Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei halua luopua kumista. Eikö ole outoa?

Vierailija
16.02.2023 |

Tähän asti juuri kukaan mies ei ole halunnut käyttää kumia, mutta nyt päinvastoin. Ihmetyttää, mikä ongelmana.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luota sinuun tai käy vieraissa.

Teit miehenä niin tai näin, niin nainen tulkitsee sen aina negatiivisesti. Ei ole hyvä, jos ei käytä kumia, mutta kumin käyttäminenekin on näemmä väärin.

Suurin osahan tulkitsee tämän ihan positiivisesti. Minäkin. Vastuunkantoa ehkäisystä. Olin itse nuorena niin helposti raskautuva, että lisäsuoja oli mielenrauhaa. Tulin yhden kerran aivan oikein käytetyllä hormoniehkäisyllä raskaaksi.

Itse olen pitkässä suhteessa sitä sorttia että se lapsikin saa tulla ja oletuksena asia on keskusteltu. JOS kävisi niin että hormonaalinen ehkäisy pettäisi. Jos siinä toinen huijaa puolestaan niin silloinhan on kyse tuosta luottamuksen pettämisestä. Ja jos ei voi luottaa toiseen niin kannattaako suhteessa olla. Ja mulla on kerran ollut suhde mieheen, joka halusi käyttää kondomia, ja myöhemmin ilmeni että syy oli lukuisat sivusuhteet ja yhdenillanjutut. Joten..

Mies voi olla hyvinkin eri mieltä tästä "lapsi saa tulla" asiasta.

Sanoin että asia on keskusteltu. En olisi miehen kanssa jonka tulevaisuudensuunnitelmat eivät käy yksiin omieni kanssa, tietenkään. Haloo, mikä teitä vaivaa.

Lapsia pitäisi hankkia tarkoituksella, ei miten sattuu vahingossa.

FY; lapsi tulee kun sen aika on, ei niitä hankkimalla saada, vaikka kuinka aikataulutat. 

Mitä osaa tästä et ymmärrä; jos me ollaan meidän suhteessa keskusteltu, et meillä joskus on lapsia, ja se ei olisi katastrofi jos se tulisi nyt, vaikka vielä olisikin ehkäisy käytössä. Mutta ei vielä ihan aleta ilman ehkäisyä vaan odotellaan vielä hetki. Niin miten ihmeessä se sulta on pois? 

Edelleen, lapsia ei hankita, ne saadaan.

Niihin mahdollisuuksiin voi vaikuttaa itse käyttämällä kondomia. Minun elämääni se ei vaikuta, mutta ei ole lapselle hyvä lähtökohta olla puolivahinko.

Vierailija
42/44 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt vastuullisen miehen. Ostaako hän vielä itse nuo kondomitkin? Minä olisin tyytyväinen, että mies ottaa vastuuta ehkäisystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luota sinuun tai käy vieraissa.

Teit miehenä niin tai näin, niin nainen tulkitsee sen aina negatiivisesti. Ei ole hyvä, jos ei käytä kumia, mutta kumin käyttäminenekin on näemmä väärin.

Suurin osahan tulkitsee tämän ihan positiivisesti. Minäkin. Vastuunkantoa ehkäisystä. Olin itse nuorena niin helposti raskautuva, että lisäsuoja oli mielenrauhaa. Tulin yhden kerran aivan oikein käytetyllä hormoniehkäisyllä raskaaksi.

Itse olen pitkässä suhteessa sitä sorttia että se lapsikin saa tulla ja oletuksena asia on keskusteltu. JOS kävisi niin että hormonaalinen ehkäisy pettäisi. Jos siinä toinen huijaa puolestaan niin silloinhan on kyse tuosta luottamuksen pettämisestä. Ja jos ei voi luottaa toiseen niin kannattaako suhteessa olla. Ja mulla on kerran ollut suhde mieheen, joka halusi käyttää kondomia, ja myöhemmin ilmeni että syy oli lukuisat sivusuhteet ja yhdenillanjutut. Joten..

Mies voi olla hyvinkin eri mieltä tästä "lapsi saa tulla" asiasta.

Mulla on tapana puhua näistä asioista. Ja mies varmasti osaa sanoa jos on eri mieltä, vai mitä luulet? 😊 Silloihan meidän ei kannate olla yhdessä jos mä haluaisin lapsen ja mies ei, tai toisinpäin, eikö? Ei näitä arvailujen varaan jätetä. Vai jätättekö te ja jollain muulla verukeella käytätte kortsua koska ette tosipuheissa lapsia halua? 😃

Niin siis, haluatko lapsen? Vai "lapsikin saa tulla"? Siinä on tietty ero. Ehkä sanot yhtä, mutta tarkoitat oikeasti toista?

Vierailija
44/44 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen mies.