Miksi insinöörit ovat nirsoja kumppanin valinnassa
Olen nuori ja kiltti nainen enkä kelvannut vähän vanhemmalle insinöörille. Kaikki viat minussa etsittiin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki suomimiehet on. Luulevat olevansa saaliita.
Ap se tässä kuvittelee olevansa saalis. Saa yhdet pakit, ja heti vaatimassa seltystä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen kelpaa nirsoille suomimiehille. Ei tasokkaita naisia kaikille riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se tässä kuvittelee olevansa saalis. Saa yhdet pakit, ja heti vaatimassa seltystä.
Tapasin 2 insinöörimiestä molemmat antoi pakit.
Ne liian kuivakoita mattivanhasia/jarisarasvoita
Ei ole vielä ykskään tullut juttelemaan.
t. Insinörtti
Vierailija kirjoitti:
Ne liian kuivakoita mattivanhasia/jarisarasvoita
Kumpikaan ei ole insinööri
Jos niissä on narsistisia piirteitä. Kun on opiskellut ja pää täynnä tietoa, niin siinä voi alkaa kuvittelemaan liikoja omasta erinomaisuudesta.
Insinööri on insinööri. Ei koulutuksella hankitusta pilkunviilaamisesta pääse eroon.
Täällä ihan päinvastainen kokemus. Insinöörit ovat nimenomaan helppoja tapauksia, joille kelpaa jopa minä. Itse valitettavasti haksahdan jännämiehiin.
Tuttu insinöörimies suhtautui parinvalintaankin insinööreille ominaisella anaalisuudella. Oli kuulemma pitänyt exceliä deiteistä ja näiden hyvistä ja huonoista puolista. Sit laskeskeli todennäköisyyttä sille että onko optimaalisin jo tavattu vai pitääkö jatkaa. On tosi yllättäen edelleen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan päinvastainen kokemus. Insinöörit ovat nimenomaan helppoja tapauksia, joille kelpaa jopa minä. Itse valitettavasti haksahdan jännämiehiin.
Minäkin kelpasin mutta vain seksiin. Etsivät kuulemma muualta kumppania.
Kiitä onneasi että säästyit.
Vinkki: kouluttaudu lentoemännäksi tai sairaanhoitajaksi. Teeskentele tyhmää.
Huumorintaju ja luova ajattelu pois. Ole nätti. Teeskentele, että pidät häntä epäjumalana. Tuossa avaimet miten insinöörit kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin 2 insinöörimiestä molemmat antoi pakit.
Nimim. Ulla yh BMI 37.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu insinöörimies suhtautui parinvalintaankin insinööreille ominaisella anaalisuudella. Oli kuulemma pitänyt exceliä deiteistä ja näiden hyvistä ja huonoista puolista. Sit laskeskeli todennäköisyyttä sille että onko optimaalisin jo tavattu vai pitääkö jatkaa. On tosi yllättäen edelleen sinkku.
Veikkaan että sana mitä hait oli analyyttinen xD
Mulla on insinööri. Ei halunnut jouluostoksille. Esitin miten optimoidaan jouluostosprosessi. Lähti innoissaan mukaan speksit viuhuen. Sain vertaistukea netissä muilta insinöörien rouvilta. Tätä se on. Sopeudu, vedä oikeista naruista niin homma toimii.
Kuitenkin nämä insinöörit pysyvät sinkkuna. Ja ovat aina se jättävä osapuoli. Miksi ovat mieluummin sinkkuna?
Kaikki miehet ovat jotka ovat koulutettuja ja edes vähän hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin nämä insinöörit pysyvät sinkkuna. Ja ovat aina se jättävä osapuoli. Miksi ovat mieluummin sinkkuna?
Koska eivät saa toista toimimaan kuten insinööri ajattelee? Nuo eivät ymmärrä, että ihmiset eivät ole robotteja, eivät ajattele kuin robotit, eivätkä ole ennalta-arvattavia?
Paitsi tietenkin oikein sovinnaiset ja kaavoihin kangistuneet, huumorintajuttomat yksilöt. Insinöörinainen on oikea valinta insinöörimiehelle. Tai lääkäri.
Tai sovinnainen ja nätti nainen jolla on naisellinen ammatti, kuten lentoemäntä tai sairaanhoitaja.