään asti, se on ok ja hauskaa. Mutta jos joko yksin tai seurassa avaat kaljan klo 12 lauantaina päivällä, sulla on ongelma. 

Mun mielestä kivaa aloittaa juominen ajoissa niin kännin paras kohta ei ajoitu yöhön vaan iltaan ja pääsee järkevään aikaan nukkumaan. Kippis, ap! Päiväkänni on hyvästä!

👍. Paras minkä tiedän niin laittoi juhannusaattona herätyksen klo 5 että ehtii ajoissa ryyppäämään. Siis kotona.

Nää on aika mukavia nuoruusmuistoja. 😊

Toisenlaisiakin on joskus 70-luvulta. Silloin Koskenkorvan viina ei ollut muovipulloissa ja kun epämääräinen sakki rantautui purjeveneellä kivikkoon niin siinä ei hyvin käynyt.

- ap

Vierailija
26/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäneidon tissuttelutunti! Anteeksi, en siis tarkoita pahalla vaan lämpimästi, edellä kerrotuista jutuista vain inspiroiduin, olenhan iloinen vanhapiika itsekin joka myös komppaa edellä päiväkännin hyödyistä ja huveista kirjoittaneita.

Vierailija
27/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok! Mitä väliä kellonajalla on, jos ei ole mitään velvollisuuksia, eikä tiedossa, että pitäisi vielä lähteä vaikka autolla jonnekkin.

Sain 'synninpäästön' ja kiitos teille. Mulla ei ole edes autoa. Autopaikka kyllä on.

Se vaan on niin, että jos joku huomaa minun ikäiseni kännäävän päivällä niin sehän julistetaan luopioksi ja juopoksi. Siksi siis en vie huppelissa edes roskapussia, koska tässä talossa vahditaan. 👀

- ap

Mietit aivan liikaa muiden mielipiteitä. Minut on julistettu vaikka ja miksi (täältäkin löytyy keskustelu, jossa minua parjataan omalla nimelläni). Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Janne?

Vierailija
28/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkännit on parasta! Kerkeää selvitä ennen nukkumaanmenoa, joten ei tule krapulaa. Mulla ainakin näin. N37

Vierailija
29/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oisin nyt jo kovasti hiprakassa ellei huomenna ois työpäivä

Vierailija
30/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein sitä jauhelihakeittoa pitkästä aikaa.

Katso, mitä löytyy jääkaapista.

- ap

Vierailija
31/33 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tykkääkö nuoret, mutta minä tein jauhelihakeittoa:

- 1 kg perunoita

- 800 g naudan jauhelihaa

- mausteita

- keittovihanneksia

- 3 lihaliemikuutiota

Iso keitto ja ihan perus, mutta teen yleensä papallekin ruokaa.

- ap

Siis keittojuureksia. 🥕 yms.

- ap

Vierailija
32/33 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitan aina päivällä. Haluan mennä järkevään aikaan nukkumaan.

Olen yrittänyt ajoittaa krapulan yöajaksi. Joskus se on onnistunut.

Toivon, että onnistuisi tänäänkin ja minulla on jääkaapissa vaniljadonitsi palkinnoksi siitä.

🍩

- ap

Eipä onnistunut tänään.

Olen saanut tänään ihania kuvia mieheltä, kun ovat olleet lasten kanssa pilkillä. Itsekin laitoin vastaukseksi nauruhymiöitä.

Joo. nyt menen tupakilla.

- ap

Vierailija
33/33 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas sille 🍺🍺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi