Marramurut tiistain pinoon!!!!
Huomenta vaan kaikille!
Illalla jo lupaavasti supisteli puolen tunnin välein, mut sit taas hiipuivat kun kävin nukkumaan.
Tänään aion lähteä kaupunngille ja neuvolakin olis. Täytyy nyt vaan kävellä ja kävellä.
Jos nyt ostelis sit jotain joululahjoja ja kortteja.Tekis vaikka aikansakuluka joulukortit valmiiks.
Jaksamisia kaikille kärvistelijöille!
vko 40+1
Kommentit (29)
Tiitiäiselle ja muille vauvautuneille paljon onnea!!
Kyllä sitä huomaa olevansa tosi omanapainen jo tässä vaiheessa. Hirveetä kun vauva rupee melskaamaan mahassa, niin iskiaskipu vetää tuonne polvitaipeisiin asti. Ja tuntuu, kuin kohdunsuu revähtäis auki tms..Eli nuo on ainuita kipuja joita mulla on ollut. Kipeistä supistuksista ei tietoakaan :S
Huomena aamulla neuvolaan!
Tsemppiä kaikille... lähtisköhän joku ens yönä synnyttämään? Halukkaita olis varmasti ruuhkaksi asti ;)
äitikki rv39+2
Minä aloitin perjantaina synnärillä juoksemisen ja kolmas kerta sitten sanoi toden. Sunnuntaina 19.11 klo 03.42 syntyi meidän prinssimme. Painoa herralla oli syntyessä 3750g.
Tänään päästiin kotiin ja nyt opetellaan elämää nelihenkisenä perheenä!
Sarafan ja pikkuherra 2,5vrk
Onnea vielä kaikille vauvautuneille!! Onkohan poikia tullut enemmän kuin tyttöjä, enpä ole käyny tarkistamassa listaa.
Juu, eli polilla käytiin korkean verenpaineen takia (th lähetti). Siellä oli kuitenkin kaikki ok, joten kotiin odottelemaan vielä. Verenpaine oli siellä ihan hyvä, virtsassa valkuaista +/- , vauvan sydänkäyrä hyvä ja ultrassa kaikki näytti myös hyvältä. 2cm kanavaa jäljellä ja sormelle auki, lääkäri meinas että viikolle 41 mennään. Eli viikon verran olis vauva vielä masussa. =)
Itselle tuli ainaki hyvä mieli tuosta käynnistä. Ei haittaa vaikka viikon vielä sais odottaa nyt kun tietää että kaikki on ok. Luulen että se on mun th joka saa mun verenpaineen kohoamaan, kun hän niiin pelkää myrkytystä ja voivottelee kaikkea. Pitää huomenna soittaa neuvolaan ja kertoa kuulumiset. Kaippa meille sit syntyy joulukuunvauva. =)
Supistuksia kaikille niitä toivoville!!
rusina 39+5
Että osaa nyt potuttaa, pitäs todellakin siivota tää kämppä ja pyysin mieheltäni apua ja paskat sitä edes saan, joten taitaa ens yö mennä mulla valvoessa ja siivotessa näitä neliöitä täältä, eihän niitä oo ku se 75 mut liikaa mulle tällä hetkellä todellakin kun en voi kyykkiä tavaroita maasta.
Pyykkejä laitoin just 3 koneellista kaappiin ja löysin tuota samalla sitten parittomia hanskoja joita on sitten aika katella OC:n aikana, omia ohjelmiahan en jätä siivoomistenkaan takia kattomatta, onneks ei huomenna tuu mitään omaa ohjelmaa kun sattuu " työvuoro" pitkästä aikaa kohdalle, vain pari tuntia ettei sentään sitä pidempään.
Tosin jos sais noi supistukset hyviks tässä niin en välttämättä huomenna " töihin" pääse, sen näkee sitten.
Tänään piti taas nukkua päikkärit, tosin vain 1½ tunnin unet siinä sain otettua ja vieläkin väsyttäs ja huomenna sitten väsyttää entistä enemmän kun tuo yö tosiaan taitaa mennä siivotessa PERKELE!!!
Vittu nyt vituttaa entistä enemmän, anoppi alko siivoomaan tuossa paikkoja, hyväähän se vaan tarkottaa mut silti en tykkää että hän täällä hääräilee, ex-anoppini vuorostaan saa siivota milloin vain täällä kun tietää kaikille tavaroille oikeat paikat, oma äitini käy pesemässä täällä lattioita kun itse en niin hyvin pysty sitä tekemään.
Ei helvetti kohta tää on oikeesti kunnon valitusvirttä, kaitpa se pitää mun mennä todellakin siivoomaan tuota keittiötä tuolta että saa edes jonkun paikan suht valmiiks ennen salkkareita, sit jatkan OC:n jälkeen varmaan tuosta käytävästä joka keittiöstä tänne olkkariin johdattaa.
Huomennahan en pahemmin kerkiä siivoamaan, no äitini tulee taas käväsemään joten katsotaan jos hän vaikka vähän taas jeesaa noiden lattioiden kanssa, lähinnä lastenhuoneen, minä imuroin kaikki paikat ensin.
Kohta pyykkejen pariinkin vielä tässä pitäs päästä
ARGH 38+4
poika 16.11 klo 05.25 , 3820g, 52cm, pipo 36, juuri kotiuduttiin. laittelen kertomusta kunhan kärsin istua. ..
terv ellu ja poitsu 5vrk
t.kateellinen ikuisesti raskaana oleva Jas 41+4
Just ajattelin tulla kyselemään, että mitähän sille elinalle kuuluu, kun ei ole pinoutunut, mutta nythän voi onnitella =o)
Sinä jos kuka olisit jo vauvasi ansainnut.
Oletko saanut seuraavaa yliaikaiskontrollia?
Meillä ei kuulemma päästetä yli 42 vko:n.
Sain itse tänään neuvolantädiltä vetoomuksen taussiin kontrolliaikaan ennen 42 vko:a. Saapi nähdä mitä siellä sitten päättävätkin.
Tänään on koitettu kävelyt, siideriä tippa, hernekeittoo, autolla ajoo.
Seksi vielä puuttuu, joskohan sitä jaksais sen vielä.
vko 40+2
Meille syntyi aivan ihana pikku prinssi 14.11 klo 20.45. Painoa pojalla oli komeat 3910g ja pituutta 51 senttiä,pipo oli 33,5cm=)!
Maanantaina 13. päivä aloteltiin käynnistystä josta ei loppujen lopux ollu mitään apua ja sainkin siirron saliin tiistai (14.päivä) aamuna ja puhkastiin kalvot,sitten rupeskin tapahtuun ihan kivalla aikataululla... Ponnistusvaihe kesti 15min., että ihan kivasti poju tuli loppujen lopux maailmaan.
Kotiuduttiin vasta tänään, kun pojalla todettiin pienen pieni reikä sydämessä (pitäis korjaantua itellään,tarkkaillaan) ja sitten vietettin pari vuorokautta valoissa keltasuuden takia.
Nyt kaikki näyttää ihan hyvältä ja äitikin on jo toipumaan päin=)!
Tsemppiä kaikille vielä " kärvisteleville" ja paljon onnea kaikille vauvautuneille=)!
Kirjottelen tarkempaa kertomusta synnytyspuolelle jahka on hetki enempi aikaa=)!
Tiitiäinen78 ja " Nestori" tasan 1vko=)!