Hyvä hiusmalli, joka ei vaadi lakkaa, vahaa, geeliä tms.
Onko edes sellaisia? Pitäisi käydä leikkauttamassa hiukset, mutta arvelluttaa. Tuntuu, että todella hyvää leikkausta on tosi vaikea saada. En pysty yliherkkyyden vuoksi käyttämään oikeastaan mitään muotoilutuotteita.
Kommentit (6)
mutta itse olen ollut todella tyytyväinen kun hiukset on niin helppohoitoiset nykyään -pese ja käännä kihartimella tai paplarilla.
Itellä neliskanttiset kasvot myös ja perunanenä. Tekis mieli vaan lyhentää tämä kuontalo. T: myös allergikko
Eipä tarvi mitään mömmöjä. Hiukset saa nutturalle, leteille tai voi pitää ihan auki, käyttää pantaa, laittaa poninhännälle tms. Eikä tarvi maksaa joka kuukausi parturille, että leikkaus pysyy siistinä. :)
Riippuu paljon myös hiuslaadustasi. Onko suora? Luonnonkihara? Ohut? Paksu?
Lievästi luonnonkihara eli inhottavasti paikoitellen nousee tai kääntyy väärään suuntaan. Nyt on puoleen selkään ja olen kyllästynyt tähän pörröön,kun ei kuitenkaan kunnolla ole kihara eikä suora. Lisäksi joudun päivittäin pesemään päänahan sairauden vuoksi. : ( Kuivuminenkin kestää ja kestää,kun hiukset ovat paksut. Mitenkähän olisi polkka leuan alle?
Mulla on hieman neliskulmaiset kasvot, vähän arvelluttaa että korostaako korviin/posken alaosaa asti ulottuva tukka aivan kauheasti tämän mallista naamaa.