Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chafak onkin rattijuoppo!!!!

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen mukaan on menettänyt korttinsa kahdesti aiemmin.

Vierailija
42/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ei ole kuin yksi suunta: ylöspäin.

Ja se toinen suunta: alaspäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yöaikaan tehdään paljon satunnaisia puhallutuksia.

Moni jopa lähtee baarista autolla ajelemaan.

Baariin on ajettukin, ehkä vielä selvinpäin. Maaseudulla hyvinkin yleinen tapa.

Terv. Poliisi

Vierailija
44/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, että rattijuopot noukitaan pois liikenteestä ja annetaan ajokielto ja sakot. En olisi kyllä puhtoisen neitseellisestä Sarasta tätä uskonut!

Vierailija
45/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävän ja epäkiinnostavan oloinen nainen.

Vierailija
46/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla promillemäärällä pystyy ajamaan, on jo aika kokenut juoppo. Toleranssi nimittäin kasvaa juomista harjoitettaessa.

Vierailija
47/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sattuu mokia. Ratissa kännissä on kyl merkki ongelmasta, mistä kannattaa ottaa opikseen. Minä ajoin takavuosina 2,8 promillen kännissä. Vakavampaa ei sattunut, mutta olen elänyt hienoa elämää ilman päihteitä. Voimia Sarahille.

Kaikille ei todellakaan satu sellaista mokaa, että lähtee päissään ajamaan autoa. Mitään voimia nämä rattijuopot ei tarvitse, vaan koppihoitoa vankilassa.

Vierailija
48/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Teslaa uskalla ajaa selvinpäin ainakaan pitkillä matkoilla, kun se hajoilee.

Ratit irtoaa ja myllyttämään (huonon maalipinnan koneellinen kiillotus) joutuu usein. Paskaa kalliissa paketissa.

Vierailija
49/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille sattuu mokia. Ratissa kännissä on kyl merkki ongelmasta, mistä kannattaa ottaa opikseen. Minä ajoin takavuosina 2,8 promillen kännissä. Vakavampaa ei sattunut, mutta olen elänyt hienoa elämää ilman päihteitä. Voimia Sarahille.

Oli kylläkin 3. kerta josta jäi kiinni juopuneena ajamisesta. Nyt se kortti vaan pidemmäksi aikaa pois. Ihmeellistä. Hyvä ettei jonkun päälle ajanut pässinpää.

Vierailija
50/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei todellakaan satu sellaista mokaa, että lähtee päissään ajamaan autoa. Mitään voimia nämä rattijuopot ei tarvitse, vaan koppihoitoa vankilassa.

Jos tappajatkaan ei aina joudu vankilaan niin miten rattijuopot sinne teljettäisiin?

Vierailija
51/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et toivota voimia ja jaksamista sille rehelliselle ihmiselle, joka ei tee rikoksia ja lähtee joka aamu työhön ansaitakseen elannon perheelleen? Mitä ihmeen voimia tarvitsee rattijuoppo, joka vaarantaa kanssaihmisten terveyden, koska on typerä?

Vierailija
52/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttöhän unohti suomenkielen kun kävi jenkkilässä jonkun viikon.... Hauska on se haastattelu

Vierailija
53/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on käynyt armeijan.

Lopetti tosin kesken jo ennen sotilasvalaa.

Vierailija
54/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi, kuinka kaunis nainen kehtaa? Itse olen jäänyt vasta 5krt kiinni mutta se on eri asia.

Vierailija
55/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän poliisi on keksinyt hänet pysäyttää, jos ei kerran tehnyt ajovirheitä?

Yökerhosta lähtenyt omalla autolla ja joku käräyttänyt 👍

Vierailija
56/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tappajatkaan ei aina joudu vankilaan niin miten rattijuopot sinne teljettäisiin?

Niska perseotteella kiinni ja heitetään koppiin ja ovi kiinni. Sillalailla ne juopot sinne teljetään.

Vierailija
57/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se IS nuo tiedot on saanut? Joku poliisi vuotanut puoli vuotta myöhemmin??

Vierailija
58/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vienyt lisäksi toisten ottamia somekuvia :(

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/744e5efe-f652-4fb8-a92e-5a8a7d…

Tekeekö mitään rehellistä?

Mikään säädös ei määrää, että vain itse otettuja kuvia saisi julkaista.

Saat julkaista mitä vaan, kun sulla on oikeuksien haltijan eli useimmiten kuvan ottajan lupa, ja mahdollisesta maksusta on sovittu.

Vierailija
59/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestän promillerajaa pitäsi nostaa 1.5.

Itse ainakin ajan ja veneilen parhaiten pikkukännissä.

Miksi vain vappuna? Vai mahdoitko tarkoittaa 1,5?

Ihmetyttää, että missä on Tuomas-rakas.

Vierailija
60/93 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on perusteluja jos kortti ei lähde pidemmäksi aikaa pois ? Jäänyt myös aikaisemmin kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi