Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v nainen ja kävelen 10 000 askelta joka toinen päivä.

Vierailija
16.02.2023 |

Kävelen kaupunkiin ja takaisin kantaen painavaa reppua. En omista autoa, onneksi. Menee kuntoilusta!!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävely on kalorinpoltossa ihan huuhaata. Tuntien kävelyn jälkeen älykello näytti kaloreita kuluneen jotain 300kcal, tuonhan saa kun syö yhden suklaapötkylän, joten vuorokaudessa ei ehdi kävelemään niin paljoa että polttaisi ruokana syödyn 2500-3000kcal

Liikunta ei auta painon pudotuksessa. Pitää vain syödä vähemmän.

Vierailija
42/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 56-vuotias, ja kävelen jo pelkästään työpäivän aikana n.12 000 askelta vähintään..

sisällä kävely ei ole sama kuin ulkona kävely...

Se ei oikeasti ole fysiologisesti.

Sisällä kävely on lyhyttä pyrähtelyä, rasvanpoltto ei käynnisty.

Rasvanpoltto käynnistyy vasta 15 minuutin yhtäjaksoisen liikunnan jälkeen.

Lyhyen naisen 10 000 askelta taitaa olla noin viisi kilometriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely on kalorinpoltossa ihan huuhaata. Tuntien kävelyn jälkeen älykello näytti kaloreita kuluneen jotain 300kcal, tuonhan saa kun syö yhden suklaapötkylän, joten vuorokaudessa ei ehdi kävelemään niin paljoa että polttaisi ruokana syödyn 2500-3000kcal

Liikunta ei auta painon pudotuksessa. Pitää vain syödä vähemmän.

Nöinhan se karkeasti on. Auttaa, mutta 10%.

90% riippuu syömisestä.

Vierailija
44/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen kotiin kaupungista, 1 h siihen menee. Säästän 3,50 joka päivä.

Jos kulkisit julkisilla joka päivä, ostaisit varmaan kausilipun? Ostaisit tai et, säästöllä et voi rehennellä kuin halvimman vaihtoehdon mukaan.

Vierailija
45/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan enää kuvittele, että suositellun askelmäärän tarkoitus on laihduttaa ihmistä? Kyllä liikkuminen on tärkeää ihan jokaiselle painoon katsomatta. Joskus sitä vieläkin jaksaa yllättyä, miten tyhmiä ihmisiä Suomesta löytyy.

Vierailija
46/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mieluummin kilometreinä kuin epämääräisen pituisina askeleina. Tavoite on hyvä olla 10 km keskumäärin päivässä.

15000 askelta, n.12km

Mulla tuo askelmäärä on vain 9 km. Olen kävellyt merkittyjä reittejä ja saanut tuon tulokseksi. 

Netistä löytyi laskuohje miten laskea askeleet kilometreinä, eri pituisilla ihmisillä askeleet ovat eri pituisia.

Vierailija
47/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mieluummin kilometreinä kuin epämääräisen pituisina askeleina. Tavoite on hyvä olla 10 km keskumäärin päivässä.

15000 askelta, n.12km

Oletko pitkä, jolla on pitkä askel?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi