Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi insinöörit ovat nirsoja kumppanin valinnassa

Vierailija
17.02.2023 |

Olen nuori ja kiltti nainen enkä kelvannut vähän vanhemmalle insinöörille. Kaikki viat minussa etsittiin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-arvo on liian suuri tukeakseen pantavuutta.

Vierailija
22/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon miettinyt että insseille kelpaa näköjään kuka tahansa kun valitsevat aina ne tyhmimmät muijat päältä :D Yksikään tuntemani insinöörin rouva ei käy täysillä. Eikä käynyt ennen miehensä tapaamistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin nämä insinöörit pysyvät sinkkuna. Ja ovat aina se jättävä osapuoli. Miksi ovat mieluummin sinkkuna?

Koska eivät saa toista toimimaan kuten insinööri ajattelee? Nuo eivät ymmärrä, että ihmiset eivät ole  robotteja, eivät ajattele kuin robotit, eivätkä ole ennalta-arvattavia?

Paitsi tietenkin oikein sovinnaiset ja kaavoihin kangistuneet, huumorintajuttomat yksilöt. Insinöörinainen on oikea valinta insinöörimiehelle. Tai lääkäri.

Tai sovinnainen ja nätti nainen jolla on naisellinen ammatti, kuten lentoemäntä tai sairaanhoitaja.

Olen sovinnainen, nätti ja hoitaja. Ap

Vierailija
24/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoja sitten deittailin, niin iso osa tapaamistani miehistä oli insinöörejä. Eivät he kovin nirsoilta vaikuttaneet. Itse en harmi kyllä syttynyt yhdenkään kohdalla, vaikka lähes jokainen olisi halunnut jatkaa tutustumista. Eräs oli niin sinnikäs, että piti yhteyttä useita vuosia. Se ei minua haitannut, vaan oli kiva jutella kaikesta mahdollisesta. Hänkin sitten löysi varmasti itselleen sopivan naisen ja yhteydenpitomme loppui, selvästi ns. family man.

Vierailija
25/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin nämä insinöörit pysyvät sinkkuna. Ja ovat aina se jättävä osapuoli. Miksi ovat mieluummin sinkkuna?

Koska eivät saa toista toimimaan kuten insinööri ajattelee? Nuo eivät ymmärrä, että ihmiset eivät ole  robotteja, eivät ajattele kuin robotit, eivätkä ole ennalta-arvattavia?

Paitsi tietenkin oikein sovinnaiset ja kaavoihin kangistuneet, huumorintajuttomat yksilöt. Insinöörinainen on oikea valinta insinöörimiehelle. Tai lääkäri.

Tai sovinnainen ja nätti nainen jolla on naisellinen ammatti, kuten lentoemäntä tai sairaanhoitaja.

Olen sovinnainen, nätti ja hoitaja. Ap

Ja noilla spekseillä et muka saa insinööriä? Olet jättänyt jotain oleellista kertomatta.

Vierailija
26/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon miettinyt että insseille kelpaa näköjään kuka tahansa kun valitsevat aina ne tyhmimmät muijat päältä :D Yksikään tuntemani insinöörin rouva ei käy täysillä. Eikä käynyt ennen miehensä tapaamistakaan.

Tunnen monta naista, joilla on insinöörimies. Ovat älykkäitä ja kauniita.

Vierailija
27/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki suomimiehet on. Luulevat olevansa saaliita.

Ap se tässä kuvittelee olevansa saalis. Saa yhdet pakit, ja heti vaatimassa seltystä.

Tapasin 2 insinöörimiestä molemmat antoi pakit.

2 insinööriä = kaikki

Vierailija
28/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit juuri insinööriä? Mikä meissä kiinnostaa? Takaako insinööritutkinto hyvää ja turvallista parisuhdetta?

Pääsykokeessa ei muistaakseni ollut kyllä yhtään parisuhdetaitotehtävää eikä edes haastattelua.

Vierailija
29/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap se tässä kuvittelee olevansa saalis. Saa yhdet pakit, ja heti vaatimassa seltystä.

Tapasin 2 insinöörimiestä molemmat antoi pakit.

Olen insinöömies. Olen antanut kolmet pakit pelkästään tänä vuonna. Kaverini on di, eikä enää viitsi kulkea missään missä naiset hyökkäilee

Vierailija
30/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit juuri insinööriä? Mikä meissä kiinnostaa? Takaako insinööritutkinto hyvää ja turvallista parisuhdetta?

Pääsykokeessa ei muistaakseni ollut kyllä yhtään parisuhdetaitotehtävää eikä edes haastattelua.

Älykkyys kiinnostaa

Vierailija
31/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan samalla tavalla ne naisetkin valikoi, vaikka varaa ei olisi, joten olen itsekin alkanut todella nirsoksi. Mt-ongelmaista, merkittävästi ylipainoista, yh:ta, kevytkenkäistä tai päihdeongelmaista en halua. Luonteiden täytyy myös kohdata. Ei mielestäni aivan mahdottomia vaatimuksia, kun itsellänikään ei näitä ominaisuuksia ole.

Vierailija
33/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan samalla tavalla ne naisetkin valikoi, vaikka varaa ei olisi, joten olen itsekin alkanut todella nirsoksi. Mt-ongelmaista, merkittävästi ylipainoista, yh:ta, kevytkenkäistä tai päihdeongelmaista en halua. Luonteiden täytyy myös kohdata. Ei mielestäni aivan mahdottomia vaatimuksia, kun itsellänikään ei näitä ominaisuuksia ole.

Mitä vikaa on kevytkenkäisessä?

Vierailija
34/56 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Änkyröitä ovat ja ylpeitä siitä.

Vierailija
35/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
36/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Aivan kuin insinöörit olisivat jotain jumalia. :D

Vierailija
37/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta naista, joilla on insinöörimies. Ovat älykkäitä ja kauniita.

Kauniita ja älykkäitä. :D Suomalaiset naiset vai? Älyllistä keskustelua saa oikeasti hakemalla hakea näiden kanssa. Kasvotkin ovat pilalla.

Vierailija
38/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu insinöörimies suhtautui parinvalintaankin insinööreille ominaisella anaalisuudella. Oli kuulemma pitänyt exceliä deiteistä ja näiden hyvistä ja huonoista puolista. Sit laskeskeli todennäköisyyttä sille että onko optimaalisin jo tavattu vai pitääkö jatkaa. On tosi yllättäen edelleen sinkku.

Tuli vaan mieleen, että onkohan toi laiton henkilörekisteri🤣

Ei yhtään yllätä, että tyyppi on edelleen sinkku

Vierailija
39/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma insinööreille ihan minkä tahansa myyminen on lannistavaa. Etsivät kaikki mahdolliset viat ja sitten kaikkien odotusten vastaisesti kuitenkin haluavat ostaa.

Vierailija
40/56 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullako on noin suuri hinku hellan tykö? Ystävä on insinööri miehen vaimo. Joutuu tarkkailemaan painoaan. Tarkistamaan siivoojan jättämän työnjäljen. Hoitamaan ruokakassi tilauksia. Edustamaan juhlissa. Epäilee miehen käyvän vieraissa.