Oli niin ihanaa saada tyttö kahden pojan jälkeen!
Vaikka en koskaan osannut toivoa tyttöä. Jopa kolmannesta ajattelin, että kolmas poikakin olisi ihan kiva. Mutta onhan se ainakin tässä tapauksessa ollut ihan erilaista tytön kanssa
Nykyään ei saisi puhua edes tytöistä ja pojista, mutta meille on sattunut melko poikamaisia poikia ja tämä pienin on ainakin toistaiseksi niin tyttömäinen kun vaan voi olla. Koen olevani näin äitinä jotenkin läheisempi tytön kanssa. En olisi olettanut että asia on näin.
Kommentit (27)
Onhan se varmasti naisena helpompi käsitellä tyttöä kun tietää käytös ja ajatusmallin. Ei ole maailmassa montaa naista joka ymmärtäisi poikien käytös ja ajattelu mallin
Kaikki te, jotka kovasti iloitsette eri sukupuolta olevasta kuopuksestanne: pistäkääs hieman jäitä hattuun.
Itse olen kasvanut kuopuksena ja ainoana tyttönä, ja koin sen todella rajoittavaksi. Koko ajan tekemisiäni ja ominaisuuksiani arvioitiin ensisijaisesti tyttönä, ei ihmisenä. Ihmeteltiin, kuinka tyttö voi olla sotkuisempi kuin veljensä, miksi tyttö ei ollut kiinnostunut samoista asioista kuin äitinsä ja miksi tyttö ei pitänyt pinkistä.
Nykyaikana olisin varmaan ryhtynyt muunsukupuoliseksi, niin ahtaat olivat perheeni sukupuoliroolit.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmasti naisena helpompi käsitellä tyttöä kun tietää käytös ja ajatusmallin. Ei ole maailmassa montaa naista joka ymmärtäisi poikien käytös ja ajattelu mallin
Ainakin minun poikani käyttäytyvät pääsääntöisesti hyvin ja ajattelevatkin ymmärrettävästi.
T. Poikien äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki te, jotka kovasti iloitsette eri sukupuolta olevasta kuopuksestanne: pistäkääs hieman jäitä hattuun.
Itse olen kasvanut kuopuksena ja ainoana tyttönä, ja koin sen todella rajoittavaksi. Koko ajan tekemisiäni ja ominaisuuksiani arvioitiin ensisijaisesti tyttönä, ei ihmisenä. Ihmeteltiin, kuinka tyttö voi olla sotkuisempi kuin veljensä, miksi tyttö ei ollut kiinnostunut samoista asioista kuin äitinsä ja miksi tyttö ei pitänyt pinkistä.
Nykyaikana olisin varmaan ryhtynyt muunsukupuoliseksi, niin ahtaat olivat perheeni sukupuoliroolit.
No tämä. Olen kolmas lapsi kolmen pojan ja yhden tytön sisaruskatraasta. Äidillä oli joku psykoosi, että pojat ovat jokainen omia persooniaan, mutta perheen tyttö on äidin nukke ja mini-me.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kuullut, että monet tutuistani ovat "tehneet " lapsia enemmän siksi, että ovat halunneet juuri tiettyä sukupuolta. Onnea sukupuolen saamisesta ap :)
Kiinnostaa se, että Onko sulla odotuksia sen suhteen mitä sukupuolensa tarkoittaa ?
Ai oot kuullut? Oikein luotettavalta piilokateelliselta juoruämmältä? Tiedoksesi että me ei kahden tytön jälkeen yritetty poikaa eikä kolmatta lasta ollenkaan. Meni vaan kumi rikki ja päätettiin pitää lapsi. On kuitenkin asiat niin hyvin ettei tarvinnut abortoida kuten useimmat vahinkomammat
T. Tuttusi
Säkert skönt för dig att få lite heterosex efter de två föregående erfarenheterna?
Ikuinen aihe, eikös se yleensä mene niin että äidit haluaisi saada tytön ja isät pojan. Onnea!