Chafak onkin rattijuoppo!!!!
Kommentit (93)
Tämäpä se just pahin, ei osaa edes katua, kun kommentoi, että "se on jo vanha juttu". HÄPEÄ RATTIJUOPPO!!!
Onpa surullista, juopon elämä ja omaisten ei ole helppoa
Eiks tää Chavakki oo samasta afrikkalaisesta kylästä kuin kaimansa Blöförtti ?
Chafak kommentoi piittaamattomasti, että tämä on jo vanha juttu!!! Järkyttävää millanen tyyppi tää on!! Rattijuoppo:(
Eikö tollainen yhden promillen humalatila ole jo pieni känni? Miksiköhän poliisit on pysättänyt sen kerran ei tehnyt ajovirheitä.
Saran pitäisi laittaa korkki kiinni.
Kerta ei tee homoksi... eikä rattijuopoksi
Vierailija kirjoitti:
Mistähän poliisi on keksinyt hänet pysäyttää, jos ei kerran tehnyt ajovirheitä?
Joku on soittanut poliiseille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille sattuu mokia. Ratissa kännissä on kyl merkki ongelmasta, mistä kannattaa ottaa opikseen. Minä ajoin takavuosina 2,8 promillen kännissä. Vakavampaa ei sattunut, mutta olen elänyt hienoa elämää ilman päihteitä. Voimia Sarahille.
Kaikille ei todellakaan satu sellaista mokaa, että lähtee päissään ajamaan autoa. Mitään voimia nämä rattijuopot ei tarvitse, vaan koppihoitoa vankilassa.
Jos tappajatkaan ei aina joudu vankilaan niin miten rattijuopot sinne teljettäisiin?
Niska perseotteella kiinni ja heitetään koppiin ja ovi kiinni. Sillalailla ne juopot sinne teljetään.
Luin Jan Jalutskin tarinan ja myös Immun. Ei se linnaelämä mene niin kuin me täällä luullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille sattuu mokia. Ratissa kännissä on kyl merkki ongelmasta, mistä kannattaa ottaa opikseen. Minä ajoin takavuosina 2,8 promillen kännissä. Vakavampaa ei sattunut, mutta olen elänyt hienoa elämää ilman päihteitä. Voimia Sarahille.
Kaikille ei todellakaan satu sellaista mokaa, että lähtee päissään ajamaan autoa. Mitään voimia nämä rattijuopot ei tarvitse, vaan koppihoitoa vankilassa.
Jos tappajatkaan ei aina joudu vankilaan niin miten rattijuopot sinne teljettäisiin?
Niska perseotteella kiinni ja heitetään koppiin ja ovi kiinni. Sillalailla ne juopot sinne teljetään.
Niin, putkaan vaan ei vankilaan.
"Se on jo vanha juttu" = ei kadu yhtään, yritti pimittää rattijuopumuksen kaikilta, mitään en oo tehnyt väärin...