Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v nainen ja kävelen 10 000 askelta joka toinen päivä.

Vierailija
16.02.2023 |

Kävelen kaupunkiin ja takaisin kantaen painavaa reppua. En omista autoa, onneksi. Menee kuntoilusta!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa työtä. Miten saat laskettua askeleet niin että tulee tasan 10 000 täyteen kun kävelet yöksi sänkyyn nukkumaan? Mitä jos tulee jokin hälytys tai pissahätä ennen vuorokauden vaihtumista?

Vierailija
22/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt tätä, että jos joku kertoo kävelleensä vaikka 5 kilsaa, niin pakko tulla lyttäämään että pitäis juosta vähintään 15 kilsaa joka päivä 🤦

Miksi suomalaiset ei kannusta toisiaan vaan pitää kilpailla kaikesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 46v. nainen, ja ajan autolla 150km päivässä. ihan huvikseni. askeleita tulee ehkä 3500. 

Vierailija
24/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 56-vuotias, ja kävelen jo pelkästään työpäivän aikana n.12 000 askelta vähintään..

sisällä kävely ei ole sama kuin ulkona kävely...

Täh?

No ei minunkaan mielestä ole sama asia. Sisällä löntystelen paikasta toiseen, kun lenkillä mennään vauhdilla eteenpäin. 

Vierailija
25/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös harrastaa jotain liikuntaakin.

Kävely nyt pitää vaan jonkinmoista toimintakykyä, että selviää kotona askareista.

Vierailija
26/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on kalorinpoltossa ihan huuhaata. Tuntien kävelyn jälkeen älykello näytti kaloreita kuluneen jotain 300kcal, tuonhan saa kun syö yhden suklaapötkylän, joten vuorokaudessa ei ehdi kävelemään niin paljoa että polttaisi ruokana syödyn 2500-3000kcal

Vierailija
27/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 52 v nainen ja juoksen joka toinen päivä vähintään 30 000 askelta.

Vierailija
28/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua nyt kun kerroit tuon.

Vierailija
29/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 56-vuotias, ja kävelen jo pelkästään työpäivän aikana n.12 000 askelta vähintään..

sisällä kävely ei ole sama kuin ulkona kävely...

Missä tossa sanottiin työpäivän tehtävän sisällä 🤷🏻?

Vierailija
30/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt tätä, että jos joku kertoo kävelleensä vaikka 5 kilsaa, niin pakko tulla lyttäämään että pitäis juosta vähintään 15 kilsaa joka päivä 🤦

Koska suomalainen on niin huono itsetuntoinen että on pakko yrittää pönkittää egoaan jollain.

Vierailija
31/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v m eläkeläinen ja kävelen koiran kanssa päivittäin 10-20km

Vierailija
32/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muutamana päivänä rampannut vain tupakalle ja takaisin.

Vierailija
33/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalainen on niin huono itsetuntoinen että on pakko yrittää pönkittää egoaan jollain.

Voin auttaa tässä egon pönkittämisessä.

Vedin viikonlopun viinaa ja roskaruokaa ja olen vieläkin krapulassa. En taatusti lenkkeile ennen ensi viikkoa.

Vierailija
34/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyse välttämättä on tässä tapauksessa lyttäämiseatä, itse ainakin aidosti ihmettelen (vaikken tähän ketjuun ole aiemmin vastannutkaan), että mikä aloituksen pointti on? Onko jonkun mielestä todella 10 000 askelta joka toinen päivä jotenkin kertomisen arvoinen suoritus? Minusta se on vähän, mutta johtuu ehkä siitä, että teen seisomatyötä, en omista pyörää enkä autoa ja minulla on iso koira. Olen 41-vuotias. Tietysti jos on sairaalloisen lihava eikä ole vuosiin liikkunut tms. niin hienostihan se 10000 askelta joka toinen päivä on.

Vierailija
35/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 km joka toinen päivä on ihan hyvä.

Vierailija
36/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen kotiin kaupungista, 1 h siihen menee. Säästän 3,50 joka päivä.

Vierailija
37/47 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelin google mapsin mukaan viime kuussa 439 km ja siitä puuttuu abauttirallaa 50 kilsaa, ku känny oli kämpillä latauksessa. Toki ilma täällä kaupungissa vastas elo-syyskuuta Suomessa. Normisti oon köpötelly vähän yli 300 km kuussa. Toki kotimaan sohjossa kömpinen laskee lujasti kilsoja, jos vertaa muita talvia.

Vierailija
38/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 65 v. nainen ja kävelen 8000-10000 askelta eli n. 8 kilometriä 5-6 päivänä viikossa. Tällä kävelymäärällä ja kotona tehtävillä muutamilla helpoilla lihaskuntoa ylläpitävillä liikkeillä ja ruokavaliomuutoksilla (noudatan välimerityyppistä ruokavaliota) pudotin melkein 20 kg ja olen saanut pudotetut kilot myös pysymään poissa jo liki 2 vuotta.

Vierailija
39/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen n. 65 v. nainen ja kävelen 8000-10000 askelta eli n. 8 kilometriä 5-6 päivänä viikossa. Tällä kävelymäärällä ja kotona tehtävillä muutamilla helpoilla lihaskuntoa ylläpitävillä liikkeillä ja ruokavaliomuutoksilla (noudatan välimerityyppistä ruokavaliota) pudotin melkein 20 kg ja olen saanut pudotetut kilot myös pysymään poissa jo liki 2 vuotta.

Ei tämä mikään laihdutusketju ole.

Vierailija
40/47 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kyse välttämättä on tässä tapauksessa lyttäämiseatä, itse ainakin aidosti ihmettelen (vaikken tähän ketjuun ole aiemmin vastannutkaan), että mikä aloituksen pointti on? Onko jonkun mielestä todella 10 000 askelta joka toinen päivä jotenkin kertomisen arvoinen suoritus? Minusta se on vähän, mutta johtuu ehkä siitä, että teen seisomatyötä, en omista pyörää enkä autoa ja minulla on iso koira. Olen 41-vuotias. Tietysti jos on sairaalloisen lihava eikä ole vuosiin liikkunut tms. niin hienostihan se 10000 askelta joka toinen päivä on.

Kyllä kaikki liikkuminen on kertomisen arvoista.  Ei liikkuminen ole joku suoritus, jonka arvo määräytyy askelten paljoudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi