Apua MAALISmasut...
Onko kellään ollut rusehtavaa vuotoa vk:lla 23??? Vähän ahistaa kun ei muissa raskauksissa ole tämmöistä ollut. Vuotoa ei ole paljoa, paperiin tulee vähän sotkua sekä tällä kertaa on housuissakin vähän sotkua.... kertokaa jos on kokemuksia..
T:kaksosmamma1
Kommentit (6)
Jos yhtään lohduttaa, niin vuosin itse viikko sitten 30 min sisällä 2 kahvikupillista kirkasta verta. Ultrassa näkyi viikkoja vastaava vauva, jolla sydän löi normaalisti ja liikkeet näkyi ruudulla.
Raskauteen taitaa kuulua jonkin verran vuotojakin, joskin ne aina pelästyttävät.
Turvallista loppuraskautta!
Pirpaliina rv 14+5
Inhottavia nuo vuodot, kun aina säikäyttää. Mulla tuli rv 18 nuhan yhteydessä rusehtavaa vuotoa ilmeisesti emättimen limakalvolta. Säikäytti aluksi, mutta meni onneksi päivässä ohi. Kun ei sulla oo aikaisemmin vastaavaa ollut, niin ottaisin yhteyttä neuvolaan tai äitipoliin, jos voisivat vaikka ultralla vilkaista. Tuskin mitään hirveää paniikkia kuitenkaan on, jos vuotoa ei kovin paljoa tule.
A.A. rv 19+5
Lisää tietosi tuohon meidän esittelypinoon, nostin sen sinulle kun oli kadonnut tuonne kauas..
Ja kirjoittele tuohon maalisten päiväpinoon, joka päivä aloitamme uuden pinon (paitsi viikonloppuisin la-su pino). Tervetuloa joukkoon!
Selvisikö mitä se vuoto oli? Minäkin luulen ettei mitään hälyttävää mutta toivottavasti asia on selvinnyt jo parhain päin.
Zeldatar 24+3
Mulla oli esikkoa odottaessa kahdet normaalit kuukautiset aivan alkuvaiheessa. Loppuvaiheessa tuli usein rusehtavaa vuotoa niinä päivinä jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa...
En siis usko, että mistään vakavammasta olis kyse. Jos mieltäsi kuitenkin askarruttaa soita ihmeessä neuvolaan tai äitiyspolille!! :)
synnytyssairaalaasi ja kysyit asiasta? Onko supisteluja ollut? Auttaako lepo jotta ei vuotaisi?
Soitappa heti jos et ole soittanut....Ainakin itse soittaisin.
En nyt ollut maalismamma, mutta ikävälle kuulostaa tilanteesi niin kannattaa varmistaa viimeisen päälle tilanne.
Iiiiso voima halaus täältä sinulle ja masulle voimaa!