Miksi insinöörit ovat nirsoja kumppanin valinnassa
Olen nuori ja kiltti nainen enkä kelvannut vähän vanhemmalle insinöörille. Kaikki viat minussa etsittiin.
Kommentit (56)
Miksi miesten pitäisi naisten mielestä tyytyä? Miehet saavat etsiä juuri sellaista naista kun haluaa. Piste. M28
Saisinpa tuollaisen nätin nuoren naikkosen.
M37, insinööri, yrittäjä
Ainakaan se insinöörinainen ei ollut nirso joka meni naimisiin velipuoleni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten pitäisi naisten mielestä tyytyä? Miehet saavat etsiä juuri sellaista naista kun haluaa. Piste. M28
Kumma kyllä teikäläisiä ei saada millään niihin maihin joissa olisi perinteisiä naisia...
hyvin koulutettu haluaa vertaisensa
Insinööreissä on ehkä muita ammattikuntia enemmän introverttejä. He viihtyvät itsekseen ihan hyvin eivätkä ehkä valitse vain jotain puolisoa vaan sen täytyy sitten olla täydellinen, jotta luopuvat itsenäisestä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa tuollaisen nätin nuoren naikkosen.
M37, insinööri, yrittäjä
Puola, Bulgaria, Turkki. Senkus tinderöi
Minäkin oon saanut pakit kahdelta insinööriltä 😀
Sänkyyn kyllä kelpasin 🧐
Vierailija kirjoitti:
Insinööreissä on ehkä muita ammattikuntia enemmän introverttejä. He viihtyvät itsekseen ihan hyvin eivätkä ehkä valitse vain jotain puolisoa vaan sen täytyy sitten olla täydellinen, jotta luopuvat itsenäisestä elämästä.
Juuri näin. Mulla on introvertti insinööri. Ja meillä menee parisuhteessa oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörille kelpaa insinööri.
Näinhän se monesti menee. Joku humanisti puolisona, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Mulla on introvertti insinööri. Ja meillä menee parisuhteessa oikein hyvin. <3
Minun insinööri ei halunnut minua koska olin introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Kiitä onneasi että säästyit.
Vinkki: kouluttaudu lentoemännäksi tai sairaanhoitajaksi. Teeskentele tyhmää.
Huumorintaju ja luova ajattelu pois. Ole nätti. Teeskentele, että pidät häntä epäjumalana. Tuossa avaimet miten insinöörit kiinnostuvat.
Lisäksi anna suht koht helposti
Miten tämä eroaa siitä mitä nainen tekee miehelle?
Miksi pitäisi tyytyä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon saanut pakit kahdelta insinööriltä 😀
Sänkyyn kyllä kelpasin 🧐
Kumma kun emme kelpaa suhteeseen insinööreille.
Ystäväni on suomalainen nainen. Äo 145